Új hozzászólás Aktív témák

  • Daczy

    aktív tag

    Az elmúlt évek során az NVIDIA nagy fegyvere volt a megkopott hírnevű termékek folyamatos átnevezése. A gyártó arra épített, hogy az emberek nagy többsége nem tudatosan vásárol, így szakmai oldalak figyelmeztetésein kívül fel sem fog tűnni a turpisság. A stratégia rendkívül sikeres lett, hiszen a névváltás úgymond „fejlesztési költsége” meglehetősen alacsony, ám az „új” termékek szinte mindig növekvő keresletet generálnak.

    Ez nagyon kellett a cikkbe! :W Kicsit se látszik, hogy milyen olvasószemüveggel írtátok ezt a cikket már megint...

    Amúgy ha már flém, legyen flém: A GTS 250esetében már régebben kifejtettem, hogy minek tervezett volna egy új chipet, amikor bőven tartotta a konkurens megoldással a szintet? Minek pazaroljon nrg-t az nv chipfejlesztésre, amikor a koros megoldás is pariban volt az AMD fenegyerkével?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák