Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont erről volt szó a Siggraphon. Ezek a fejlesztők kipróbálták ezt, de annyira kevés mintával tudnak dolgozni RT-vel, hogy sokszor jobban járnak, ha nem is alkalmazzák. Kevés mintával se sebességed, se minőséged nem lesz. RT ide vagy oda.
Nagyon sokat segítene a traversal shader, de szabványosan ez még mindig messze van. Szóval a kezdeti lelkesedés nagyjából ott tart, hogy az RT jelenleg igazából árnyékra és visszatükröződésre jó csak.
Nem is mondják azt a fejlesztők, hogy nem könnyű az RT-t használni. Az a gondjuk vele, hogy magas ára lesz a szar minőségnek. Jobb minőséget kihozol gyorsabban, ha keresel alternatív utat. Persze több munka kell hozzá, de most valamelyik kezükbe bele kell harapniuk. Ha az RT jobb minőséget tudna gyorsabban, akkor nem lenne kérdés, de nem tud.
És külön hátrányos még, hogy az új motorok egészen extrém poligonszámra is jók. Tehát az rendben van, hogy a Metro Exodus EE a "mai szinten hangyfasznyi" poligonszámával nem ütközik problémákba, de egy jóval nagyobb részletességgel felépített játék már bele fog ütközni, és nincs traversal shader, hogy ezt kezelni lehessen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210