Új hozzászólás Aktív témák

  • ncc1701

    veterán

    válasz bambano #77 üzenetére

    Automatánál nincs ilyesmire szükség. A 160 pacis (350-380Nm) insigniámat csak leparkettázod, 0.5mp, míg visszavált, és elkezd húzni. Nem több idő, mint elengedni a gázt, kuplungot benyomni, váltani, kuplung vissza, és nyomni a gázt. De ha nagyon akarom, felül tudom bírálni, h melyik fokozatban legyen, de nem is emlékszem, mikor csináltam ezt. Valami nagy emelkedőn praktikus lehet kicsit hagyni forogni. De akkor sem kell, mert érzi, h kell a fordulat, és nem vált el 2000rpm-nél akkor az enyém.

    Persze mondjuk ehhez alapkövetelmény, h ne valami alapmotoros vacakról beszéljünk. Szerintem valami nagyon régi, rossz tapasztalatod van, valami ezer éves, hidrós váltós, kis motoros, nyomatéktalan akármivel. Ezt alátámasztja az is, amit fentebb írtál, h le kell maradni, majd gyorsítani, és úgy előzni. Rendes autónál, amiben van valamennyi erő is, ilyesmire nincs szükség. Gyengével meg hiába a manuális váltó, úgy sem érdemes pattogni.

    Írhatnál autóra példát, én is írtam. :)

Új hozzászólás Aktív témák