Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Mártógyurma #39 üzenetére

    nem az ő hibája, hogy próbál "tökéletes" motort készíteni a csapatával, viszont 2 platform (pc+ps3) nem igazán jó alá :DDD ...még szerencse, hogy nemrég szereztem box-ot... már csak a kontrolleres irányítással kellene "megerőszakolnom" magam és akkor valószínűleg box-ra veszek rage-et (a jelenlegi pc-men valószínűleg rángatózna szépen és olcsóbb így, mint fejlesztgetni)

    #42: ez számomra is fura, mert boxnál működik, hogy a komplett játékot felrámolod a hdd-re, a lemez pedig csak az indításkori ellenőrzéshez kell... de ps3-nál azt a hibát is kiemelte, hogy a memória nagy részét fölzabálja az oprendszer :U ...ez sem pozitív

    [ Szerkesztve ]

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • julius666

    addikt

    válasz Mártógyurma #39 üzenetére

    Igazából a videóból kiderül, miért nem annyira kiemelkedő a látvány: a fejlesztés legelején úgy döntöttek hogy ragaszkodnak a 60 fps-hez. Ő maga mondja hogy sok minden lehetett volna sokkal szebb ha alább adnak és azt mondják 30 fps elég (mint a legtöbb jó grafikájú AAA-s címnél), de nekik fontosabb volt a "smooth gameplay". Mondjuk felbontásról nem emlékszem hogy mennyi szó esett, beszélt valami dinamikus felbontásváltoztatásról (attól függően hogy mennyire összetett az adott jelenet), de azt mintha PC-hez mondta volna (még egyszer azért nem nézem végig hogy kikeressem, majd valaki kijavít :B ).

    Az eddigi videók szinte mind a konzolos változatból vannak, az meg bitmágia ide-vagy oda, nem képes sokfajta nagy felbontású textúra tárolására, ami az alkalmazott technológia lényege lenne. A PC-s verziót persze kíváncsian várjuk, de a konzolos verzióból eddig látottaktól különösebben nekem sem esett le az állam valóban.

Új hozzászólás Aktív témák