Új hozzászólás Aktív témák

  • Huku

    csendes tag

    Sziasztok!

    Gondoltam megosztom veletek hogy jártam a tegnapi nap folyamán a "drága" magyar Telekom szolgáltatójának ügyfél szolgálatosával. Ugye adott egy G3-asom, amin jelentkeztek a keret repedések (infra portnál, jack dugónál). Bevittem a helyi T-pontba (Szigetvár), mert most fog lejárni a 2 éves garancia. Az "ügyfél szolgálatos hölgy" egyből azzal kezdte hogy ezt nem fogják javítani, mert hogy ez a felhasználás hibájából eredő kár, és hogy biztos én csináltam. Mondtam neki hogy nem igazán értek ezzel egyet, mert már az LG-vel is lekommunikáltam és Ők mondták hogy ide hozzam be... "de Ők nem az LG-nek fogják küldeni hibajavításra...", mondtam neki hogy ez sem gond, mert ez típus hiba, és igen is garanciában szokták javítani. Hát kellemes kis beszélgetés volt egy igazán hozzáértő emberrel! Azért remélem nem neki lesz igaza hogy tényleg visszaküldik azzal az indokkal, hogy ez az én hibám, és nem javítják!

    De öröm látni hogy az emberrel milyen kedvesek mikor valahol vásárolsz valami újat, de ha azzal már probléma van akkor az a "Te hibád", még ha nem is... :))

    [ Szerkesztve ]

    "Mindig azt mondd amire gondolsz!"

Új hozzászólás Aktív témák