Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Laci202 #1239 üzenetére
Az áthúzott Bluetooth az azért van, mert ahogyan írod is nem csatlakozott a készülédhez. Itt már csak az a kérdés hogy miért.
Az applikáción belül látja a perecet és úgy nem tudja csatlakoztatni vagy egyáltalán nem is látja?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
bandigyerek
senior tag
válasz Laci202 #1244 üzenetére
Huawei Health, vagy Egészség néven keresd a programot. Ha elindítod, regisztrálni kell valami Huawei szolgáltatásra -ha eddig nem tetted volna meg- majd a programon belül lehet csatlakozni a karperechez. A Bluetooth-t értelem szerűen be kell kapcsolni. (nem a telefonnal csatlakozni, hanem a programmal!) Ha makacskodik, mint az enyém, egy bluetooth ki-be kapcsolás esetleg segíthet. Ha sikerül, egyből frissít a karperec, azt ki kell várni. Utána mehet a jöhet.
Nekem csinált olyat, hogy a firmware frissítés után hiába nyomtam a befejezés gombra, nem történt semmi a karperecen, mert ugyanúgy mutatta a frissítést. kikapcsoltam a programot, megnyomogattam a perec gombjait, és működött.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Laci202 #1246 üzenetére
A telefonon a bluetooth opción belül ha párosítva van a Band 2 Pro, akkor azt távolítsd el, utána párosítsd az Egészség alkalmazásban.
Ha nem megy, akkor az Egészség alkalmazásban nyomj a leválasztásra és utána próbáld párosítani újra, ha az sem segít, akkor szintén az alkalmazáson belül mehet a gyári beállítások visszaállítása és aztán felvenni a kiegészítőt újra.
A műveletek közben figyelni kell a karkötő kijelzőjét is, mert bizonyos esetekben azon is jóvá kell hagyni a műveletet.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Laci202 #1248 üzenetére
Most nézem, a visszaállítás opció nem aktív, ha nincs kapcsolódva a karkötő, a Leválasztás viszont igen, azt megpróbálhatod:
Belépsz az Egészség alkalmazásba, rányomsz a karkötőre, majd alul lesz az opció.
Az Egészség alkalmazás visszaállítása is megoldható, a telefonon megkeresed az alkalmazásokban, rányomsz, majd tárhely és adatok törlése.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Laci202 #1252 üzenetére
Attól még látnia kell, mert a karkötőn folyamatosan megy a bluetooth, az áthúzott jel csak a konkrét (párosított) kapcsolat hiányát jelzi.
Párosítási kérelem esetén a karkötőn engedélyezed, ha azt kijelzi és kéri?
Amit korábban írtam, hogy a telefon bluetooth menüjében ne legyen párosítva a karkötő, azt ellenőrizted?
Mert az okozhat ilyen problémát.[ Szerkesztve ]