Új hozzászólás Aktív témák

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz Diesel38 #1436 üzenetére

    Küldtem nekik egy nagyon csúnya levelet.

    A sztorimhoz annyi, hogy bár nekem van egy S22U készülékem de a samsung weboldalán rendeltem másikat is okosórával és 10% kedvezménnyel, amit ajándékba szántam volna a páromnak, de b+ ezek nem küldik... Nyilván ebből nem lesz ajándék így. Régebben a másik topicban örömködtem, hogy 1 nap alatt csomagolás alatti státuszon állt a megrendelés, de azóta visszafejlődött rendelés leadásra. Persze pár napja telefonon belehazudott az arcomba az ügyintéző, mert már azt látta, hogy csomagolják és hamarosan megkapom. Ja, csomagolják a kis ferdeszeműek az ércet a bányában, amiből majd telefon lesz. :W

    Megírtam nekik a szummás véleményem erről az egészről és arról, hogy miként kívánják kompenzálni az előrendelőket, akik hetek óta várnak a fél millió kifizetett forintjuk után terméket... proaktívan azt is megírtam, hogy az egyébként is bárki számára elérhető 10% kupon véleméynem szerint nem minősül kompenzációnak, ezért ha azt írják, akkor abban a pillanatban küldöm az elállást és fordulok a felettes szervükhöz. Legalább azt a szutykos watchot küldenék, mert az is ki lett fizetve. Vicc. :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák