Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
azt kellene már érteni végre, hogy nem ugyanazt mérjük.
abban az időpontban, amikor megkezdem az előzést, akkorra a kéziváltóval már túlvagyok a váltáson, az automata még akkor kezd szöszmötölni. tehát bármennyi idő alatt váltok kézzel, és bármennyi idő alatt vált az automata, a kézi jobb, mert annak a váltási idejét nem mérem bele a történetbe, az automatáét meg igen.másrészt azt, hogy le kell maradni és úgy előzni, nem én írtam, olvass vissza.
azon meg, hogy egy 1gen olajkályha insigniából lefikáztad az autómat, mocskosul röhögök.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dabadab
titán
A 160 pacis (350-380Nm) insigniámat csak leparkettázod, 0.5mp, míg visszavált, és elkezd húzni.
Amit bambano mondani akar, de nem nagyon sikerült neki kifejtenie, az az, hogy kéziváltóval (vagy kézzel zaklatott automatával) elő tudja készíteni a motort, visszavált, amikor már látja, hogy mindjárt előzni tud, vagyis az előzés tényleges megkezdésekor már magas fordulatszámon pörög a motor, már van turbónyomás, csupa olyan dolog, ami egy teljesen automata váltónál nem lesz meg akkor, amikor elkezded az előzést. És azt azért senki sem hiszi el, hogy ha 1200-as fordulattal gurulsz, akkor onnan egy pillanat alatt felépül a turbónyomás meg a 3000-es fordulat, hogy a 160 lóból legaláb 120-130 megjelenjen.
(A családi autónk szintén 160 lovas, kétliteres dízel, kézi váltóval).[ Szerkesztve ]
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerbal space program
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Bittorrent topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...