Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz moleculez #34 üzenetére
én nem mostam össze ezt, sőt, éppen különválasztottam az élményautózást a funkcionális autózástól
a funkcionális autózásnál az a cél, hogy legyen hatékony, takarékos és a környezetre legyen a lehető legkisebb terheléssel (tekintsünk el a fujfujkörnyezetszennyező akkugyártásról, tegyük fel hogy lokális ártalomról beszélünk), ilyen szempontból az elektromos autó közelebb van az ideálishoz
én is szeretem a jó hangú, jó mozgású, erős autókat de ettől még nem gondolom azt, hogy az ilyen irányú ízlésemet másnak (járókelőnek, szomszédnak, bárkinek a környezetemben) el kellene viselni a hangártalom meg a szmog által.
elvekről beszélünk és az elv ez. az nem ellenérv, hogy "nem akarom" meg "nem tetszik". ij kártya. nekem meg nem lesz az a hobbim hogy kisvakondnadrágban kolbászokat dugdosok az autók kipufogójában mert "akarom" meg "tetszik".
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Gmail
- Politika
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- EAFC 24
- Lalikiraly: Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- Stellar Blade
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- További aktív témák...