Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    A motorhazas meg a rajzos sema alapjan tisztara olyan mintha sima benzines motoros lenne. A digitalis muszerfal remelhetoleg hasznos, mert pont elektromos autoba jobban illene takarekosabb megoldas. A SUV, mini SUV alkat meg abszolut nem illik elektromos autoba, hacsak nincs telepakolva akkuval. Gondolom a magasabb fogyasztas foleg ennek tudhato be.

    Az mar lathato, hogy mindenki elegge ugyanoda, a tamogathatasi hatarhoz lovi le ezeket az also-kozep kategorias autokat, ezert lenne idealis evenkent csokkenteni a tamogatas hatarat.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz thboxx #4 üzenetére

    "Arra ott lesz a tüzelőanyag cellás hajtás"
    Amennyire tudom az minden szempontbol gazdasagtalanabb jelenleg. Meregdraga auto, meg az elektromosokhoz kepes is. Lassan, dragan, sok energiaval lehet eloallitani a hidrogent, legalabbis vizbontassal. Emellett par eve volt is egy szep nagy kut robbanas valahol Norvegiaban, vagy Svedorszagban.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Szerintem a regi autogyaraktol felesleges elvarni, hogy forradalmasitsak az autoipart. Musk talan meg tudna tenni, de tulsagosan megosztja az eroforrasait az extremebbnel extremebb projektjei kozott. Mivel barmit csinal, tomegek tapsolnak neki, igy visszajelzese sincs mar igazan, hogy mi a realis, hol vannak a hatarok.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Darth_Revan #24 üzenetére

    Par ev mulva lehet hogy pont a Tesla mutatja majd be, hogy hogy lehet megfizethetobb, de kompromisszum-mentes elektromos autot kesziteni. Naluk csak az a baj, hogy tul kicsi a gyartokapacitasuk. Kellene minden foldreszre meg legalabb 1 gigafactory a jelenleg tervezes, epites alatt allok mellett, vagy kicsit sovanyitani a palettan. Az S, X, Y, 3 -bol legalabb kettot dobniuk kellene... persze sokkal jobb lett volna meg sem epiteni azokat. Remelem az Europai gyarba nem hozzak az osszes tipust. Csak a Model 3 kellene, meg egy ami jobban fogyna. A Cybertruck meg maradjon az USA-ban. Az lenne a legjobb, ha az EU-ban engedelyt se kapna.1

    Aztan johet a meg olcsobb Model 2.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Az elektromosoknal azt is figyelembe kell venni, hogy az arkulonbozet csak eleg komoly hasznalattal kerul a megterules kozelebe. Sokaknal nem ritka hogy evente csak 5-10k kilometert mennek es nem azert mert draga a benzin, hanem mert ahova el tudnak menni gyalog, biciklivel vagy motorral, azt valasztjak. Az e-bicikli/e-motor meg meg valtoztat majd a kozlekedesi kulturan, sot ha normalis aron adnak, a Citroen Ami szeru jarmuveknek meg nagyobb hatasa lenne. Azt 1-1.5 millioert vinnek a fiatalok mint a cukrot.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz #06658560 #32 üzenetére

    Ha eleve eletkeptelen a konstrukcio akkor felesleges mestersegesen eletben tartani, sot ugy tenni, mintha valami bombauzlet lenne.

    A tamogatast azert adjak, hogy beinduljon az uzlet, gazdasagosabba valjon a gyartas a nagyobb volumen miatt, ami magaval hozza az arcsokkenest es nem lesz szukseg a tamogatasra.

    Na a volument felszokott, az arcsokkenes meg elmaradt. Nem azt mondom, hogy ASAP le kell allitani a tamogatast, sot szerintem novelhetnek is az evi keretosszeget, de ha 5 even belul nem indul meg az arak csokkenese, ki kell huzni a dugot, mert az autogyarak csak atvertek az EU-t. Persze az arcsokkenest nem a kiherelt mini kvotaautokkal kell prezentalni, es az sem ad nekik felmentest hogy kozben szinten mestersegesen novelik a hagyomanyos autok arat.

    Az egyertelmu, hogy az autogyarak jelenleg nem gondolkodnak arversenyben, mivel a beveteleik meg a hagyomanyos autokbol jonnek, igy toluk nem varhato hogy egy forintot is engedjenek. Ha meg 10.5/8,5 million maradnak a 4 szemelyes kisautok epp csak elfogadhato hatotavval, mar nem igazan elfogadhato csomagtartoval, elbucsuzhatnak a fizetokepes kereslettol, de ugyanez lesz a helyzet ha a benzines vagy hibrid modelljeik arat is arra a szintre emelik. Nagyon csodalkoznek ha nem tunne el, olvadna be meg 2-3 marka. Sot lehet hogy 10 ev mulva az EU-ban mar csak ket autogyarto egyesules marad. Egy nemet es egy francia/japan... esetleg meg egy kinai. Ja meg a Tesla, ha addig Musk el nem cseszi. Nem lesz ertelme fenntartani az osszes regi markanevet sem, illetve a kulonallo modelleket sem. Nem lesz kulon vw, skoda, meg seat.

    Amugy erdekes, hogy ahogy elfogyott a kvota csak el tudtak huzni komolyabb akciokat a gyartok, pult alol, szoval van ott tartalek, csak amig fizet az EU, hagy fizessen.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák