Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • moleculez

    veterán

    válasz DeFranco #33 üzenetére

    Itt azért ne mossuk össze azt, hogy van egy sportkocsid amit kiviszel a pályára meghajtani azzal, hogy egy benzines/dízel milyet megy a hétköznapokban. Mert hidd el, jó az autópályán elrugni egy jobb autót.
    Már csak azért sem, mert a komolyabb limuzinok/sedánok nagyon szeretnének olyan csendesek lenni, mint egy elektromos, szeretnének olyan dinamikát amit egy elektromos ad csak.
    Nagyon várom, hogy elektromosra válthassak, csak legyenek olyanok az életkörülményeim. :K

    Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

  • kyle23

    tag

    válasz DeFranco #33 üzenetére

    Nyugodj meg szerintem, nem kell izmozni. Eddig normálisan sikerült beszélni egymással, nem kell ez oroszlánszag mellé. Mond már meg légyszi hol írtam, hogy közúton kell emberkedni? Mellesleg vannak olyan autópálya szakaszok németben ahol ugye, mehetsz mint a mérgezett egér. De egy hegyes szakaszon is lehet úgy menni az autóvál megengedett km/h alatt, hogy az minden élményt megadjon.

  • kyle23

    tag

    válasz DeFranco #40 üzenetére

    Ember, te gondolom még életedben nem mentél egy hegyvidékes szakaszon úgy, hogy 1el kisebb sebességben hagytad az autót ugye? Ne nevettesd már ki magad. Igen 80al menni úgy egy szerpentinen részén hogy 4ben van az autó hanem 3ban és 4-5000 a fordulatszám marhára élvezetes és nem vétesz a szabály ellen.
    A p@lyázás meg ott van, az mehet aki csak akar, ott nem veszélyeztetsz senkit max magad ha idióta vagy. Még segít is, mert rutint szerzel, megismered a határokat ( autó + saját magad) Mind a 2 megfér egymás mellett.
    Szóval ne magyarázd meg, hogy én a közúti versenyzésre buzdítok, vagy veszélyeztetve másokat vezeték.

  • kyle23

    tag

    válasz DeFranco #37 üzenetére

    Ezen elvek, hol voltak az elmúlt 100 évben? Eddig semmi probléma nem volt senkinek azzal, hogy Jóskának futja egy Mustángra nekem meg egy Audira, másik szomszédnak meg Alfára a negyediknek meg egy zsigulira. Mit ad isten, derült égből villámcsapásra az elmúlt pár év miatt hirtelen közellenség lett az aki belsőégésű motor párti és nem kapta be a zöld pirulát és nem lett csakis kimondottamelektromosautóajövő mert azfolyikmindenegyesutcasarkon, mert a teslamiattmindenmásauto szartsemér, mertnemelektromos. Ilyen "érvek mellett ezután mi fog következni? Megtiltják holnapután, hogy vki 2szintes házat építsen és azt nem festheti sötét színűre csak világosra? Vagy nem fűthet gázzal csak villanyfűtés lehetséges?Ezek nem elvek, ez kicseszett politika. Vkik kitalálták ezt a szarságot és lenyomják az emberek torkán, mert annyi pénzt raktak bele, amit mi szerintem el sem bírunk képzelni.
    Ne legyünk már olyan naivak. Szerinted csak az emotor a jövő, akkor felteszem neked azt a kérdést hogy szerinted az audi miért állította le, asszem az s6 szeria motorjai közül az összeset a v8 motoron kívül? vmelyik 7en volt az egyik autós magazin honlapján, hogy semmilyen más motorral nincs előrendelés csak v8-al, de az is már véges db számú, mert pár éven belül már nem engedik azt a motort a forgalomba?!
    Miért nem lehet ezt az egész dolgot hagyni, hogy a piac döntse el melyik megy/marad? Az eladások eldöntik, meddig éri meg a autógyártóknak belsőégésű motort gyártani, nem kell nekik politikai segítség, nem idióták vezetik ezen cégeket. Bemész a szalonba van eautó bal oldalt, van benzines/dízel jobb oldalt. Azt veszed amelyiket szeretnéd. Eltelik pár hónap/év megnézik a statisztikát és ha ott 8/2 vagy 9/1 az arány az eautó javára hidd el, már másnap elindul a fokozatos leállítás. Nincs szükség erre a szarságra amit ráhúznak erre az egész jövőbeni autózás tematikára.

  • kyle23

    tag

    válasz DeFranco #54 üzenetére

    Én ezzel tisztában vagyok, hogy az üvegházhatású gázokat csökkenteni kell, mert hatalmas gebasz lesz, de lehet hogy már van. Az autóipar is tudja, csak össze kell hasonlítani, hogy generáció váltások között mennyit javultak az autók ezen adatai. Szerintem ha csak az elmúlt 20 év adatait hasonlítanánk össze irgalmatlan nagy lenne a javulási mutató. Ott vannak a japán motorok, de bármelyik nagy EU-s autó gyártónál is, már nagyon komoly számokat lehet látni kibocsátás terén.

    De. Az A hatalmas De.

    Én erre azt mondom, hogy jelenlegi tudásom szerint ( ha rosszul tudom nyugodtan javíts ki/javítsatok ki) ezen gázok kibocsátásáért ha a autóipart nézzük 1számjegyű a %-os értéke az összes többi gazdasági szektorhoz képest a világon összesítve. Szóval amíg az összes többi ipar ontja magából kifelé ezen gázokat, nem az egyik legkisebb okozót kellene először penge élre állítani, hanem ellehetne kezdeni a legnagyobbakkal. Szép és jó, hogy baszogatjuk az autósokat emiatt, de amíg növekszik a tengeri/levegőbeni szállítás, ahol sokkal több káros anyag keletkezik mint az utakon addig ezt az egész jelenlegi helyzetet én kicsit álszentnek tartom.
    Kína, Amerika ( nemrég lépett ki ezen egyezményből ugye) India meg teljes Afrikai térség ipara olyan szintű káros anyag kibocsátást végez, hogyha a teljes autó parkot kicserélnénk csak eautóra sem érnénk el semmit, mert még így is növekedésről beszélnénk.

    Az ugye megvan, hogy egy tesla model s árából kb 4 db közép ( ne adj isten 3 db felső közép) kategóriás autót lehet venni. Szóval ez az ügy így elég veszett fejsze nyelének tűnik, mert szerintem nagyon kevés ember van aki kibír ennyi pénzt adni 1db autóért, amit ezek után el kell látnod árammal, amire most még vannak esetenként jóáras töltési lehetőségek, de én a nyakamat ráteszem, hogy ezen autók nagyobb térnyerésével az áram is többe fog kerülni. Amíg ennyibe kerül egy full elektromos családi autó, addig ezt nem nagyon lehet megváltónak nevezni, inkább egy lehetőségnek amin el lehet gondolkodni.Majd ha 1/3-d áron megtudsz venni egy ilyet, akkor azt mondom oké, de addig csak maradjon választási lehetőség, ne az 1db út amit lenyomnak a torkodon ha akarod ha nem.

  • kyle23

    tag

    válasz DeFranco #58 üzenetére

    A nagyvárosi gebaszt szerintem megoldani iszonyat nehéz, így gyorsba nem is nagyon tudok mit mondani. De a városi lakók és helyben dolgozok ( + 50 kmes körzetben) ott már én is azt mondom, hogy munkába járos autónak már nagyon jó választás egy eautó.

    Sötét Borsodi srác vagyok, mezőgazdaságban foglalkozok egy túrisztikából élő faluban.

    Szerintem úgy lehetne, nagyobb gyorsasággal terjeszteni ezeket az e autókat, ha vmilyen nagyobb cégen/cégeken keresztül vmilyen bérleti lehetőséggel lehetne használni az autókat egy olyan pénzügyi kondíciót kínálva, hogy aki nem teheti meg egy vásárlást, de szeretne váltani belsőégésű autóról annak is jobban megérjen egy ilyen bérleti szerződéssel autókázni mint egy saját autót fentartani. (folyamatos tankolás, javítás, szervíz) Így adva volna a lehetőség a sokkal nagyobb terjedésre és nem lenne ekkora ellenszél, rosszakarat a másik oldal felől.
    De fingom sincs. Komolyan. De ettől a kötelező kinyírástól amit most csinálnak akkor is jobban járnánk ha mint fentebb írtam, a szalonban kitennék egymás mellé uazt a 2 autót minden adattal amit tudni kell róluk ( eautó - benzin/dízel) és te döntenéd el mit szeretnél.

  • moleculez

    veterán

    válasz DeFranco #79 üzenetére

    Greengo nekünk tökéletes, évente egy-ket hetet vagyunk Pesten, amúgy külföldön élünk. Általában családban van 1 autó de az kevés, mert sokan vagyunk, szóval olyankor jó 1 Greengo. Olcsóbb mint a taxi, de rugalmasabb és kényelmesebb mint a tömegközlekedés.

    [ Szerkesztve ]

    Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

  • kyle23

    tag

    válasz DeFranco #79 üzenetére

    Ezért írtam hogy vmi olyasmi rendszert kellene kitalálni, ahol ha elolvassa az ember és elkezd számolni, akkor oda jukadjon ki, hogy megérje neki bérelni ( honap, negyed év, fél év, vagy éves ciklusokban ami hosszabbítható), mint fentartani egy saját autót. Igen a limóhoz hasonlót gondoltam mikor az előző hsz-t írtam, de azt nem tudtam hogy írásod alapján nem annyira baráti a szerződés. Mondjuk ehhez vmi nagyon nagy géppark kellene.

    Szerintem ezzel sem mennek semmire. Tudod mi lesz ebből? Hogy sokkal tovább fogják megtartani a régi autókat amivel megint adunk a szarnak egy pofont. Mert akkora támogás azért nincs rá, hogy mindenki szaladjon cserélni, önerőből meg mondjuk meg kevés ember engedhet meg jelenleg magának.

    Ha vmit erővel tesznek kötelezővé, az nem nagyon volt még sikeres, sőt ami ellen hozzák azt tartják fent hosszabb ideig. Én legalábbis így gondolom. Elég csak energia termelést megnézni. Németek is annyira belementek a megújúló energia átállásba, hogy sorra nyitották tavaly is újra a szénbányáikat, meg próbálják hosszabbítani az atomerőművek leszerelésének idejét, mert egyszerűen nem lehet jelenleg még átállni csak megújúló energiából termelődő áram előállításra.

    De ezt majd az idő dönti el, mi lesz. Beszélhetünk itt sokmindenről, majd meglátjuk mit hoz a jövő. :) a vak is ezt mondta. :DDD

  • pusszycat

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz DeFranco #206 üzenetére

    Van benne ráció, nem csökken hanem nő a töltöttségi szint. :D

    Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]

Új hozzászólás Aktív témák