Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kwzatz

    őstag

    válasz Daelion #18 üzenetére

    "Megjegyzem 33 vagyok és játszottam az eredeti DOOM részekkel de én sosem gondoltam úgy rá mint egy sötét horror."
    Nem hát, mert a 3. részen kívül egyik sem volt igazán az, gyanítom Szabi meg érzésem szerint csak azzal játszott, ezért írja igazságként azt, ami csak az ő személyes valósága, amiben a "Doom egy atmoszférikus horror". (leszámítva, hogy az is mocskos lineáris volt, szóval az ezzel ellentétes elvárás az, amit végképp nem tudok, honnan jön)

    "Ugrabugra engem nem zavart"
    Persze hogy nem, mert ez a boomer shooterek lényege, mész, ugrálsz, lősz, adrenalinbomba. Végre a Doom és az Eternal hozta azt az érzést, amit a régi Doomok, Quake-ek, Unreal széria keltettek az emberben, továbbgondolva, modernizálva, talán még pörgősebben, szuper zenével, grafikával. Bár ilyen lenne minden reboot, hogy azt adja, amit az eredeti és épít rá a kor elvárásainak megfelelően. (még ha nem is tetszik minden eleme)

    "Shadow Warrior reboot"
    Az elsőt játszottam, nekem is tetszett az is. Hasonló a koncepció.

    Szabi®
    "A Doom eternalnak adtam egy esélyt, de az első scenarioban amikor a játék meg akart tanítani a fűrész használatára, nah onnantól volt még a programnak 25 perce, hogy a gépen lehessen, aztán delete."
    Ez alapján meg gyakorlatilag nem tudod, milyen a játék (Doom 2016-tal játszottál?), és pont az a helyzet, hogy itt a célközönség valóban az a réteg lett volna, aki a fentebb említett régi játékokkal játszott és valami hasonlóra vágyott, miközben a modern elemekkel megpróbálták őket nem elidegeníteni, és új rajongókra is szert tenni. Nálad és még az emberek egy részénél ez nem sikerült, sokaknál meg nagyon.

    De megfigyeltem már, hogy egy játéknál azt emlegetik hibaként, ami gyakorlatilag a műfajából ered, ugyanez volt a Prey-nél is, csak ellentétes irányban. Ott az nem tetszett az embereknek, hogy nem csak "mész és lősz", miközben az egyik, ha nem a legjobb immersive sim. Ha nem játszottad, akkor neked azt ajánlanám kifejezetten (nekem is nagy kedvenc), mert a leírásod alapján sokkal inkább olyan, mint amit a Doomtól vártál.

    [ Szerkesztve ]

  • kwzatz

    őstag

    válasz Daelion #20 üzenetére

    Az UT nálam az abszolút kedvenc arena shooter (és all-time Top 5 játék), a játékmenet, a sok ötletes fegyver az alternatív tüzelési módokkal, a pörgősség, a játékmódok, a zseniális pályák és a godlike soundtrack. Q3 is tetszett, de ennyire az sem. A 2004 is nagyon jó, de a '99 valamiért több, mint a részek összessége, a mai napig előszedem időnként.

    Sajnos az UT4 el lett kaszálva, ma már ez nem igazán megy, az arena shooterek pörgőssége valahogy most "nem divat". Sajnos a shooterek olyan irányba mentek el, hogy loadout, meg 5 percenként találkozol egy ellenféllel, akit sunyin, kúszva, fekve, bújva kell elkapnod, és ez számít "izgalmasnak", de hát kinek mi. (már csak ezért sem teljesen értem amúgy a "tinizést" egyébként a Doom Eternallal kapcsolatban) Gyanítom, hogy jön majd lassan egy olyan cím, ami aztán megfordítja a tendenciát, és a Battle Royale-okat, CoD-okat, Battlefieldeket (főleg így, hogy évről évre utálja/fikázza a játékosbázisa az összeset :D ) újra felváltja az arena shooterekre jellemző pörgősség. A single-player játékok terén már a Doom és a retro shooterek (New Blood játékok pl.) sikere ad némi reményt ezügyben.

    "Ilyen kaliberű rebootokat akármikor csinálhatnak én vevő vagyok rá."
    Én is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák