Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WayneGace

    őstag

    válasz #65675776 #13 üzenetére

    Felőlem rakhatnak bele olyat, hogy mindig tolasson, nekem mindegy. De jelenleg így is úgy is oda kell figyelni, szóval rá vagy kényszerítve, hogy folyamatosan add ki a parancsokat. Mert például a kt el kezd tolatni a játékban és nem korrigálod folyamatosan az irányt, akkor ellenfél rangerökkel vagy például m10-el, ami gyorsabb, szépen mögé kerül és popsin puffantja.

    CoH egy kis területen játszódó taktikai rts. Kevés egységgel. Szóval az egységek irányváltásait többnyire az ember maga oldja meg, mert nincs olyan, hogy fél óráig gyalogolnak az egységek. Folyamatos harc van, terület foglalás, visszavonulás, fedezékbe irányítás, gránát dobás, stb., sok mikro. Ezért egyébként is midig szemmel tartod az egységeidet. De mondom, felőlem automatizálhatnak mindent.

    [ Szerkesztve ]

    BestSecret invitációt privátban adok.

  • WayneGace

    őstag

    válasz #65675776 #15 üzenetére

    Nem hiszem, hogy a műfaj minőségét határozná meg az APM, viszont a játékosét igen is meg fogja.Minél gyorsabban reagál az egyik játékos, minél kevesebb idő alatt hoz meg több döntést, akkor annál jobban tudja érvényesíteni az akaratát a másikon.
    Egyébként pont a CoH az, amiben lassabb játékkal is lehet sikeres az ember. Például jóval kevesebb APM kell hozzá, mint SC2-höz. De azért itt is van egy határ, ami alatt már nagyon lassú valaki és azt nem kompenzálja az, hogy egyébként jó taktikát alkalmaz. Azért ne csináljunk belőle körökre osztott játékot. Igenis győzzön az, aki taktikák és pályaismeret mellett a mikroja is jó.
    Hívhatjuk RTT-nek, RTS helyett. De igazi rts nem nagyon van, total war és társai talán. Bár én a toal war-t sem ismerem, csak címről.

    Ja és itt szerintem egy 1v1 pélya hosszában sincs 200m. Szóval tényleg kis területen folyik a játék.

    és egy példa miért figyeled mindig az ellenfelet. Két gyalogos egység harcol. Egyik katona zsebéhez nyúl az egységből. A másik játékos látja és tudja, hogy gránátot észül dobni. Ezért kimozgatja a saját egységét. A másik látja ezt, ezért ős is mozdul és nem dobja a gránátot. Viszont, ha nem figyelsz oda, repül a gránát, veszítesz egy teljes osztagot és már is elvesztetted a játékot az 5. percben.

    [ Szerkesztve ]

    BestSecret invitációt privátban adok.

  • WayneGace

    őstag

    válasz #65675776 #17 üzenetére

    Játékélmény > realitás. Ez igaz a CoH-ra is. Nem, ez a játék sem szimulátor. Sok dolog van, ami kicsit valóság szagú, mint különböző távolságról változik a pontosság. Például tankok sebezhetőbbek hátulról, stb.. De ez még mindig egy játék, köze nincs a valósághoz.

    A pályaismeret és begyakorolt taktika is tudás része. Ha már feltétlenül a valóssággal akarod párhuzamba vonni, egy csapat, aki ismeri a terepet és gyorsabb, hatékonyabb lesz, mint akik nem a valós harcokban is.

    Szerintem neked inkább körökre osztott stratégia jönne be. Ott lehet gondolkozni, nem fog a gyorsabb játékos nyerni, bár ott is előnyben van, aki ismeri a pálya minden fűszálát.
    A Coh maradjon meg valósidejű játéknak, ahol fontos a mikro, a sebesség és a pályaismeret is, valamint az egységek és a taktikák ismerete.

    [ Szerkesztve ]

    BestSecret invitációt privátban adok.

  • wednesday

    őstag

    válasz #65675776 #19 üzenetére

    Azért nem lesz reálisabb a COH, mert nem ez a lényege. Inkább egy multi orientált játéknak nevezném, ami a II. világháborús környezetben kap teret. Ugyanúgy mint a Dawn of War (van is rokonság) vagy egy Starcraft.

    Néha én is megmosolygom mikor azt mondják, nevezik hibának ebben a játékban, hogy a lőtáv nem reális, túl közelről lövik egymást az egységek stb. :)
    És akkor én mondanám, ahhoz mit szóltok, hogy egy veterán egység egyszerűen jobban bírja a töltényt és a kézigránátot, vagy egy megfelelően aktivált doktrínás képességtől, erősebbek, kitartóbbak lesznek az egységeink stb.

    Egyébként sokan fedezik ebben a játékban is a visszavonulást. Nem mindig van retreat, hiszen lehet nagy veszteség ha hazáig szaladnak a gyalogosok. Sok valós dolgot felhasznál a játék..például, ha ablakos felén robbantunk egy háznál akkor sokkal jobban sebzi bent lévő gyalogságot, mintha a ház csupasz tégla falánál robbantunk (felfogja a lökéshullámot), géppuskát nem lehet szemből jól rohamozni (bár egy elit gyalogság képes lehet rá rövid távról), mert jön a "földre szögezés" stb. Sérülhet motor, lánctalp stb. Vannak benne reális dolgok, amik változatossá teszik ezt az alkotást, de nem ez a fő profilja, hanem a multi meccsek.

    [ Szerkesztve ]

  • WayneGace

    őstag

    válasz #65675776 #19 üzenetére

    Egyszerűen a CoH nem a te játékod. Játszottál már egyáltalán vele? Mert nagyon úgy tűnik, hogy nem. Ez egy játék, 2. vh, olyan egyenruha van a katonákon, amilyen a háborúban volt, olyan fegyvereket használnak, amilyen valóban létezett, olyan járművek vannak, amiket valóban használtak, de egyéb köze nincs a valósághoz. Ez egy játék és a játékélmény a lényeg. Nem itt nem fog megfájdulni a katona lába, nem kap hányingert, nem kell kimenni wc-re, nem lesz álmos, nem kérdőjelezi meg a parancsot, nem ejti el a fegyvert, nem ragad be a fegyver, nem is koszolódik, nem gondol a feleségére, stb, stb.

    Még egyszer ez egy játék. USA-ban 200 millió dollárból épített szuperszámítógépen próbálnak szimulálni valós háborús helyzeteket. De ne akard ráerőltetni az élrealitást egy már bevált játékmenetre.

    [ Szerkesztve ]

    BestSecret invitációt privátban adok.

  • WayneGace

    őstag

    válasz #65675776 #24 üzenetére

    Igen, látszik, hogy nem ismered a játékot.

    A szuperszámítógépet pedig komolyan gondoltam, valóban olyanokon szimulálnak harci helyzetet, bomba becsapódást, stb., az amerikai hadseregnél.

    BestSecret invitációt privátban adok.

  • WayneGace

    őstag

    válasz #65675776 #26 üzenetére

    Tud tolatni, csak az volt a fórumtárs gondja, hogy oda kell rá figyelni. Én meg arra mondtam, hogy egyébként is figyelni kell rá, szóval játék közben ez nem tűnik terhelőnek.

    Itt van egy broadcaster. Vagy itt ez, magyar nyelven.[/L ]Ha van kedved nézz bele néhány gameplaybe.

    [ Szerkesztve ]

    BestSecret invitációt privátban adok.

Új hozzászólás Aktív témák