Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz dreampage #3 üzenetére

    a média csak hozza a formáját. Mivel a szenzációs és negatív hírek hozzák a kattintásokat, ezért próbálnak mindent felfújni és szenzációt generálni, lejáratni mindenkit. Pláne, ha olyan ember, aki nem alapból tahó tolvaj. Akikről mindenki tudja, hogy bűnözők, ott ez megszokott így a média számára nem érdekes téma.

    A részvényesek egy része meg konkurensek, tőzsdemanipulátorok igyekeznek minden fillért kiszedni a cégből. Pár éve dell is megtanulta, hogy ki kell dobni a cégéből a dögkeselyűket, mert csődbe viszik különben.

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz gabor7th #6 üzenetére

    nem öreg. Sajnos arról van szó, hogy a legtöbb mai cégvezető a cég hosszútávú működőképessége és hosszútávú értéknövekedése helyett a pillanatnyi maximális haszonra koncentrál.

    A Dell is majdnem csődbe ment. Aztán fogta az alapító-vezető, felvásárolta a részvényeket és kivonta a tőzsdéről a céget. Így nem kell a spekulánsok pénszivattyúja szerint működni, hanem lehet hosszabb távra tervezni. Azóta újra sikeres a cége.

    Musk cégeinél is ez van. Ha átveszi a helyét egy tőzsde-prosti vezető, akkor azok pár év alatt tönkre fogják tenni a céget, mert mindenek felett csak a spekulánsokat szolgálják.
    Látod, hogy még az 1600 százalékos növekedés mellett is panaszkodnak és többet követelnek.

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz UnA #11 üzenetére

    Ez nem a meki, hogy annyit sem keresnének, hogy kifizessék a rezsit belőle. Musk cégeihez inkább versengenek a munkavállalók, hogy ki tud bekerülni. És ha jól sejtem nem is fizet rosszul.

    #10vzozo
    a munkavállalókról szerintem nem volt szó. Itt most részvényesek és ügyvédek akarnak még több pénzt. Meg a szokásos lejáratókampány.

  • azbest

    félisten

    válasz Ringman #13 üzenetére

    bulvárszemét. Azt is érdemes idézni, hogy minden dolgozójuknak adnak egészségbiztosítást és 2x jobb munkavédelmi statisztikájuk van, mint a szakszervezeben lévőknek.
    Az összes alkalmazottjuknak adtak részvény opciót juttatásként.

    És nem fenyegette a dolgozókat, hiába meg a vakítás arról, hiába lobbizták az ilyen félremagyarázást.

    “Nothing stopping Tesla team at our car plant from voting union. Could do so tmrw if they wanted,” the tweet reads. “But why pay union dues & give up stock options for nothing? Our safety record is 2X better than when plant was UAW & everybody already gets healthcare.”

    Az UAW szakszervezetben nincs példa arra, hogy részvény opciót adnának az alkalmazottaknak. Ha szakszervezeti szerződés szerinti juttatásokat lehet adni a szakszervezeti tagoknak, akkor nem kapnak újabb részvényopciót.

    Az összes többi hazugság, nem fenyegette őket, hogy elvenné a megkapott opciókat. Bulvárszemét. Egyszerűen csak rámutatott arra, hogy a szakszervezetben nem jár ilyesmi és a cég szerződése eleve jobb juttatásokat kínál, mint a szakszervezeti szerződés.

    A covid-os hülyeség is csak bulvár. Nem a gyárban kapták el a fertőzést a dolgozók. Otthon fertőzték meg őket a családtagjaik. Gyorsan változott is a helyi kormány álláspontja, miután a szövettségi törvényre emlékeztették őket. Valamint a bulvárcikkek úgy állították be, hogy a tesla fenyegeti az embereket, hogy elveszítik a segélyt, ha nem dolgoznak, de ez sem volt igaz. A helyi kormányügynökség szabályai szerint veszíthetik el segélyt, ha nem dolgoznak, csak ezt az apróságot nem hirdették miközben hisztiztek páran.

    A 80 órás hét pedig saját magára vonatkozik. Ő szokott 80 órákat dolgozni. Ezért képes olyan tempóban haladni a cégeivel. És igen, van, hogy az alkalmazottai is sokat dolgoznak. És sokat keresnek.

    De köszönöm, hogy elárasztottad bulvárszeméttel és hoaxokkal a topicot.

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz Ringman #15 üzenetére

    TLDR, ha fogsz egy marék szakszervezheti matricát, esetleg felveszel pólót, akkor te istenné válsz és bármit megtehetsz a munkahelyeden, mert védett állattá válsz, aki érinthetetlen.

    Majd a következő körben másik bíróság meg újra végignézi, hogy most akkor bárki kikiáltja magát szakszervezeti aktivistának, akkor jaszkarizhat-e tényleg és turkálhat-e kollégák kartonjaiban, meg kiteheti -e az internetre a belső rendszerről lopott screenshotokat. Tényleg hazudozhat-e arról, hogy hogyan kerültek hozzá olyan akták, amihez semmi jogosultsága nincs.

    Plusz csavar: a szövettségi és a szakszervezeti törvény egymásnak ellentmond. A szövettségi tiltja a dolgozók egyészségügyi adatainak átadását, a szakszevezeti meg előírja, hogy cenzúrázatlanul megnézhezi a szakszervezetis. Szóval van sapkája vagy nicns sapkája. És vicces hogy van mindenféle precedes hivatkozás arra is, hogy már attól védett személy lesz, hogy ő magát szakszervezetisnek álmodja meg.

    Hülye amerikaiak, amerikai hülyék.

    Lehet meglepő, de én alapvetően szakszervezet párti vagyok. De mindennek megvan a normális menete. Ha valaki kifejezetten tahó és visszaél a plusz jogokkal, illegális dolgokat végez a szakszervezettel takarózva, akkor azt kivágják mint a huzat. Büntetés ide vagy oda.

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz doooo #26 üzenetére

    Nem. Nem fejlődött az akku technológia 100%-ot, nem azért van dupla akkor akku az újabbakban. A konkurencia léte miatt van.

    A hagyományos autógyártók nem igazán akarnak elektromos autókat, csak a jogszabályi kvóták miatt csináltak sokáig valamit. Akkor is csak a kvóta által megkövetelt kis sorozatokat csináltak. Újabban, hogy kezd látszódni, nem elkerülhető a konkurencia miatt az elektromosra váltás és már határidők is vannak a hagyományos személyautók utolsó eladási évére.

    Korábban - például Kaliforniában - próbáltak környezetbarátabb követelményeket támasztani a törvényhozók. És az alternatív üzemanyagok terén végig azt próbálták bizonygatni a hagyományos gyártók, hogy lehetetlenség használható, nem csillagászati árú személyautókat gyártani nem olaj hajtással. És ez ment évtizedekig. Lobbiztak, hogy lehetetlen. Csinálták a kamu hidrogénes hajtást, mert azt kezdettől tudták, hogy nem jó személyautóba a fizikai tulajdonságai miatt. És akkor jött a tesla és a létével bebizonyította, hogy márpedig lehet normális személyautó elektromos hajtással.

    Azt kéne megértened, hogy a cégek célja alpavetően a profit. És a régi játékosok midenek felett a profitot akarják. a bejáratott, kockázatmentes, folyamatosan jövő profitot. És ennek tett be a Tesla.

    Ugyanez az űriparban is. Megnézte Musk, hogy mi a túróért olyan drága az egész. Hát azért, mert 600 ezer ember dolgozik egy nyomorult fellövésen a hagyományos modellben. Mert arra rendezkedtek be évtizdedeken át, hogy az égész csak pénzosztás és néhány nagy cég, néhány tagállam gazdaságának bújtatott támogatásáról szól. Ezért fejleztéssel sem nagyon foglalkoztak, a milliárdokat meg szépen csepegtette az állam. Hát ebbe is jól beletenyerelt Musk. Ha a starship sorozatgyártás beindul, 4 nasa sls fellövés árából ők 1000 starship fellövést csinálnak meg.

    Musk cégei a profitot fejlesztésre fordítják. Mert van egy olyan vezetőjük, aki fejlesztést akar. És ezért igaz, hogy az ő személye nélkül egészen más irányt vennének a cégek, akár csődbe is jutnának. Mert a lusta pénzszivattyú mód nem jó hosszútávon, arra van már jópár régi nagy cég, akik megvernék a rutinjukkal abban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák