Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • copass

    veterán

    válasz Abu85 #28 üzenetére

    "annyira kevés mintával tudnak dolgozni RT-vel, hogy sokszor jobban járnak, ha nem is alkalmazzák"
    ne viccelj már b+! :D

    "Jobb minőséget kihozol gyorsabban, ha keresel alternatív utat."
    pölö? nincs semmilyen gyakorlati példa rá (kiadott játék ér). csak elméletek vannak, azzal meg tele van a padlás...

    elég sok játék jött már RT támogatással. mondjuk a ME-EE se éppen a kevés poligonszámról híres. de legyen igazad. Resident Evil Village viszont olyan részletes belső tereket hoz hogy bokalefosós végig...

    a hardveres RT a CG szénába a szent grál. az hogy ezt az a nvidia megfizethető (még így is hogy 250k egy 3060) áron adta ki, nem kis dolog.

    amúgy ez a tipikus kóder hozzáállás: az én kódom jobb mint a tiéd, nincs kész de jobb lesz!:D
    a traversal shaderről meg sehol semmi, az meg mire játékokba került több év.

    "amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

Új hozzászólás Aktív témák