Új hozzászólás Aktív témák
-
Kis túlzással ezzel kelek és fekszek 2 éve. Ez ilyen megvalósult álom (vagyis még nem valósult meg...). Igazából még ennél is jobban bele tudtam volna menni a részletekbe, de már nem akartam emészthetetlen szintű bejegyzést összerakni
Ez a rendszám dolog pont nem a sci-fi része Egy egyedi rendszám, ami ugyanolyan 3 betű - 3 szám formátumú, mint az alap, az alig több, mint 100k forint. Ha 4 betű - 2 szám vagy 5 betű - 1 szám kombót kérsz, az már 430k HUF körül van. A 100-ast se nagyon éri meg nekem, de annak még adok egy halvány esélyt. A rsz. formátuma (hogy matrica, vagy kis alapú) meg alig kerül valamibe, inkább csak adminisztráció.
Alfás sztereotípiák legfeljebb olyanok, hogy lerobban a kocsi minden úton. Azt, remélem, mindenképpen megtöröm
-
Somatom
veterán
Ez nem igaz. Legalábbis nekem teljesen mások a tapasztalataim. Tudod hol alszik a 400 kilós hím gorilla? Ahol akar. Nem kell a városban sportkocsis lóerő, csak a tömeg számít. Régebben EZT a szerelvényt terelgettem. Állandó behajtási engedélyem volt a belvárosba. Nem volt egy lóerőgyár, mégis bármikor sávot tudtam vele váltani. Csak jobbra, balra mozgattam egy centit a kormányon, amitől hátul húsz centit himbált a pótkocsi vége. Mire a tükörbe néztem, már bármelyik sávba nyugodtan átsorolhattam. Mindegy volt, hogy AMG Merci, vagy Quattroizé digórakéta, mind előzékenyen húzódott félre.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Nekem is sci-fi kategória.
De, kedves HussarF! Amint meg lesz az autó, sok boldog és balesetmentes kilométert kívánok vele! Jómagam eléggé Japán autó párti vagyok. De ha ma vehetnék bármit, biztos, hogy Giulia lenne. Bárcsak többet látnék belőle az utakon.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Anaren91
senior tag
válasz #50192640 #11 üzenetére
2 literes tdi passatokat kihagytad Nekem is BMW van- lóerő is van bőven, de próbálok mindíg ésszerűen vezetni. Viszont nem egyszer zúzott már le majdnem a Passatos vagy Audis fingedli dízellel, mert meg kell mutatni, hogy smoke and charm az megy. Aztán amikor odalépek neki akkor meg kullognak ki a külsőbe, és szépen beállnak normál tempóra mögém
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
freeknight
őstag
válasz #50192640 #40 üzenetére
Egyébként ez nem egy népszerű vélemény, főként nem az autóstáradalom körében, de én még autób*ziként is azt mondom, hogy már egy 200 lóerő feletti autónak sincs abszolút semmi létjogosultsága a közúton. Igen, jó, ha van tartalék, de lássuk be, az esetek 99%-ban nem a gázfröccs fogja megmenteni az életedet. Van az a mondás, hogy nagy a nagy erővel nagy felelősség is jár, na én pont ezt nem látom főként itt a magyar luxus/sportautósok körében. Általában nem élni szoktak ezzel az erővel, hanem visszaélni.
-
Anaren91
senior tag
válasz #50192640 #43 üzenetére
Ezért jó a dízel Ha nyugisan akarok menni olyan 1500 körül elberreg egy 100-as tempóval a gép, ha meg előzni akarok, vagy egy kietlen úton kicsit meglépni akkor ott a 350 ló poén az egészben, hogy eddig úgy kaptak el gyorshajtással, hogy nem is akartam gyorsan menni, csak nem vettem észre, hogy mennyivel megyek, mert kb egy autó nem volt az úton... csak a rendőr Skoda és 110 es táblánál 130-al lekapcsoltak..
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
válasz #50192640 #72 üzenetére
Csak hogy egy banki vezető (menedzser) egy alkalmazott. Ahogy nagyobb cégeknél is a céges autóval rendelkezők (középvezetők meg attól felfelé) alkalmazottak. Nyilván, ők kapnak egy olyat autót ami sugároz egy visszafogott professzionalizmust, mondjuk valami nem színes német prémium autót. Azzal nagyon mellélőni nem lehet, meg amúgy sem a cég pénzéből kell "önmegvalósítaniuk".
Amikor a cég a tied, az más kérdés. Magadnak megveszed azt, amit akarsz. Ismerek olyat, aki középmotoros, lapos sportkocsit is cégben tart. Nyilván itt arról van szó, hogy rengeteg pénzt lehet spórolni, ha beviszed a cégbe egy kocsit. Pl. az imént említett ÁFA visszatérítés a lízing díjból, de ezen felül leírhatsz egy csomó kocsival kapcsolatos költséget is, amivel az adóalapot csökkentet, akkor ott a TAO, stb.
15M felett senki nem vesz magánszemélyként autót (max ha gusztustalanul gazdag, de inkább akkor sem, ha nem hülye), mert brutál különbségek vannak árban/költségben, ha cégbe beviszed és optimalizálod.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Külpolitika
- VPN topic
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- TP-LINK routerek
- További aktív témák...