Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
válasz Dr. Romano #16 üzenetére
A TAA-ról beszéltek, nem a DLSS-ről.. olvasd el még1x a cikket. Pont arról szól a cikk, hogy miért nem használja senki se a TAA-t, és miért használják a DLSS-t, és az FSR-t.
okoskodom, tehát vagyok
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dr. Romano #16 üzenetére
Meg lehet oldani a problémát a DoF effekt kicserélésével, csak amit raksz a helyére az minőségileg sok AAA stúdiónak nem felel meg. Egy indie-nak talán, de ők nem ódzkodnak a fos minőségű effektektől.
Az UE4 saját DoF effektjével viszont nem jó. Próbáld ki a motorban. Ezt a DoF effektet sokan nem cserélik le, mert egyébként kegyetlenül jó minőségű, és igen gyors is.
Ez tehát nem egy olyan kérdés, hogy meg tudják-e csinálni, hanem sokkal inkább megéri-e beáldozni a minőségi DoF-ot egy egyszerűbb effektért, amivel esetleg kompatibilisek a temporális felskálázási technikák. Ez is járható út amúgy, csak nem valószínű, hogy jobb lesz a minősége.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dr. Romano #20 üzenetére
Pont az tesz be a DoF-nak, hogy vannak nagyon rossz minőségűek. A jó minőségű DoF viszont bonyolultabb. A kiváló minőségű még bonyolultabb, ahhoz nem is jó akármilyen leképező. Az UE4 meglehetősen ízlésesen oldja meg a DoF-ot, nem tartoznak az élmezőnybe, de messze a szar megoldások fölött vannak, és gyors is az implementáció.
A legjobb minőségű DoF egyébként a Star Control: Origins-ben van. De ott maga a leképező olyan működésű, hogy lehet alkalmazni olcsón, igen jó minőséget. Egy nem texel shadinget alkalmazó motorban ez a minőség tizedelné az fps-t, holott a Star Control: Origins megoldja pár százaléknyi tempóvesztésből. Ezért számít már mag a leképező is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
makkmarce
őstag
válasz Dr. Romano #18 üzenetére
hmm.. vak vagyok , azthittem ezt élből megoldották, bocsi
okoskodom, tehát vagyok
-
arty
veterán
válasz Dr. Romano #16 üzenetére
Hát igen, mellbevágó a production value.... nem csodálom, hogy még a DOF újraírása is belefért, minőségében nyilván illeszkedve a játék többi részletéhez.
Milyen kár, hogy az egyszemélyes zseninek arra már nem jutott ideje, hogy a grafikai opciok menüjébe kivezessen egy on/off gombot. Oh, WAIT, lehet hogy neki sincs MINDENRE ideje?!
Azt meg hogy? De "biztos" bazibonyolult és ezért nem jutott rá ideje.(mielőtt bárki belémállna: rengeteg indie címet imádok, semmi gondom az alacsonyabb költségvetéssel, itt csak a "mi fér bele és mi nem" témához szerettem volna hozzászólni)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
laposonly11
senior tag
válasz Dr. Romano #20 üzenetére
Csak az aberrált, igénytelen alakok lövik ki a filmgrént!
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz Dr. Romano #26 üzenetére
Az AMD kártyák, meg RTX és DLSS nélkül, csak régi szar képi megjelenítésre képesek és ezt még lassabban is, ehhez csak minimálisan olcsóbbak. Én nem vennék egy kiadáskor már elöregedett technológiá! A tökéletes kombó híve vagyok, a procim AMD, a kártyám RTX: Metro Exodus Enhanced Edition Analysis
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
Új hozzászólás Aktív témák
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...