Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
Nem értem.
Switch Tax
-
Mister_X
nagyúr
Én úgy tudtam, hogy a BD-k nyolc rétegesek is lehetnek, anno 2006-2007-ben a Sony ennek a technológiának a felfuttatásán fáradozott és akkor mondták, hogy akár 200GB-ot is elbírhat egy korong.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Mister_X
nagyúr
válasz Dilikutya #154 üzenetére
De akkor miért sír a Square? Már a harmadik réteggel is kapnának plusz 25 gigát... de az is megoldás lenne, ha nem HD átvezetôkkel büntetnének minket, hanem rábíznák a játék motorjára az egészet, simán elférne pár megában egy-egy átvezetô.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Dilikutya
félisten
válasz Mister_X #157 üzenetére
Nem értem a problémát. A PS3-adban van Blu-Ray meghajtó, a következő generációban is az lesz, nem kell külön beruháznod rá. Legfeljebb annak gond, aki digitálisan vásárol, mivel tárhely és sávszéleség nem árt.
Ráadásul itthon ha jól megy neked, havonta többször veszel játékot pl. Steam-ről, akkor még a szolgáltatód baszogatni fog a rendszeres jelentős havi adatforgalom miatt.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Mister_X
nagyúr
válasz Dilikutya #158 üzenetére
Nekem az a bajom, hogy még mindig erôs kontraszt van egy csilli-villi renderelt animáció és a játék között. Mint említetted a Blizzardot, ott az intrókban és a kampányok elején-végén mutatnak neked animációt, de egy Final Fantasyban öt percenként az arcodba nyomnak egyet.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Dilikutya
félisten
válasz Mister_X #161 üzenetére
Én PC-n is láttam sok renderelt animációt. Régebben több volt, amíg csúnya és szögletes volt a grafika. Most már jól néz ki a szkriptelt is, de a rendereltet nem körözi le.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Mister_X
nagyúr
-
Dilikutya
félisten
válasz Mister_X #163 üzenetére
Nem fogja. Azt a filmszerű élményt még a következő generáció elején biztos nem fogják nyújtani. Következő generáció - ezt sokan túlmisztifikálják, csak annyi történik, hogy aktualizálják a hardvereket, így egy konzol is újra meg fogja tudni jeleníteni azt a látványt, amit egy korszerű PC. Aztán majd megint le fog maradni, így a játékok megint nem úgy néznek ki PC-n, mint amire a hardver képes lenne. Bár most azért jóval kisebb lemaradás lesz, elvégre ma már nagyon komoly grafikát lehet csinálni, adott lesz a HD felbontás is.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
cucka
addikt
válasz Dilikutya #164 üzenetére
A filmszerű élmény nem a poligonok számától függ, hanem attól, hogy hogyan prezentálják az adott témát.
A GTA3, mai szemmel rettentő bénán kinéző átvezetői pl. filmszerűek voltak. A Blizzard féle átvezetők legfeljebb a zs kategóriás szörnyes filmek mércéjével tekinthetők filmszerűnek (bár azoknál jobb a grafikájuk, ez tény).Általában véve nagy hiba, ha a dizájn, a történetmesélés vagy a játékos által megélt élmények kontextusába technológiai kérdéseket kevernek bele.
[ Szerkesztve ]
-
-
zooole
senior tag
Csakhogy az Uncharted 3-nak a játék része foglalt 15 gigát maximum. A többi szinte csak tömörítetlen pre-rendered videó volt 2x, mivel mindegyik megvolt 3D-ben is.
Ez mire jó? Jól át lehet vele baszni a népet. A Last of Us első trailere előtt is szépen kiírják, hogy "This video was recorded directly from a Playstation 3", pedig végig előre renderelt videó.
Nyilván nem hazudnak, de nyilvánvaló, hogy azt akarják elhitetni a néppel, hogy az real-time cucc.
Azzal meg ugye nehéz felvágni, hogy "nézzétek, az én konzolom le tud játszani tömörítetlen 720p-s videót"
Hát igen, a Sony nem hülye.
GoW3 az, ahol ilyenek nem nagyon voltak.
[ Szerkesztve ]
-
tDr1v3r
veterán
válasz Dilikutya #164 üzenetére
"(...) annyi történik, hogy aktualizálják a hardvereket, így egy konzol is újra meg fogja tudni jeleníteni azt a látványt, amit egy korszerű PC. Aztán majd megint le fog maradni"
Csak kérdés, hogy hány év múlva... multiplatform játékoknál úgy ~2010 végén lett "jobb" a PC-s változat, na az meg kb. 5 év "előny" volt a konzolok számára.
Majd ha aktualizálják, újra lesz olyan hardver amit a végletekig kiismerhetnek a fejlesztők... de ehhez is idő kell, és bizony addig mindegyik platformon ugyanaz lesz a látvány.
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
zooole
senior tag
Azigen!
Tehát.
1. Nem kell kompromisszumokat kötnöd.
Igen, végül is ott minden 720p homályos textúrákkal, de legalább egységesen gyatrán néznek ki.
2. Minden stabilan fut.
Ha neked a 30 FPS (átlag) stabil, egészségedre. Még mindig jobban örülök, ha valami ugrál 35-60 között, mintha 30 lenne és néha aláesne.
Amiket felsoroltál pedig nem tudom mivel lennének jobbak, mint egy Civilization, vagy Total War. Megsúgom: semmivel. Sőt! Megkockáztatom, sokkal jobbak és különbek, mint a lehúzásba átment Halo, vagy a GoW3. Autós játékokat imádom. Saját PS3-on rengeteget GT5-öztem. Forza 4-el szintén játszottam. PC-n pedig van egy olyan csoda, amit úgy hívnak, Project Cars. Azt meglátva a GT5 szerintem sírva szaladna ki a házból.
Ez a Blizzard = PC pedig vicc. Kezd átmenni CoD-ba a téma. FPS? KÓL OF GYUTI!44négy
-
MasterMark
titán
Hogy tudtok ennyire grafika központúak lenni...?
Switch Tax
-
janos666
nagyúr
válasz MasterMark #171 üzenetére
A 30vs60 fps nem grafikaközpontúság. Egy jó megjelenítőn, ami nem mossa el (például egy ~2010 utáni legalább középkategóriás plazma TV), már iszonyatosan zavaró tud lenni a 30 fps.
De ugyan így az is, ha 1080p megjelenítőre van kinyújtva a 720p-ben renderelt kép. Egyszerűn fáj nézni, ha tudod, hogy miről van szó.
Én szívesebben spórolok az effektekből, de natív felbontásban (általában 1080p) és 60fps-el rendereltetek. Így talán nem annyira csili-vili pár dolog (tükröződés és füst effektek, hasonlók), de folyamatos és éles a kép, nem szaggató és homályos.
A konzolprogramozók viszont pont ellentétesen gondolkodnak. Ezért nincs is ilyen gépem, pedig volt már a kezem alatt pár "hibás" Xbox360, amit aprópénzért megtarthattam volna, ahogy egy PS3-at egyszer tényleg majdnem háziasítottam is (hihetlen mocskos olcsón kaptam volna meg, ha beszámítom egy eladó portékámba).
De hát egyszerűen idegölő tud lenni a rendszer.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz MasterMark #173 üzenetére
Jajj istenem! Ne kezd el!
30 és 60 fps közt csak a beteg ember nem lát különbséget, 60 és 100 közt lép be az egyéni érzékenységi faktor, és valahol 100 felett lesz csak teljesen mindegy.
Nem véletlenül mennek az EU TV adások 50, az US TV adások 60 fps-el. És ezt látja is mindenki, hogy mikor megy 50/60fps-es, TV-hez rögzített "szappanopera" és mikor van film mode deinterlace és IVTC. De még az 50-60fps-hez képest is látványos, ha használsz valami interpolációt, hogy még több képkockád legyen.
A megjelenítő működéséhez ennek csak annyi köze van, hogy az olcsó és közepes LCD-ken elmossa a blur a szaggatást, míg jobb PDP-ken minden képkocka tű éles, nincs látható maszatolás, így érezhetőbb a darabosság ~30fps mellett. De egyébként PDP-n még így is jobb a mozgásérzet, ha megbarátkozol azzal, hogy egyszerűen szar a 30fps, mert többet látsz a mozgóképből, mint mikor elmosódik...
És ugyan itt jön be a 720p-1080p -> ha elmosódik mozgás közben a kép, akkor kevésbé zavaró, de egy jó plazmán tömör gyönyör 1080p60-ban játszani PC játékokat. Nagyságrendileg jobb, mint 720p30-ban ugyan azon a PDP-n, vagy akár 1080p60-ban, csak LCD-n.
De sebaj, ha a következő konzolgeneráció tud majd 1080p60-at (vagy akár többet is, csak nincsenek még 4k2k TV-ink...), akkor ajnározni fog mindenki, hogy mennyivel jobb, mert folyamatosabb és élesebb a kép, mint a régi konzollal.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Szemjuel
tag
Parancsolj, a cikkben szereplő kép innen való, real time renderelték egy újgenerációs konzolon.
-
Dilikutya
félisten
válasz Szemjuel #176 üzenetére
Ilyet hol írnak?
"Square Enix has revealed at E3 its Luminous Engine, which it describes as being for "next generation quality games."
Egy szóval sem állítja senki, hogy ezt konzolon renderelték.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Beri78
őstag
pikk-pakk lesz nagyobb kapacitású tároló, mert a letöltés nem megoldás erre
"...a valósággal az a gáz hogy nincsen hozzá háttérzene..."
-
xtremez
aktív tag
A szuper grafika mellé valamilyen fizika se ártana mert olyan röhej, hogy csak dobozokat tudok arrébb lökni vagy fizikszel pénzelt játékban egy plusz berakott "élményfokozó" van jelen és nem a játékmenet szerves részét képező rendszer...
-
Dancii
csendes tag
válasz zsoltesz9309 #6 üzenetére
Na de ez az hogy akkor be kell vezetni nekik is a Bluray lemezt..DVD-n kicsit húzós lenne..
I'm no hero..never was..never will be..I'm just an old killer.. (Solid Snake)
-
Dilikutya
félisten
Állítólag (itt a fórumban is írták) a PS3 játékok BD lemezen érkeznek kezdettől fogva. A meghajtóról meg eddig is tudtam, hogy rendelkezésre áll, e téren nem is lesz változás.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dancii
csendes tag
válasz Dilikutya #185 üzenetére
Bocsi, nem fogalmaztam meg a hozzászólásom elég pontosan.:
A Microsoft Xbox-ára gondoltam. Az még DL DVD-t használt, de nekik se árt majd egy nagyobb adathordozó ha ilyen kaliberű játékok lesznek.
A PS3hoz egész jól konyítok, nekem is vanI'm no hero..never was..never will be..I'm just an old killer.. (Solid Snake)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen