Új hozzászólás Aktív témák
-
WayneGace
őstag
válasz #65675776 #13 üzenetére
Felőlem rakhatnak bele olyat, hogy mindig tolasson, nekem mindegy. De jelenleg így is úgy is oda kell figyelni, szóval rá vagy kényszerítve, hogy folyamatosan add ki a parancsokat. Mert például a kt el kezd tolatni a játékban és nem korrigálod folyamatosan az irányt, akkor ellenfél rangerökkel vagy például m10-el, ami gyorsabb, szépen mögé kerül és popsin puffantja.
CoH egy kis területen játszódó taktikai rts. Kevés egységgel. Szóval az egységek irányváltásait többnyire az ember maga oldja meg, mert nincs olyan, hogy fél óráig gyalogolnak az egységek. Folyamatos harc van, terület foglalás, visszavonulás, fedezékbe irányítás, gránát dobás, stb., sok mikro. Ezért egyébként is midig szemmel tartod az egységeidet. De mondom, felőlem automatizálhatnak mindent.
[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
-
WayneGace
őstag
válasz #65675776 #15 üzenetére
Nem hiszem, hogy a műfaj minőségét határozná meg az APM, viszont a játékosét igen is meg fogja.Minél gyorsabban reagál az egyik játékos, minél kevesebb idő alatt hoz meg több döntést, akkor annál jobban tudja érvényesíteni az akaratát a másikon.
Egyébként pont a CoH az, amiben lassabb játékkal is lehet sikeres az ember. Például jóval kevesebb APM kell hozzá, mint SC2-höz. De azért itt is van egy határ, ami alatt már nagyon lassú valaki és azt nem kompenzálja az, hogy egyébként jó taktikát alkalmaz. Azért ne csináljunk belőle körökre osztott játékot. Igenis győzzön az, aki taktikák és pályaismeret mellett a mikroja is jó.
Hívhatjuk RTT-nek, RTS helyett. De igazi rts nem nagyon van, total war és társai talán. Bár én a toal war-t sem ismerem, csak címről.Ja és itt szerintem egy 1v1 pélya hosszában sincs 200m. Szóval tényleg kis területen folyik a játék.
és egy példa miért figyeled mindig az ellenfelet. Két gyalogos egység harcol. Egyik katona zsebéhez nyúl az egységből. A másik játékos látja és tudja, hogy gránátot észül dobni. Ezért kimozgatja a saját egységét. A másik látja ezt, ezért ős is mozdul és nem dobja a gránátot. Viszont, ha nem figyelsz oda, repül a gránát, veszítesz egy teljes osztagot és már is elvesztetted a játékot az 5. percben.
[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
-
WayneGace
őstag
válasz #65675776 #17 üzenetére
Játékélmény > realitás. Ez igaz a CoH-ra is. Nem, ez a játék sem szimulátor. Sok dolog van, ami kicsit valóság szagú, mint különböző távolságról változik a pontosság. Például tankok sebezhetőbbek hátulról, stb.. De ez még mindig egy játék, köze nincs a valósághoz.
A pályaismeret és begyakorolt taktika is tudás része. Ha már feltétlenül a valóssággal akarod párhuzamba vonni, egy csapat, aki ismeri a terepet és gyorsabb, hatékonyabb lesz, mint akik nem a valós harcokban is.
Szerintem neked inkább körökre osztott stratégia jönne be. Ott lehet gondolkozni, nem fog a gyorsabb játékos nyerni, bár ott is előnyben van, aki ismeri a pálya minden fűszálát.
A Coh maradjon meg valósidejű játéknak, ahol fontos a mikro, a sebesség és a pályaismeret is, valamint az egységek és a taktikák ismerete.[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
-
wednesday
őstag
válasz #65675776 #19 üzenetére
Azért nem lesz reálisabb a COH, mert nem ez a lényege. Inkább egy multi orientált játéknak nevezném, ami a II. világháborús környezetben kap teret. Ugyanúgy mint a Dawn of War (van is rokonság) vagy egy Starcraft.
Néha én is megmosolygom mikor azt mondják, nevezik hibának ebben a játékban, hogy a lőtáv nem reális, túl közelről lövik egymást az egységek stb.
És akkor én mondanám, ahhoz mit szóltok, hogy egy veterán egység egyszerűen jobban bírja a töltényt és a kézigránátot, vagy egy megfelelően aktivált doktrínás képességtől, erősebbek, kitartóbbak lesznek az egységeink stb.Egyébként sokan fedezik ebben a játékban is a visszavonulást. Nem mindig van retreat, hiszen lehet nagy veszteség ha hazáig szaladnak a gyalogosok. Sok valós dolgot felhasznál a játék..például, ha ablakos felén robbantunk egy háznál akkor sokkal jobban sebzi bent lévő gyalogságot, mintha a ház csupasz tégla falánál robbantunk (felfogja a lökéshullámot), géppuskát nem lehet szemből jól rohamozni (bár egy elit gyalogság képes lehet rá rövid távról), mert jön a "földre szögezés" stb. Sérülhet motor, lánctalp stb. Vannak benne reális dolgok, amik változatossá teszik ezt az alkotást, de nem ez a fő profilja, hanem a multi meccsek.
[ Szerkesztve ]
-
WayneGace
őstag
válasz #65675776 #19 üzenetére
Egyszerűen a CoH nem a te játékod. Játszottál már egyáltalán vele? Mert nagyon úgy tűnik, hogy nem. Ez egy játék, 2. vh, olyan egyenruha van a katonákon, amilyen a háborúban volt, olyan fegyvereket használnak, amilyen valóban létezett, olyan járművek vannak, amiket valóban használtak, de egyéb köze nincs a valósághoz. Ez egy játék és a játékélmény a lényeg. Nem itt nem fog megfájdulni a katona lába, nem kap hányingert, nem kell kimenni wc-re, nem lesz álmos, nem kérdőjelezi meg a parancsot, nem ejti el a fegyvert, nem ragad be a fegyver, nem is koszolódik, nem gondol a feleségére, stb, stb.
Még egyszer ez egy játék. USA-ban 200 millió dollárból épített szuperszámítógépen próbálnak szimulálni valós háborús helyzeteket. De ne akard ráerőltetni az élrealitást egy már bevált játékmenetre.
[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
-
WayneGace
őstag
válasz #65675776 #26 üzenetére
Tud tolatni, csak az volt a fórumtárs gondja, hogy oda kell rá figyelni. Én meg arra mondtam, hogy egyébként is figyelni kell rá, szóval játék közben ez nem tűnik terhelőnek.
Itt van egy broadcaster. Vagy itt ez, magyar nyelven.[/L ]Ha van kedved nézz bele néhány gameplaybe.
[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen program, ami...?
- Politika
- Fallout 76
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
- HP 255 G8 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5700U 16GB DDR4 512GB NVMe SSD gar
- Latitude 7420 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen