Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
A "hogy néznek rád az emberek" rész azért nem teljesen kerek. Sztem az átlagtól egy kicsit jobban érdekel a technika, de ez nekem egy tök kommersz, négyajtós szedán. Ha frissen le van suvickolva, kiglancolva, akkor talán megnézem az utcán, de semmiképpen sem egy hub...meg kategória. Mondjuk, egy C3 -as targa Corvette -ből szívesebben szállnék ki. Vagy, egy mattfekete halottas Merci, a V12 -es Brabus tuninggal. Egy olyannal érkezni vhova, az feeling.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dabadab
titán
De mondjuk, ha van egy találkozód valakivel, akkor egész más az optikája, mikor egy 5-ös Golffal jelensz meg vagy egy új Mercedes E osztállyal (még csak nem is az AMG-vel).
Én mondjuk ezt a részt soha nem értettem, mert ha találkozok valakivel, az általában nem látja azt, amikor leparkolok és kiszállok az autóból.
Egyedül építési vállalkozók autóit szoktam látni, de azok meg, ha munkaügyből kifolyólag mennek valahova, akkor úgyis vmi munkáspickuppal vagy kisteherrel jelennek meg, akkor is, ha amúgy mondjuk Q7-tel járnak civilben
DRM is theft
-
Carlytoo
aktív tag
2 évig edzettem keményen. Látszott is, viszont számomra borzasztóan unalmassá válik egy idő után. Próbáltam kétszer is újrakezdeni, de előbb utóbb abbahagyom. Amit én nem találok szórakoztatónak azt nem bírom sokáig csinálni. Egyébként hasonló formám volt, mint Neked a végére. Vitaminok,kreatin,fehérje volt, amit pluszban szedtem a kaja mellé. Ráadásul te is jó fehér vagy, én viszont nem szerettem ilyen fehér lenni, tehát jártam szolizni is. A legjobb, amikor csapatod a strandon és nem azért néznek meg, mert ki vagy pattintva, hanem mert úgy világítasz, mint a nap.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
updog
senior tag
"Másrészt egy közvetlen visszacsatolás a sikereidről, hogy el tudtad ezt érni (ami egy jól eső érzés)"
Nagyon sok gondolat cikázott a fejemben, de igazából te ezzel a mondattal leírtál mindent, amit kellett Nekem (ahogy mindenkinek) teljesen más az, ami ki van tűzve, ami majd boldoggá fog tenni, ami a #33-ban leírt "tudatot" adná, de így is van ez jól
Amúgy engem is elvisz a C-Max mindenhova és közben még eléggé élvezem is, de na, azért olvadnék, ha egy ilyen kerülne a s*ggem alá
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
-
updog
senior tag
"15M felett senki nem vesz magánszemélyként autót "
kiszámoló pont nemrég írt erről (is)
Csak egy gondolatot emelnék ki az egyik hozzászólásából: "cégként az ember sokkal könnyebben szórja a pénzt, mintha nem is az övé volna. Pedig az övé ugyanúgy. (Maximum adózás miatt nyersz rajta egy keveset, ha cégként veszed az autót, de attól az még egy drága autó, amit magánemberként nem vettél volna meg annyiért.)"
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
updog
senior tag
"Ha magának 4M-ért venne autót, a cég pénzéből meg 12M-ért, akkor ott azért vannak nagy bajok."
Nyilvánvaló Erről szól a cikk, hogy sok vállalkozó igazából alkalmazott aki csinált egy vállalkozást, és fingja nincs az egészhez (én is ismerek ilyet), és/vagy csak az okosságok miatt csinálja (bocs hogy rögtön ez jutott eszembe a hsz-edről de na, itthon élünk ).
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
veterán
Csak az ARQ-510 az ~110e HUF, az ALFA-01 viszont ~435e
Na, ezt nem értem Nem egy 33 éves Alfa 33-ra veszel rendszámot, hanem egy 25 millás csúcsgépre
A második felvetésedre csak azt tudom, mondani, hogy nem tudom, hogy melyik 5.7 motorról van szó, de a 340 lóerőből arra tippelek, hogy egy 5.7 HEMI L motorról van szó, az 5800-as fordulaton hozza a 340 lóerőt, de az még fontosabb, hogy már 4000-es fordulaton hozza az 500 Nm körüli nyomatékot.
Az viszont biztos, hogy amerikai motorról van szó, nem nagyon szereti a tartós magas fordulatszámot, szóval az Alfa biztosan tovább bírja 4000-es fordulaton, mint a HEMI az 5800-as fordulaton.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
De ha valamire nincs szükséged, akkor 200 ft-ot is sajnálsz rá.
Na, akkor itt az idő, hogy feketén-fehéren levezesd, hogy neked miért van szükséged egy 510 lóerős sportgépre. Mert úgy tűnik, hogy nagyon-nagyon sok köbméter benzin árát fizeted rá egy szintén jól menő 2000 köbcentis autó árára pluszban, hogy Quadrifogliod lehessen, ennek biztosan megvan az ésszerű magyarázata
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
OK, értem, mindenkinek más az egyéni preferencia rendszere. Csak azt hittem, hogy maximalista vagy, legyen a legerősebb Alfa, a legütősebb színnel, a legmenőbb rendszámmal, stb.
Bár azt is megértem, hogy az ARQ-510 elfogadható kompromisszum, az szemrebbenés nélkül eladhatod az autóval együtt, nem fogod sajnálni. Viszont egy ALFA-01 rendszámot sajnál eladni az ember az autóval, viszont ha a következő autója BMW M4 lesz, akkor azon hülyén mutatna a ALFA-01 rendszám
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Ennek a kocsinak csak a velejárója a "felvágás", nem a célja.
Ebben azért sokan nem fognak egyetérteni veled, mert ez igaz mondjuk egy Tesla Model3 P autóra, de egy tisztán belsőégésű motorral szerelt 500 lóerő feletti autóra ma már sokat rávágják, hogy aki ilyennel jár, az nagybetűvel hirdeti, hogy tesz bármiféle környezetvédelmi szempontra
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Somatom
veterán
A felvágásról eszembe jutott egy TopGear adás. Luxuskabriókat teszteltek és Joey -nak jutott a Jaguar. Megkérdezi tőle az öreg:
-Tudod, hogy mit mond el rólad egy kabrió Jaguar?
-Mit?
-Azt, hogy nem telik Aston Martinra.Vajon mit mond el rólad egy 510 lovas Alfa sedan?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
A Tesla Model 3P súlya 1730 kg, az Alfa Romeo Quadrifoglio súlya pedig 1620 kg. Ez 6,7 % különbség. A különbség megvan, de nem nevezném egetverőnek.
Lehet, hogy a Quadrifoglio valamivel jobban gyorsul a valóságban, de a Tesla az élettartama alatt sokszáz fullgázas startolást kibír, míg egy kuplungos kéziváltós autó pár tucat padlógázas indulás után már nem lesz túl acélos
A környezetvédelem meg nézőpont kérdése, a nagyvárosok levegője igenis tisztább lesz, ha elterjednek az elektromos autók.
Összességében nézve pedig minden azon múlik, hogy honnan jön az áram többsége. Ha a gyöngyösvisontai ligniterőműből, akkor nem tisztább az elektromos autó. Ha viszont mindenki a családi háza tetejére rakott napelemből vett árammal töltené az elektromos autót, akkor tisztább lenne az elektromos autózás, mint a hagyományos.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
-
nagyúr
> De egy nehéz bódét kell mozgatni, ráadásul akkora erővel tudja azt megtenni, ami brutál mennyiségű energiát használ el.
Ez egyebkent nem stimmel, egy Model 3 elmegy kevesebb, mint 15 kWh/100km-rel is, ez kb. 1.5 liter benzinnek felel meg. Szoval sokkal energiahatekonyabb, mint az ICE autok, meg azert valtozik az energiamix rendesen. Plusz sokkal-sokkal jobb vezetni az esetek tobbsegeben. Az ICE vs. elektromos kerdes mar eldolt.
while (!sleep) sheep++;
-
Somatom
veterán
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
NBring?
Miért ez a mérvadó? Az a terved, hogy körözgess egy versenypályán? Ott teljesen mások a befolyásoló tényezők, mint az utcán. 160 -ról gyorsítva már nem akkora probléma, hogy az 500 lóerőt hogyan viszed át az aszfaltra, ha csak két kerék hajt. Az autó tömege is kevésbé számít, amikor már lendületben van.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Pont ott nincs akkora jelentősége a tömegnek. Ott "csak" gyorsan mész. Amikor álló helyzetből, lassú mentből történik a gyors tempóváltás, akkor számít igazán a lóerő mellett a tömeg és a tapadás. Sőt! Egy gyors pályán a leszorítóerővel is tudsz ellensúlyozni. Ha van elég lóerőd, amivel legyőzöd a leszorító erőt létrehozó elem légellenállását, akkor nyert ügyed van. De utcai körülmények között sokkal jobban számít a tömeg és a tapadás a gyorsításnál. Lámpától, lámpáig símán lealázhat egy olyan gyengébb, de könnyebb, 4WD -s autó, amit a NBRingen megeszel reggelire. A kérdés csak az, hogy melyikre optimalizálod a használatot.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED