-
Fototrend
Samsung Galaxy S9 és S9+
Kérlek olvasd át az összefoglalót, mielőtt a fórumban kérdeznél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
arcitec
addikt
válasz Indiant #37450 üzenetére
Ezzel csak az a bibi, hogy nem eredeti.... persze hogy ócsó .. Szerintem meg nem drága a telefon árához képest a gyári. Akit zavar a kopás cserélje ki. Annyit meg kell érjen neki,pláne ha zavarja,engem nem zavarna. Egyébként nem értem a kopást, mert az S9+ igaz az kicsit más,de semmi nyoma a használatnak. Pedig 1.5 éve mindig azzal nyitom. Nem valmi hozzáért és az sikálta meg,vagy valami ........? Gyanús nagyon ...
[ Szerkesztve ]
-
Nekem sincs de én nyomát sem látom festéknek, olyan mintha üveg lenne hátulról festve.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
samu74
addikt
válasz 22balu #37449 üzenetére
Lehet a hátlapot is felszámolják, ha pl. törne.
Nekem érdekes módon cserélték azt is mikor garanciába visszaküldtem, pedig kutya baja volt.arcitec én elhiszem hogy neki Így elkopott, azért itt páran panaszkodtak erre. Pl. anno az s7-nél láttam egy youtube videóba(Tech csatorna/nevem Gál Balázs ) neki meg a hangszóró rács fekete festéke kopott elég csúnyán.
[ Szerkesztve ]
-----------
-
jeni
félisten
válasz szita.erno #37456 üzenetére
anno az S7-re is volt ilyen cucc.olyan behemot egybeépített aksis verzió.
jó dolog de a camera része nagyon nyitott.
súlya lehet ennek.
töltése hogyan menne?[ Szerkesztve ]
-
szemy94
senior tag
[ Szerkesztve ]
Mi13T, S9, S10 Lite, xBox One S 1TB
-
-
-
kkdesign
senior tag
válasz szita.erno #37463 üzenetére
Vezetékmentes töltőpad ami powerbank is? Van ilyen koncepció. Bár ha folyton kézben van akkor nem feltétlen megoldás. Vagy powerbank plusz mágneses végű kábel? Amit beledugsz telóba és a kábelt odavonzza?
-
kungzi
veterán
Üdv
2 hete vettem észre, hogy az S9+ om az 1-es SIM foglalatban lévő kártyát állandóan lecsatlakoztatja. Naponta többször azt jelzi, hogy nincs SIM és csak a kettes működik. Csak az újraindítás teszi helyre. Szerintetek ez lehet alaplap hiba? Vigyem be szerintetek a szervízbe? Köszi előre is
[ Szerkesztve ]
-
szita.erno
aktív tag
-
kkdesign
senior tag
válasz szita.erno #37466 üzenetére
Töltőpad pl Baseus márkájú, azt aliexpressről : [link]
Kábel Ugreen márka szintén aliexpress: [link]Ez mind a 2 márka szerény véleményem szerint marhajó. nekem kismilliom Baseus cuccom van, minddel meg vagyok elégedve a Ugreentől haverom szokott rendelni, 1-2 kábelt láttam, az is olyan minőségű mint a Baseus.
Kb 3 hét alatt itt szokott lenni standard shippinggel. Sokszor még hamarabb is. De még most vírusos időkben is 3 hét alatt megjött egy Baseus csomagom.
[ Szerkesztve ]
-
kiskeni
aktív tag
Ki érzi úgy, hogy cserélnie kellene a telefonját?
Én személy szerint még nagyon is jól elvagyok az S9-emmel, de egyre inkább érzem úgy, hogy nem lesz ez elég addig, ameddig gondoltam (2018-2022). Most még többnyire hibamentes és gyors, de már érezhető, hogy 18-as a vas, illetve a töltős dolgot sem tudom hova tenni. Ugye nem is olyan rég vissza kellett nyomnom a gyorstöltést a hibamentes töltésért, mert máskülönben kiírta, hogy lassú töltés +4 órákkal, meg hogy bizonyosodjak meg a gyári töltőfej/kábel használatáról. A Members szerint meg hibás az akksim. Volt már bajom akksival Samu esetében, a fél-1 éves S3 Neo-m akksja megpúposodott és szétnyomta a hátlapot. Szóval, a helyzet minden, csak nem bíztató számomra Ezt pedig csak fokozza, hogy az S9-emmel már amúgy is voltak bajok, hisz a 18 októberi update szervizbe juttatta a telót, amibe beleszereltek indokolatlanul egy 100%-ig szoftveres hiba miatt... Szóval nem tudom, tartok tőle, hogy június 20.-át (garancia vége) "üt az óra" és elköszön tőlem a telóm...
Szerk.: de akkor soha többet Samsung. Eddig volt bajom bőven mindkettővel, míg apám Mate 8-jának már-már leválik elől a kijelzője, hisz a kávánál elkezdett lejönni, azt még mindig tökéletesen hibamentes Meg úgy overall a család Huawei-es része (a szüleim) sosem panaszkodtak, mindig hibátlanul működött a telójuk. A legrégebbi termés egy P8 Lite, ami a mai napig teszi a dolgát és ahhoz képest egyáltalán nem akadozik. No persze nekem nem tetszenek a Huawei telók, most pedig hogy így elbántak velük végleg kizárt, hogy Huawei-re váltok, de tény, hogy nagyon megbízhatóak. Csak akkor nem tudom mi legyen a következő áldozat.[ Szerkesztve ]
Két rák találkozik. Kérdezi az egyik: - Te is folyami vagy? - Nem, én tüdő
-
J&P
tag
válasz kiskeni #37472 üzenetére
Én is lassan a cserén gondolkodok, S9-em 2 éves lesz, teszi a dolgát, bár a akku idővel nem vagyok kibékülve, és most a 10-es frissítés hozta magával az értesítő led hibáját.
Persze, az ember majd többett akar elvárni az új készülékkel szemben, személy szerint én hosszabb üzemidőt mint az S9.
Anyósnak vettünk egy A51-et, nekem is nagyon bejön, tudom, tudom, nem egy ligában játszanak, lehet szintet lépek, lefele, de lehet megtartom még. -
Rinocerosz
senior tag
válasz kiskeni #37472 üzenetére
Ilyen nincs, hogy a szervíz nem csinálja meg normálisan. Menni kell verni az asztalt mert valami nem stimmel... akkumulátort se ártana cseréltetni és egy odinos telepítés lehet rendbe is rakná a telefont.
Egyébként nagyon más gyártót nem fogsz találni... hiába is keresel(tapasztalat ). Nekünk például mai napig üzembe van a Galaxy s5 és igazából hiba mentes, anyukám használja. Viszont a honorral csak rossz tapasztalatok vannak... faterom vette, de kb 6 hónap után inkább vissza váltott a Galaxy A3-ra amíg nem érkezett meg az s10e-neki. Mert szoftveresen nem igazán volt jó, sokat panaszkodott rá.
Egyébként a probléma az, hogy más gyártónál mindig van valami bökkenő ami miatt én legalábbis visszakoztam. A samsungnál is vannak idegesítő dolgok ( Exynos), de így is kiegyensúlyozottabb mint a többi. Gondolok itt olyanokra mint a one ui ami egyedi, szép/dizájnos, fotózásban jól teljesit(elől, hátul), videózásban szintén, hangszórók rendben vannak, technikai dolgok közül szinte minden megtalálható, samsung alkalmazások is igen jók. Szóval vékony a jég csúcs és csúcs telefon között, de akkor már minden részlete legyen elfogadható.
Talán ami szóba jöhet az a iPhone mivel ott is meg vannak a fent említett dolgok és még talán egy picit jobban is teljesít. Talán még kiemelendő az, hogy olyan gesztusok id vannak amiket ki is használ az ember nem csak 1x megnézi és örül, hogy van . Plusz az apple applikációkban vannak egyedi játékok/alkalmazások.
Csak az ára nem túl baráti -
atos30
aktív tag
válasz kiskeni #37472 üzenetére
Az újabb Huawei- ekkel is lesz problémád. Ott is a gyorstöltéshez nem jó akármilyen kábel. Plusz a memória kártya is egyedi. És akkor még ott a HMS. Iphone kell neked. Az elég zárt rendszer, nem lehet csak úgy elállítgatni meg szanaszét Romolni.
Ha még nem volt kijelző cseréd beégés miatt és még van garanciád, akkor tedd ki a napra max fényerővel navigációval egy- két órára. A kijelzővel cserélni fogják az aksidat is. A Samsungon kívűl nem tudok más cégről, akinek ilyen jó a garanciális ügyintézése.A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
jupp008
senior tag
Másnál is előfordul a 10 -es alatt a következő probléma:
AOD -nak a ClockFace -ek közül van kiválasztva egy típus, ami mostanában tök random mód visszavált a gyári beállított sima kijelzésre. -
kiskeni
aktív tag
válasz vihartigris #37473 üzenetére
Fizikailag hibás csak, de nem is csoda. Ahogy apám használja... Neki strapa tok kellene, nem a gyári tok amit kapott a telóhoz. Mindezek tudatában szerintem simán kijelenthető, hogy igenis megbízható az a telefon is, meg az összes többi Huawei a családban.
Két rák találkozik. Kérdezi az egyik: - Te is folyami vagy? - Nem, én tüdő
-
kiskeni
aktív tag
válasz atos30 #37476 üzenetére
Nem is mondtam egy szóval sem, hogy Huawei-re váltanék, sőt. Mondtam, hogy nem tetszenek a Huawei telefonok, viszont az eddig tapasztaltak alapján nem mondhatom azt, hogy szar, mert baromi megbízhatóak. Ez tényszerű, 5 év Huawei-használatból jutottam erre a következtetésre (legalábbis szüleim használták eddig és én tartottam/tartom karban a telókat, de nem volt nagyon sok dolgom és mikor kézbe vettem őket, akkor is remekül üzemeltek). Szóval ja, mindezek ellenére eddig sem vágytam Huawei-re, számomra túl idegen a rendszer és nem áll kézre, meg a dizájn sem tetszik.
Ami pedig a kijelzős ötletet illeti, nem rossz. Lehet megfogadom, beégetem és cseréltetem így az akksit gyors gari lejárás előtt. Csak félek nehezebben haladna a jelenlegi körülmények között a folyamat, számomra pedig pár hét a teló nélkül eléggé fájó pont lenne. Nem tudom, majd még kiderül mi lesz.Két rák találkozik. Kérdezi az egyik: - Te is folyami vagy? - Nem, én tüdő
-
kiskeni
aktív tag
válasz Rinocerosz #37475 üzenetére
Márpedig van. Leírtam, hogy szoftveres hiba, hisz közvetlen 2018 októberi update után jelentkezett és FR sem javította ki. Teljes szoftver leradírozás és visszarakás megoldotta volna a problémát, ez biztos. Első kör után (mikor beleszereltek) jónak tűnt, majd megint előjött a hiba nem sokkal utána. Következőnek már csereigénnyel fordultam közvetlen a gyártóhoz, leírtam mi a gond, de sajnos közben (lövésem sincs miért) már nehezebb volt előidézni a hibát. Mire odajutottam, hogy jó elküldöm bevizsgálásra, már frankón kínszenvedve tudtam előidézni a hibát a Samsung boltban az ügyintéző előtt, így is csak részlegesen jelent meg... Mire szervízbe került kivizsgálásra, már nem is tudták előidézni a hibát. Ennél a második szervízkörnél már december volt. Elutasították az igényemet, visszakerült hozzám (előtte újrakalibrálták a szoftvert), jött az Android 9, befrissítettem, kicsit zavaros volt még utána, toltam rá egy FR-t, majd onnantól kezdve tökéletesem üzemelt a telóm. Most ezzel tényszerűen nem tudok mit kezdeni, ugyanis nem csak a szervíz nem tudta előidézni a hibát, hanem a szervízbe küldés előtti pillanatokban én magam is tapasztaltam, hogy nehezebb kicsikarni belőle a hibajelenséget (ami egyébként egy kacifántos bootloop volt). Így hiába is ütöttem volna az asztalt, még én jöttem volna ki hülyén a helyzetből.
Két rák találkozik. Kérdezi az egyik: - Te is folyami vagy? - Nem, én tüdő
-
samu74
addikt
válasz kiskeni #37472 üzenetére
Most még többnyire hibamentes és gyors, de már érezhető, hogy 18-as a vas, illetve a töltős dolgot sem tudom hova tenni
A töltős dolgot ha a gyári kábellel csinálja reklamáld meg,nekem pl. hibátlan munkát végzet a TMX(usb,jack,olvasó, stb csere). S7-em is megjárta a szervizt kijelzőcserével, az is hibátlan lett javítás után . Nem értem a parádat, ha nem jó szerviz után (nálam mindkét esetben 3 nap/vidék )megint reklamálsz.
A vas meg bőven elég mindenre, szerintem.-----------
-
arcitec
addikt
Egyáltalán nem érzek csere igényt tökéletesen meg vagyok az S9+ -al. Hibátlan teszi a dolgát ahogy kell. Az S4-et cseréltem S9+ -ra de az is csak azért mert az akkor és abban az időben már lassú volt és pont akkor , nem évekkel előre. A Clear view okos tok meg egyszerűen rabul ejtett. Van olyan ismerősöm aki mondvacsinált indokkal cserél amit épp akar , legyen az autó , kütyü tök mindegy. Van akinek kell a pszichés duma önmaga felé és kifelé. Nálam ilyen nincs, racionalitás van és kész. Majd ha valóban csere éretté válik és nem csak "úgy érzem mint ha" akkor majd cserélek, addig tuti nem. Amúgy meg persze van olyan is , hogy meg unja valaki. De akkor azt kell mondani, nem hablatyolni... U.I :Az S4 , még az eredeti akkuval húzza és mobil netre kiváló..
[ Szerkesztve ]
-
Gallac
senior tag
Sziasztok! Szerintetek az ikonok miért így jelennek meg?
Részben lekerekített a sarok, van amelyik nem.. ?
Hol lehet ezt beállítani?Átbogarásztam a Beállításokat, de nem találtam ilyen opciót.
Köszi. 👌
''..Mobiltelefon vonóhoroggal eladó...''
-
Ma vettem észre, h belassult a kábel digi net pl. a yt perceket kell várni vagy be sem jön meg más is így megy.
Gallac@ nekem az összes le van kerekítve és mindenhol
[ Szerkesztve ]
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
-
válasz Gallac #37488 üzenetére
Ha Android 10 van a telefonodon akkor a developer options keresd meg az icon shape abban lehet állitani nekem a defaulton van de 5 féle lehetőség van megadva
Ha nem menne egy kis segitség [link]
Közben ez is megoldódott a routert kellet újraindítani.
[ Szerkesztve ]
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
kiskeni
aktív tag
válasz samu74 #37482 üzenetére
Gyári kábellel és töltőfejjel csinálja, ezért nem is értem. Bár azóta meg sem próbáltam kinyomni megint a gyorstöltést, mert nem akartam babrálni.
Egyébként meg nem a javítástól tartok, hanem attól, hogy megint totál figyelmen kívül hagyják amit leírok a hibajegybe és teljesen mást kezdenek el javítani (lásd: szoftveres hibával beleszerelnek és nem szűnik meg a hiba). Illetve mint mondtam, jelen helyzetben több mint valószínű, hogy tovább tartana a folyamat és jelenleg épp nincsen egy cseretelefon sem a kezem ügyében.Két rák találkozik. Kérdezi az egyik: - Te is folyami vagy? - Nem, én tüdő
-
samu74
addikt
válasz kiskeni #37493 üzenetére
Most olvastam valahol, hogy a samsung is futárt küld érte ha valami garanciális probléma van. Nyilván a vírushelyzetre való tekintettel. Ahogy írtam, eddig nekem 2 esetben is 3 nap alatt megjavítottak szállítással együtt. Addig meg csak ki lehet húzni valahogy,ha más nem egy nokiát csak találsz valamelyik fiókban.
-----------
-
esbii22
őstag
Elég érdekes a frissítés a Samsung részéről! Barátnőm 500 megas frissítest kapott márciusban, illetve a mai napon is kapott egy 500 megas csomagot április biztonsági javítással!!
A telo galaxy s8 xeh rom.
[ Szerkesztve ]
iPhone 11 128 GB White, Apple Watch SE 44mm, Hyundai i30 II. gen.
-
borsian
friss újonc
Sziasztok!
2019 decemberében vásároltam meg az S9-t. Kb. 2,5 héttel ezelőttig tökéletes volt minden, hibátlanul működött, imádom/tam. Egyik reggel éppen egy videót néztem, amikor lefagyott (soha nem csinált ilyet azelőtt) percekig semmire nem reagált, majd jó sok várakozás után sikerült újraindítani, de sajnos ezután csak a szervízmenü jött elő... El is vittük szervízbe, ahol azt mondták vmilyen IC-k voltak elmozdulva (javították), valószínűleg azért mert leejettem. Az igaz, hogy volt rá példa, hogy leesett, de az nem mostanában történt. Nem is ez a lényeg. Újra is lett telepítve a telefon, viszont azóta folyamatosan lefagy/újraindul, elfelejti a beállításaimat stb. Két hibát ki is írt: DQA alkalmazás állandóan leáll, IPService alkalmazás állandóan leáll.
Nem sokkal az első hiba előtt kérte a szoftver frissítését a telefon, esetleg lehet hogy ez okozta a hibát? Elképzelhető nem jó neki az android 10? Valaki találkozott már hasonló problémával?
Nem értek az ilyen műszaki dolgokhaz, de gondolom ezt ki is olvastátok az írásomból.
Azt szeretném tudni van-e remény "meggyógyítani" a telefonom? Nem szeretnék tőle megválni, de most szinte használhatatlan.
Köszönöm[ Szerkesztve ]
-
-
borsian
friss újonc
Elírtam az évszámot, 2018 decemberben vettem.
-
hematoma1
aktív tag
válasz borsian #37498 üzenetére
Csak egy érdekesség.Volt egy S4-s telefonom.1 hónapos volt amikor észre vettem hogy random kikapcsol magától de vissza már nem. Első alkalommal aksit cseréltek, második alkalommal alaplapot cseréltek és szoftvert.Ezt lakáson csinálták.2 hét múlva ijra kikapcsolt, bejelentettem elvitték majd 4 nap múlva visszadták hogy jó.Aztán írtam egy levelet a Samunak már nem tudom pontosan hova, leírtam nekik mindent meg azt is hogy ne 2 napig tesztelgessék mert lehet hogy így elő sem jön a hiba.Elvitték szervízbe majd 3 hét után kaptam egy levelet hogy a készülék 1 hét után produkálta a hibát, sűrün elnézést kértek és küldtek egy csere papírt.Persze az árát választottam.
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
A Telekom gyári függetlenként értékesíti a készülékeket, míg a Telenornál és
a Vodafone-nál az aláírt hűségidő lejárta után az adott szolgáltatónál lehet
igényelni a hálózati zár feloldását.
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- További aktív témák...
- iPhone 14 Pro Max 256GB Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 87%/p3378/
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- iPhone 11 Pro 64GB Zöld Vodafone/1 hónap gar./p3381/
- Poco X6 Pro 12/512 egy hónapos, garanciális, független
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok