Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz wolfman #7 üzenetére

    Nem kell iszonyat izmos hardver. Sokkal inkább az, hogy a játékos mennyire akar elmenni competetive beállítások felé (hosszan lehetne részletezni, hogy miért is használnak egyesek a fullHD 144Hz+ monitorjaikon is 1280*960, vagy 1024*768 felbontást CS GO alatt).
    Az én gépem is képes kb. átlag 200fps-re 1440*1080-n CS GO-ban a legtöbb szituációban (Infernón pedig bőven efelett), miközben azért közel sem egy erőmű, és nem egy "vagyon". Paladins 175fps az in-game fps cap miatt, fullHD-n, max beállításokon. Quake Champions is legalább 130fps mikor pillanatra "beesik", kb 180fps az átlag és kb. 200-220 a max.
    Emiatt feltételezem, hogy a mai kb. közép szintű hardverekkel bőven találni olyan competetive játékot, amivel kihozható a 240fps.

    Jevons paradox

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz wolfman #10 üzenetére

    Abban igazad van hogy 120 felett nem nagy a különbség, de ezt mindenki tudja. Ellenben fast paced gémingbe biztos, hogy nagyobb a különbség. a CS GO nem az. Arena shooterek azok. Quake. De említhetem az OW-t vagy a Paladins is. Ez utóbbi csak esetekben, mert mindegyik pozíció igényli a gyors mozgást.
    Ezeknél a gyors játékoknál minél gyorsabb mozgást végzel és minél gyorsabb a monitorod, anál pontosabb mozgást leszel képes véghezvinni. Ki azért vesz ilyen monitort, mert megteheti és jobb is szeretne lenni, ki azért, mert profi akar lenni vagy már az.
    Én 60Hz-től 160Hz-ig el tudom mondani, hogy annyival jobb a magasabb képfrissítés, hogy nagyon. De míg sok játékban nincs értelme, addig 1-2-ben annál inkább.

    Jevons paradox

Új hozzászólás Aktív témák