Új hozzászólás Aktív témák
-
defymoto
senior tag
Ahogy látom, a gyorstöltésnek szépen megkérik az árát. Vagy ez csak a mostani energiaárak miatt kerül ennyibe?
-
Ebben mi a jó? Én a sima benzines Daciával elmegyek 800km-t egy tankolással 24000 forintból.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Segal
veterán
Hogy fizetnek érte
Tulajdonképpen egyelőre szerintem semmi, mert tök fölösleges ennyiszer megállni, de majd úgyis jönnek a hívők hogy pisilések, cigizések,orális szexstb. miatt úgyis indokolt...
Viszont számomra nem is ez a lényeg, hanem az hogy ott vannak az IFA-n a srácok.
Ettől függetlenül jobban szeretem amikor repcsivel mennek, mert akkor mindig van valami bonyodalom
Mondjuk jövőre mehetnének IFA-val"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Visszafelé mondjuk már nem 420-ért tankolnál és kicsit húzósabb lenne. Egyébként az Ionity miatt lett nekünk ilyen drága, 350 forint / kWh körül ment, a cseheknél meg ugyanez a sebesség (jó, nem ugyanez, csak 150-es hipertöltő) volt 140 forint körül, sima 50-es pedig még olcsóbban. Tehát amúgy jelentősen kevesebb pénzből is meg lehetett volna ezt oldani, ami bőven versenyképes lett volna a Dacia fogyasztásával.
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
Somatom
veterán
No, igen. Nem tudom, hogy mennyi kraft maradt az autóban. Összeadtam, elosztottam 800Ft -tal. 46 liter gázolajra jött ki. Épp a kollégám 16 éves, dízel Berlingojával megyünk melózni Németországba. 6 alatt fogyaszt 130 -nál. Egy másik kollégám modern Passat -ja 4,7 -es átlagot tud ugyanezen a 800Km -en. Szóval, az üzemanyag költség kb. ugyanannyi, mínusz egy szállás, mert tok-vonó 7 óra alatt letudjuk a 800Km -t.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
StanDoFF
tag
4 évvel ezelőtt voltam Csehországban, és ott a MOL kutakon is van szélvédőmosó folyadék pisztoly. A kérdés, hogy nálunk miért nem lehet kialakítani, és miért kell műanyag szemétbe csomagolni?
-
moleculez
veterán
Ebben a formájában az eautozas varosi forgalomban nagyon jó, pályára nem ideális. Mondjuk amennyit én autópályán vezetek, (évente 2x a tengerpartra) elviselhető kompromisszum. Akinél más az arány, annak nem ez való .
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
guriga1234
addikt
A szöveg és a táblázatban látható számok erősen különböznek.
-
L3zl13
nagyúr
A megállások száma egyáltalán nem vészes, de az, hogy minden alkalommal fél-háromnegyed óra rámegy az kicsit zavaró lehet.
Ha valaki évente 1-2 alkalommal tesz meg ilyen nagyobb távolságot ahol közbe kell iktatnia készerpihenőket a töltés miatt, simán élhető már jelenleg is.
Ha valaki hetente teszi meg ugyanezt az már lehet, hogy úgy gondolja, számára még túl nagy kompromisszumokkal jár a villanyautó.Aki hülye, haljon meg!
-
Somatom
veterán
Sztem egy utazóautónál az számít, hogy az adott fogyasztás mellett hány ember fér el csomagokkal. Plusz, esetleg a vontatási képesség és persze a hatótáv. Országúton környezetterhelés szempontjából sztem nincs jelentősége hosszban plusz 20-50 centinek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
7Heads Drago
veterán
És fele annyiba se kerül az autó. Talán harmada.
Napelemről nyilván lehet vele spórolni, csak nekem ép 20 millát kellene spórolni vele. Mert ha jól látom az IX3-nak 23,5 az alapára. És ahogy látom marha lassan fog ez összejönni ilyen áremelések mellet. Majd szolók ha megvan rá a zsé.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz 7Heads Drago #19 üzenetére
Az a durva hogy ekkora egy akkuval felszerelt Ioniq 6-700 km tudna ez meg max 460km.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Yeffy
veterán
ennek legalabb nincs elb@szott gnom/hodpofaja. tetszik a szine is, jóféle!
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
guriga1234
addikt
válasz 7Heads Drago #20 üzenetére
"egy akkuval felszerelt Ioniq 6-700 km tudna" - papíron. Valóságban meg max nagyon hosszú lejtőn lefele. Ugye te nem hiszel a mesékben?
-
válasz 7Heads Drago #19 üzenetére
Ahhoz azért azt is vedd hozzá, hogy az egyik egy BMW a másik meg egy Dacia. Nem egy liga.
#16 Somatom
Láthatóan nem csak városba jó, pár száz km-eket simán elmegy, tehát országon belül is alkalmas közlekedésre.
Ha meg évente 1-2 alkalommal mész 800-1000km-t, akkor vállalható kompromisszum még ez a 2-3 óra is.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
sfefe
őstag
Hűha a hívők már megjöttek...
Lehet dumálni bármit ez ma még nem opció azt ennyi... ( Van a cégnél villany)
Másod autónak valakinek lehet a villany városban ha van otthon töltője de amúgy annak sem...
Majd ha elmennek 600-700km majd akkor talán...
Aztán most majd jönnek a hívők, hogy miért baszod minden nap mész 600-700at? Hát nem, de nem is akarok hetente cumin lógni valahol....
Plusz az ára....
Ugyan már ezek ma játékok vkiknek...Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
"Hát nem, de nem is akarok hetente cumin lógni valahol...."
Otthon este bedugod konnektorba?„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
7Heads Drago
veterán
válasz guriga1234 #22 üzenetére
[link]
Nagyon jól látszanak menet közben a fogyasztási értékek. Meg nem is ő az egyetlen aki ki tudta hozni 10 kwh alá a fogyit.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Daciat láttam már, ültem is benne és vezetem is. Munkás autónak talán elmegy, de másra sztem nem való.
Az Ioniq viszont nem az. Nekem a Golf 7-hez képest nagyon is jól áll a mércén. Ellentétben az I3-as BMW-vel amit véletlenül se vennék.
Nekem mindegy milyen liga. Nem igazán értem ezt a SUV őrületet ami manapság van. Átveszünk minden hülyeséget az amcsiktól.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Én a hibrideket se értettem. Fogyaszt benzinböl 5-6 litert, plussz villany... Ok, nem pöfög a belvárosban,de ennyi. A villanyautót se értem. Nagyon sok az új ára, nem zöld csak ha napelemmel töltik. Menetteljesítménye viszont pazar.
Nyilván a benzines se zöld, de én pl.tavaly csak 3500km-t mentem autóval, 3000-et meg bicajjal. 5km alatt nem autózok.
A Dacia más liga, mi mindenre is használjuk, nem kell félteni, nagy, kényelmes, olcsó fenntartás.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Victoryus #30 üzenetére
NEm leszólom a Dacia-t, de azért almát körtével...
Én is szeretem a funkcionalitást, meg, hogy juhhééé olcsóság, de valahogy nem vágytam még a román csodába. Renault, alsópolc. És ezt még mindig erősen éreztetik.
A hibrid pedig egy jó irány, ha pl. használsz egy ideig Toyota-t, akkor az azért elég klassz tud lenni.
Ezzel nem becsmérelem a Dacia-t, kinek mi, nekem nem éri el az ingerküszöböm, lerúgni meg jó más is.
A villanyautó nekem teljes zsákutca, de ez ugye személyes vélemény.
Nekem full pazarlás, az aksipakk, a gyártás, és hogy utána ugyanúgy előállítjuk valahol az ampert hozzá.
Ha 1/1 megújuló lenne, akkor azt mondom remek, tehát 1 autóhoz kapcsolódóan zölden kapod az energiát. Ez nem fog bekövetkezni belátható időn belül.
Ami még jó lehet a Franhofer-féle hidrogénpaszta, de az is évek.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Én csak arra reflektáltam, hogy elektromoskent városba lenne jó -> nem csak városba, lenne jó, országon belül simán el lehet lenni vele.
A méret egy másik kérdés már.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Graphics
Jómunkásember
-
Somatom
veterán
Nem csak a tied. Nekem 7 személyes, dízel egyterűm van és vártam a hibrid Galaxy megjelenését (mivel más nem nagyon gyárt ilyet). Hát null, koma null lett ebből a szempontból. Vicc a villanyos hatótáv és nem is tölthető külön.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Graphics
Jómunkásember
Na igen, ezért vagyok meglőve, hogy mit is vegyek... Prius+ jó lenne, de horror és nagyrészt taxi...
És ennyi ,bezárult a kör. Egyterűből már semmi, csak a divatSUV.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Jó, akkor városban el lehet lenni vele ha kell, városon kívül ha országon belül vagy, akkor szintén használható marad.
Ami városba szerinted jó méretre, annak meg nem csak a hatótávja, de pont a méretei és az ereje miatt is elég vacak hosszú útra. Mindenre tökéletes autó nincs.Az, hogy szerinted semmilyen nem jó, az más, jelenleg utópiának érzem az autómentes várost.
A plugin szerintem ilyen szempontból szintén nem az igazi, mert bár jó dolog hogy városba villany másol benzin, viszont két rendszer van benne összemixelve, komplikált működéssel, és mind a két rendszer meghibásodási lehetőségeivel / karbantartási kötelezettségével.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Ebben egyetértünk, akkor megyek csak városba autóval ha nagyon muszáj, mert folyton hol dugó, hol baleset, stb...
Amúgy bringázom szinte mindenhova.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Somatom
veterán
-
-
lalakov
senior tag
DC-n nem szokás 80% fölé tölteni. 10-ről 80-ra kb. ugyanannyi idő a töltés, mint 80-ról 100-ra. 80% felett 50-nél többel nem tud tölteni ez az autó, miközben tud 100 felett is. Ezért felesleges volt drága Ionity-t használni.
-
macilaci78
nagyúr
Ha jól látom, 37 eFt üzemanyagköltségen mentetek el 850 km-t, ami 43 Ft/km.
A 22 éves dízel Passat ugyanezt 30 Ft/km-ből oldaja meg (42k km átlaga), amit tapasztalataim szerint 100 km/h átlagsebességgel szoktam teljesíteni megálókkal együtt, jelen esetben kb 8,5-9 óra a városi forgalom függvényében.
Ehhez képest majdnem 3 óra ment el a megállókra.
Persze, sarkítom a dízel költséget, ha 800 Ft-os literárat számolok, akkor 53 Ft/km jön ki. Így, jelen áron korrekt az összehasonlítás.Nagy távokra az elektromos autó nem megoldás. Egyszerűen a vezetőnek, utasoknak nincs szüksége annyi időt állással tölteni a komfortos, biztonságos utazáshoz, mint amennyit egy elektromos autó megkövetel. Olyan elektromossal, aminek a hatótávja összemérhető a belsőégésű motorossal (800-1000 km/töltés), a megállásokkal töltött idő, így a teljes utazási idő is kb azonos lenne. Akkor már van értelme tovább árnyalni a dolgokat: az autók árait, szervizköltségeket, biztosítási díjakat (gyári garancia idejére Casco-val), mondjuk 300k km-re, vagy 15 évre (, vagy amennyi a hazai autópark átlagéletkora), maradványérték.
Van már tapasztalat az elektromos fronton is, be lehet tenni a költségvetésbe egy akkupakk cserét, egy turbófelújítást, vagy más hasonló nagyértékű meghibásodás javítását is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
lalakov
senior tag
válasz macilaci78 #46 üzenetére
Ekkora összeg és ennyi várakozás annak jön össze, aki nem ért hozzá. Egy tesztelőnek példát kéne mutatnia és nem arra erősíteni, hogy használhatatlanok az elektromos autók.
Ha valaki sokat szándékozik Ionity-t használni, akkor van rá előfizetés, amivel fele áron lehet tölteni.
80% fölé nem töltünk és én a szép kilátás helyett olyan szállást kerestem volna, ahol lehet helyben tölteni. Olcsóbb is lett volna és nem ment volna vele feleslegesen az idő.
"Nagy távokra az elektromos autó nem megoldás." Két napra bontva ez a 850km nem nagy táv. -
L3zl13
nagyúr
"80% fölé nem töltünk és én a szép kilátás helyett olyan szállást kerestem volna, ahol lehet helyben tölteni"
Biztos vagyok benne, hogy a még több kompromisszum meggyőzte volna azokat akik most is pont ezek miatt ellenzik az elektromos autókat...[ Szerkesztve ]
Aki hülye, haljon meg!
-
Somatom
veterán
Az a szállás egyáltalán nincs részletezve az utiköltségben. Sztem 50 Erzsi/fővel nem lövöm túl. Ha négyen utaznak, az 200 Erzsi, vagyis 80 ezer Ft. Majdnem a duplája a teljes üzemanyag költségnek. Sztem nagyon nem mindegy egy 850Km -es túrán, hogy egy nap, vagy kettő.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Ellenezni felesleges szerintem, csak be kell látni, hogy mi az amire jó, és mi az amire nem való. Rendszeres, hosszú utazásra nem való, de ezen kívül sok kompromisszum szerintem nem kell.
A legtöbben azért kibírnák ha ezzel kéne autókázni
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
svgyula
addikt
Hát Urak! Ezt viccnek tartom nem autónak! Ha így értem volna ki pl Stuttgartba a főnököm el is zavart volna a fracba! Ez városi játékszer de legalább jó drága! Majd akkor kellene ilyen cikkeket írni ha az ilyen távolságot max 1!! töltéssel letudják. Addig meg oda kellene egy mosolygós figurát tenni a szélvédőre! Vagy egy-két lovat előre bekötni! Mert azok is tovább bírnák mint az a nyamvatt szerkezet amit "autónak" hívnak!
Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301
-
svgyula
addikt
válasz FattyDove #53 üzenetére
Igen. Mégis miről szól? Arról, hogy azt az utat amit én 12-13 óra alatt ledarálok Ők két napig x alkalommal megállva tudtak megtenni?
Graphics
Aztán ennek mi köze a korhoz? Én a saját öreg autómmal lezavarok 5-6l/100km-el egy ilyen távolságot. Nagyjából 1 tankolással! Sem a szlovákoknál sem a cseheknél nem állok meg! Reggel itthonról indulok és délutáni kávémat már az Alexander Platz-on iszom a tv torony alatt............Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301
-
Graphics
Jómunkásember
A hozzászólásomban volt egy smile, aztán mikor nyomtam egy entert, sejtettem, hogy a 40 felettiek ezen besértődnének.
Feleslegesen.
@svgyula: Hozzáteszem, jó, hogy ledarálod ennyi idő alatt. Én egy másik álláspontot képviselek, aminek a villanyhoz se sok köze.
Minek és hova rohanni? Pörögni, aztán meghalni... Nem akarom ezt a vonalat vinni.
Én egy kicsit a lassuló életvitel híve vagyok, ami megint egy más álláspont, én inkább megyek ekkora távot 2 netán 3 nap alatt ,több megállóval, élvezve az út közben található pontokat is.
De ez én lennék. Látok elég embert rohanni... Kergetnek egy álmot, amire ugyanaz a koporsó kerül, mint az enyém, na jó, hasonló.
Talán ennyi köze van a korhoz. Meg kellene tanulni élvezni az életet, ami sajnos bizonyos rétegnek abszolút nem megy.
Természetesen mindenki úgy éli az életét, ahogy szeretné.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Zseniális ez a felfogás, nekem nem megfelelő, tehát egy haszontalan vödör csavar, jó drágán. Nem tart senki pisztolyt a fejedhez, hogy villanyautót vegyél.
Igen, erre a felhasználásra nem jó. És? Elmegy 300-400km-t, ezzel az igények egy jó nagy része már lefedhető.
Városi játékszernek erős túlzás nevezni. 10 éve még helytálló volt nagyjából, az igaz.Ja, nem, nincs villanyautóm, hívő sem vagyok egyik irányban se, csak elfogadom, hogy van létjogosultsága.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
svgyula
addikt
Tudod az a baj, hogy ha egy projekthez vagy hivatalos akkor nem teheted meg azt, hogy "majd érek amikor érek". Sajna abban a kategóriában elvárás a gyors és pontos munka és főleg a jelenlét. Nyilván ha időm engedi én sem szeretek kapkodni és szeretem élvezni az életet de az utazás nem az öröm. Az itthoni munkámhoz is teljesen alkalmatlan egy "villany autó" amikor egy nap 400km+munka mindez időkorláton belül akkor nem tehetem meg, hogy órákig üldögéljek és nézzem a semmit egy benzinkúton!
A másik dolog amit nem képesek megérteni a villanyautó "fanok", hogy a villany nem a konnektorból jön! Én vezettem projekteket Németországban a volt munkáltatómnál és még a hibrid gázturbina-gőzgép erőművek sem tudnak 45-50% fölé menni a hasznos teljesítményben, a lignit szén tüzelésű erőművek pedig ezt a szintet sem érik el! Tehát az a "villany" amit belerak az autóba nem olcsóbb és főleg nem környezetbarátabb legfeljebb az autós nem látja a füstöt DE VAN! Ráadásnak amit a sok ember nem is figyel (megértésről nem beszéljük!) a sok villany autó használattól a háztartás elektromos energia ára is meg fog emelkedni! Ugye akkor már más a villany autók megvilágítása ha az otthoni kávéd is drágább lesz tőle?[ Szerkesztve ]
Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301
-
Graphics
Jómunkásember
Amit írtál, szerintem nagy részét nem nekem címezted, ugyanis villanyautó témában az előbbi hozzászólásban nem ejtettem még csak szót sem.
A másik dologtól kezdve nem én vagyok a címzett. Én ha nem gond ebből kiszálltam.
Attól, hogy számodra alkalmatlan, még másnak lehet megfelelő, hozzáteszem én se ebben látom a jövőt, de most nem szeretnék erre több időt szentelni.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
7Heads Drago
veterán
Nekem 1.6 crtdi van. 110-nél kijön 4,5 literből de átlagban mégis 5,5-6 között van lábtól függően. A pillanatnyi fogyi nem sokat ér. Ha leveszem a lábam a gázról 0 ír ki amíg gurul az autó és esetleg vissza is váltok. De ettől még kell bele tankolni.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #65 üzenetére
Mindegyikbe kell tankolni. A villanyosba is. Az eddigi otthon tankolást nagyon fals dolognak tartottam a rezsicsökkentett áramból. Ennek már kb. vége. Majd még átvesznek a jövedéki adó terhéből, amit most a benzint, dízelt tankolók fizetnek helyettük is és utána lehet matekozni, hogy mennyi is az annyi.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
k-adi
nagyúr
"Tudod az a baj, hogy ha egy projekthez vagy hivatalos akkor nem teheted meg azt, hogy "majd érek amikor érek"."
Na igen, ebből is látszik, hogy teljesen másképp gondolkozol, mint ahogy kéne.Nyilván nyaraláskor, ami évente hányszor is van? 1-2-3x? mikor ott a család stb. úgyis meg kell állni a gyerekek miatt (is), akkor meg belefér a töltés, nem kell kínozni őket megálló nélkül, meg amíg nem lesznek szuper önvezető funkciók, addig a vezetőnek is kell egy kis pihenő - koncentráció növelés, kevesebb baleset.
Ha pedig munkához kell akkor vagy jól tervezel - elindulsz hamarabb vagy akkor a te felhasználásodhoz nem megfelelő még az eautó és mész mással, de ettől függetlenül maga a koncepció nem fals, csak számodra.
-
k-adi
nagyúr
válasz macilaci78 #46 üzenetére
"Nagy távokra az elektromos autó nem megoldás. Egyszerűen a vezetőnek, utasoknak nincs szüksége annyi időt állással tölteni a komfortos, biztonságos utazáshoz, mint amennyit egy elektromos autó megkövetel."
Jelen formájában még igen, de ha a 3-4 töltés lecsökken 1-2 töltésre, akkor már "korrekt" lesz
Most még alapvető gondolkodásbeli váltás szükséges, az eddig berögződött "behuppanok a kocsiba és tolom neki amíg kifogy a nafta és beesek egy kútra amiből biztos van a közelben" -- helyett most még valóban tervezni kell és keresni a töltőoszlopokat.Viszont idővel ez javulni fog és sokkal intelligensebb tervező szoftverek lesznek és sokkal több helyen is lesz töltőoszlop így idővel ez is el fog érni az addigra már "régi" benzines mentalitáshoz, hogy "beülsz és mész 0%ig"
-
macilaci78
nagyúr
Nászútra Bledbe mentünk. Távolságban hasonló, egy hétre mentünk. Reggel indultunk, délután még volt időnk a szállás környékén egy rövid túrára.
Az út is szép volt, de 2-3 nappal többet nem szántam volna rá. Inkább 1 órányi távon belül néztünk magunkbak látnivalókat Bled körül.Más az, amikor kényszerből igazodsz egy géphez és, amikor passzióból.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #72 üzenetére
Poénból kiszámoltam. Hét éve dolgozok a mostani melóhelyemen. Ezalatt 168 -szor tettem meg a Bp. - Ulm távot. Ha minden alkalommal befizettem volna egy 50 Eurós szállásra, akkor több, mint három millával lett volna drágább az utazás.
Ennyibe került az autóm.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
7Heads Drago
veterán
Yesss!!!
Az a fő hogy nyugodtan békésen nézelődve közlekedjünk. Ha közben elalszunk az se baj. Én büntetném azokat akik a 90-es főúton 70-80-al mennek, pedig tudnának többet is menni. Pont az ilyen járművek okoznak dugót és hoznak idegbe egyes vezetőket. Ha nem mer többel menni akkor minek neki jogsi? Ha az autó beteg tegye ki a hibajelzőt. Ha meg nem akar a zöldség jegyében akkor meg ott a tömegközlekedés. Annál nincs úgyse zöldebb. A busz meg a vonat mindenképp jön.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz 7Heads Drago #74 üzenetére
Végtelesen is kár gondolkozni.
Megelőzöd.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Songoman
aktív tag
válasz 7Heads Drago #74 üzenetére
Ha lassú, megelőzöd. Ennyi. Képzeld 2 gyerekkel én a 110-es utazósebességet szeretem az autópályán. A 130 a maximális sebességet jelenti, nem a kötelezőt.
-
Somatom
veterán
Valójában Ulm -tól kicsit visszafelé van a cég, de soxor voltam Donautal -ban is. De, teljesen mindegy, hogy Németországban hol vagy. A Süveghegyen túl kicsit javul az idő, mert ereszkedsz párszáz métert, de az akkor is Németország. Pfujjj! Normális életre csak olyan hely alkalmas, ahol pálma nő a homokos tengerparton.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
FattyDove
őstag
válasz 7Heads Drago #74 üzenetére
Igen, mert a tábla azt jelenti, hogy annyival kell menni, mint amennyi oda ki van írva. Akit pedig az idegbe hoz, hogy valaki 70-el megy a 90-es táblánál, attól instant elvenném a jogosítványt 20 évre, mert láthatóan alkalmatlan az autóvezetéshez.
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz FattyDove #81 üzenetére
Nem ugyanaz pedig.
Oktatok, a 70-nel lassúzó autóra ráeloznek, majd a csattanasbol mi kapunk..Tessek atgondolni kicsit.
Jó látási viszonyok kozott a 90 helyett a 70 karcsú lesz.
Ejh...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Somatom
veterán
Na, most ehhez képzeld el, hogy Németországban bundáson 100. 3,5t fölött viszont ugyanott csak 60. A főnököm meg ahelyett, hogy az alapfizu emelésével próbálná megállítani a tömeges felmondásokat, mindenféle hülye prémiumokkal próbálkozik. Az egyik ilyen, hogy óránként 15 Euró plusszal honorálja a szombati vezetést. Eredmény: már csütörtökön előkészítjük, hogy pénteken minél hamarabb elfogyjunk, hogy minél többet vezethessünk szombaton, jó lassan. A mai etapom elvileg 3ó 20p lett volna, de én kihoztam belőle 4 órát. Szted mennyivel mentem országúton a kamionnal? 58 -cal. Timbuktuig kígyózott mögöttem a sor, mert egy kamiont nem olyan egyszerű megelőzni a kanyargó bundáson. Pedig, majdnem a megengedett legnagyobb sebességgel téptem.
Ki tudja, hogy ki, miért megy lassan?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Akkor az is körvonalazódik, hogy valójában mennyi időt bukik az, aki az autópálya helyett, inkább a bundást választja. Többet, mint amennyit a töltéseken megspórol és ugyanúgy vezethet végig, mintha egy dízellel tenné, csak nem éri el a célját és még szállást is fizethet. Öngól a köbön.
Ez nem feltétlenül neked szól, csak a szálat folytattam.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- OpenWRT topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Okos Otthon / Smart Home
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Opel topik
- Battlefield 2042
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC