Új hozzászólás Aktív témák
-
copass
veterán
válasz Alogonomus #18 üzenetére
metro exodus enhanced
ez már valódi raytrace. minden fény, textura valósidőben reagál a környezetre.
az alapból is elég brutálisan kinéző játékot még magasabb szintre hozta.
a shaderes tükröződésnek elég nagy ára van fps-ben, ezért is fake a legtöbb esetben."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
egy fejlesztő csak akkor nem vitázik, ha a saját kódját kell fényezni! szóval ezt hagyjuk, mert mindenkinek más a fontos. siggraphon ami elhangzik, kis szerencsével évek múlva kerül bele a gyakorlatba.
GI nagyon számításigényes történet, mivel rengeteg számítást kell elvégezni rövid idő alatt.
itt is alig van vmi a képernyőn...jah és nem mozog.
az RT bőven elég arra hogy látványosabbak legyenek a játékok, mint eddig.
a metro exodus EE megmutatta hogy mennyivel könnyebb egy RT kártyára fejleszteni, mint egy "hagyományosra".
nem kell baszkódni a fényekkel, shaderekkel,bakelni,stb.. mindent kiszámol az RT mag.[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
"annyira kevés mintával tudnak dolgozni RT-vel, hogy sokszor jobban járnak, ha nem is alkalmazzák"
ne viccelj már b+!"Jobb minőséget kihozol gyorsabban, ha keresel alternatív utat."
pölö? nincs semmilyen gyakorlati példa rá (kiadott játék ér). csak elméletek vannak, azzal meg tele van a padlás...elég sok játék jött már RT támogatással. mondjuk a ME-EE se éppen a kevés poligonszámról híres. de legyen igazad. Resident Evil Village viszont olyan részletes belső tereket hoz hogy bokalefosós végig...
a hardveres RT a CG szénába a szent grál. az hogy ezt az a nvidia megfizethető (még így is hogy 250k egy 3060) áron adta ki, nem kis dolog.
amúgy ez a tipikus kóder hozzáállás: az én kódom jobb mint a tiéd, nincs kész de jobb lesz!
a traversal shaderről meg sehol semmi, az meg mire játékokba került több év."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
válasz Alogonomus #30 üzenetére
ezt hívják optimalizálásnak!
nem lehet minden lószarnak árnyékot vetnie, mert akkor egy 3090 se lesz elég.
álljunk a földön."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
pontosítsunk: UE5 Early Access... jobb esetben is 2022 nyarára lesz belőle valami.
(most itt a belső kört ne számítsuk bele, akik már fejlesztik azt a féltucat játékot ami kifog jönni UE5 alatt.)
amikor kijön a stabil verzió akkor jön a valós teszt.
már a demónál is elég sok kérdőjelet felhozott annak mérete...
100GB egy kibaszott demó?! ebből ~10GB csak az engine.
mekkora lesz egy játék? 1 TB?
az RT legnagyobb előnye hogy VAN, nem egy örliltechdemlófaszsemmi."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
válasz Alogonomus #36 üzenetére
nem ez a fő probléma, hanem az hogy úgy kell megírni a játékot hogy annak is jól nézzen ki akinek nincs RT kártyája.
ezért RT only a ME-EE. kidobták a régi fényeket, berakták a valós fényeket + korrigálták a texturákat. kész. kevesebb idő megy el a fejlesztésre, mint a hagyományos pakoljuktelederítőkkel féle."Jelenleg a sugárkövetés a többlet 40-60% gépigényért cserébe nem ad annyi hasznot, amennyit ugyanaz a 40-60% gépigény másra elhasználva adhat."
tévedsz, mert nagyon sokat ad hozzá. realisztikus lesz minden fény,árnyék,felület,stb. plusz a fejlesztés is egyszerűbb, ha csak RT.
de szoftveresen csináld meg azt egy nem RT kártyával amit RT kártyával megcsinálsz röhögve: GI, reflection.
segítek: nem fog menni, mert ha létezne ilyen "teknolodzsi" vagy "séder" akkor már derékig járnánk ezekben a játékokban.
a raytrace egy kúrva nehéz műfaj, mivel nagyon számításigényes. nem semmiért vannak renderfarmok."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
hagyjuk már ezt a traversal dolgot, állandóan hivatkozol valamire ami nem létezik...
"A részletes tartalom sok helyet igényel. Ez mindig így volt."
sose volt így, csak erre halad a fejlődés. mi a fasznak programozzunk baszki ha van tárhely szarásig!
64k valósidejű animáció 4percben...persze ők már maguknak írják a framewörköt!"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
válasz Komplikato #42 üzenetére
a lumen legnagyobb előnye hogy nincs hw korlátozás. az egy másik történet hogy etetni kell rendesen...legalábbis a demót.
"minimum system requirements NVIDIA GTX 1080 or AMD RX Vega 64 graphics card or higher, with 8 GB of VRAM and 32 GB of system RAM. For 30 FPS, we recommend a 12-core CPU at 3.4 GHz, with an NVIDIA RTX 2080 or AMD Radeon 5700 XT graphics card or higher, and 64 GB of system RAM.""amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
"Nem vagyunk kisegítve azzal, hogy egyszerű alakzatokat generálunk procedurálisan. Ha nem a memória, akkor a számítási kapacitás megy rá."
hogymi?!
az a számítási kapacitás lófasz kategória, ami játék inditáskor pár percet vesz igénybe amíg legenerálja texturákat. cserébe nem kell 100GB hely!
.kkrieger akkor nem ismered úgy látszik.
96 kbyte-ba belezsúfolva egy elég komoly fps játék...
nagyon sok mindent meglehet valósítani procedurálisan, csak hát ahhoz gógyi kell...[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
ha év és platform nem számít akkor az összes Commodore 64 játékot ide vehetjük nyugodtan! Last Ninja ~4 millió példányban ment el világszerte, az Elite talán még több!
jó fejlesztők kellenek, nem több adat. téveszme hogy beszkennelem a fél világot akkor AAA játékfejlesztő vagyok...ez csak paraszvakítás, semmi több.
benyelik, aztán jön a meglepi hogy fú bazz ilyen sok ram, ilyen erős proci hűha...30 fps?! röhej!
jah hogy azt nem mondtuk hogy azért kell sok ram és erős proci mert a fos gpu helyett mindent az fog számolni?! ó bocsika!
"For 30 FPS, we recommend a 12-core CPU at 3.4 GHz, with an NVIDIA RTX 2080 or AMD Radeon 5700 XT graphics card or higher, and 64 GB of system RAM."
RTX-hez milyen vas kell? semmilyen.egy 3060-al már hasít minden egy ótvar i5-4460-on![ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
nyílvánvaló hogy a konzolt akarja befogni az epic. azért hanyagolja az RT-t, mert akkor külön kell fejleszteni azt a részt is.
majd kiderül úgyis hogy mennyi az annyi. engem az zavar hogy mocskos nagy erőforrás és tárhely kell neki. az is érdekes lesz hogy az UE4-re épült alkalmazások hogy fognak váltani.
leszarom a konzolt, pénznyelő, lehúzós baromság mint apple...[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
ps5 amd alapon hasít, ezért hajol mélyre nekik az epic...amd mindig bruteforce, nem megy az optimalizálás vagy alkalmazkodás senkihez (hi adobe)
arra mondjuk kíváncsi leszek hogy a PS5 UE5-ös gamek hogy fognak majd muzsikálni PC-n és lesz-e RT támogatás, és az hogy sikerül."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
nekem nincsenek nagy igényeim: tudjam fejleszteni a gépem, tudjak bármit feltelepíteni amit akarok. ezt hívják szabadságnak.
te mit tudsz fejleszteni vagy beállítani a konzolodon azon kívül amit megengednek neked?!"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
Új hozzászólás Aktív témák
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
- MSI GTX 1080 OC AERO
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos