Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Hieronymus #25 üzenetére
teljesen mindegy, hogy honnan kezdem meg az előzést, az automata váltó nem szereti ezt a forgalmi helyzetet.
megvárod, amíg az utolsó szembejövő elhalad, de addigra már gyorsítottál, miközben kiderül, hogy nem ő volt az utolsó... upsz.
azt mondjuk vitatnám, hogy hamarabb előzöl így, mint én, de mindegy.egyébként ja, az én faterom is így előzött, amíg 62 lóerős autóval járt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nullpoint
senior tag
válasz Hieronymus #25 üzenetére
"A kemény mag, még az autópályán is ezt csinálja"
Autópályán órákig el tudok lenni kamion mögött, persze ha nem 70-80-al cammog. Na ilyenkor van az hogy kamion mögül előzök. Persze kivárom a tiszta helyzetet, mert a 2.0 hdi az nem az a motor amivel besüppedsz az ülésbe. De ez egy ilyen móka, gyenge hardverrel valóban előre kell tervezni, ahogy írták.
Belsőben meg azért nem megyek, mert akármikor nagyon ritkán sietnék és bemegyek a belsőbe, azonnal egy barom nekiáll 90-nel menni előttem. Komolyan, ez egy ilyen feature az életemben, hogy nekem lassan, a külsőben kell haladnom.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
válasz Hieronymus #32 üzenetére
1. nem tudod, hogy milyen előzési taktikákat szoktam alkalmazni
2. ne gondold azt, hogy azért, mert itt elmondtam valamiről a véleményem, egy rakás másik kresz szabályt is megszegek vagy nem tudok
3. ne gondold azt, hogy az a sok téveszme, amit feltételeztél rólam, igaz.nyugodj meg, az előzési módszerem teljesen jó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis