Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FEDman

    addikt

    válasz k1csi #26 üzenetére

    "A harmadik sorban ahol a gyerek könyököl a haján/szemöldökén már ISO1600-on is jól látszik a részletvesztés (vagy nem tudom miért olyan lágy/mosott az egész)."

    Ne vedd sértésnek, de meglehet hogy egy picit több energiát kellene fektetned a gyakorlati tudásra a sok száraz szenzorelemzés helyett/mellett. :)

    Mindig fogom a fejem mikor valaki annyit beszél az elméletről, majd mikor elé kerül egy igazi kép akkor azt se tudja értelmezni amit azon lát.
    Az említett képen a fókusz síkja valahol elől a fiú kezén lehet. Gyönyörűen látszik, hogy a haja már teljes mértékben a fókusz síkján kívül esik. Ezek után ott részleteket keresni..
    Másik végről meg egy erősen ellenfényes kép. A fiú arcának nagy része ennek megfelelően árnyékban van. Árnyékban pedig mindig több a zaj, ami miatt a legtöbb gép Jpeg-ben több zajszűrést is alkalmaz az árnyékokban.
    Emiatt van az is, hogy gyakran a tesztábrákon jobban teljesítenek a gépek, azok jellemzően ennél jobban világítottak.
    Ez a kép a körülményeket, a fényviszonyokat és a nagyon enyhe front fókuszt figyelembe véve szerintem teljesen rendben van, csak tudni kell értelmezni a látottakat.

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz k1csi #26 üzenetére

    Nézőpont kérdése.
    A videó alatti stabit a gx7 esetében legalább lehet ellensúlyozni a pana saját üvegeivel, amikben van stabi.
    Viszont az oly vázak videó bénaságát semmilyen módszerrel sem lehet kipótolni, plusz pénzért se. Egyik oly se tud 50p-t (meg az általad hiányolt mód is ilyen) és egyik se tud magasabb bitrátákat.

    Nem tudom, az oly vázak képesek-e a PASM módok valós funkciója szerinti közvetlen videózásra (expókorrekcióval)?

    Szóval jó ez a gx7, a szenzor stabi-t nem lehet az erényei között említeni, nélküle is jó lenne.

Új hozzászólás Aktív témák