Új hozzászólás Aktív témák

  • #50192640

    törölt tag

    válasz Anaren91 #146 üzenetére

    Szerintem egyszerű a dolog: ha aszketikus minimalista hozzáállással nézzük a dolgot, az autótulajok nagy része péniszhosszabbítónak veszi az autóját, még ha meg is okolja bármivel, pl legyen benne tartalék (nem b@zmeg, mindenkitől el kell venni a jogsit, aki nem képes azt a kibeba kreszt betartani és akkor nem lesz sumájerkedés, meg előbb-utóbb be kéne vezetni a rendes alkalmasságit és akkor nem lenne az a sok teszetosza idióta se - de ez off-off).
    Azt kell látni, hogy se a te bmw-d, de ez az alfa, se a nagyköbcentis vényóc nem indokolható semmi mással, minthogy merkell, meg megtehetem. Ez a fogyasztói társadalomban nyilván így van, de ettől még, ha valaki hónapokon át roppant granularitással írja le, hogy éppen milyen céges adóoptimalizálással vagy kattogással próbálja megrendelni a kocsiját, legyen felkészülve arra is, hogy a posztjaira nem csak ömlengést fog kapni reakciónak.

    Magam nevében beszélek, de egyrészt akkor, amikor az csinálja meg a business case-t, hogy az utolsó forintot is a céges lízing meg visszatérítés kérdéskörből sajtolja ki, az nekem inkább ügyeskedés, mint megtehetés. Illetve el tudom képzelni, hogy egy ilyen nyilvánvalóan öncélú, minden normális felhasználásra indokolhatatlan sportkocsi mint céges autó pár emberben szemöldökfelvonást eredményezett, amivel megint csak nem kell törődni, de ez is egy vélemény.

    Ugyanilyen vélemény, hogy szép autó, persze, de ezzel kb a Berki Krisztiánt tudom elképzelni céges relációban, aztán arra meg hasonlítson a rosseb :D

Új hozzászólás Aktív témák