Új hozzászólás Aktív témák
-
#70339072
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #3250 üzenetére
Ez is igaz.
Amikor az AI motort is valósághűbbé akartam varázsolni, a városba érve ti is láttátok, a megemelt AI-k számának köszönhetően szinte térdre is esett a játék. Tehát ott is maradt a gyári beállítás.
A gyári értékek renderingjébe meg a textúrák cseréje azért sem szólhat bele, mert a méretükön én nem változtatok, tehát pl az aszfalt 2048x256-os méretét sem fogom nüvelni vagy csökkenteni mert számomra ez a gyári érték adott.A Rednél voltak fura dolgok pl, mert az Óceán textúrája míg nála pl 5 mega! addig nálam maradt a gyári érték 20-30 k. Lehet hogy a Brutal jobb FPS-e ezért is vert oda.
Aláírom hogy a rendering motorjuk, nem a legjobb de szerintem ha a gyári értékeket tudjuk hozni és a textúrák minőségén, fényeken időjáráson tudunk jobbá tenni, feléjük is sugallhatjuk, hogy nem ez a vége a lehetőségeknek, a megszállott Gamerek meg hálásak lesznek.Láttunk már csodát (pl. Crysis 3) ahol azért az a bizonyos léc azért elég magasra van téve, és nem elérhetetlen ugyebár, ez is egy kis odafigyelés kérdése.
És itt a mai újabb további finomítás a fényekkel pl és kifelejtett egyebekkel, eső felverődés a gumikon etc...
[X-Brutal-Environment-15-by-Stewen.scs]
Sztem ez lassan már nem is béta
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
Skacok.
Lenne egy megoldásom a játék gyártók fele erre a csökevényes régi játékokból átjött és örökölt FPS őrületre.
A HD-ből jött amit a Brutál is magára vett.
Szóval mi lenne, ha pl a felbontások nővelése vagy csökkentése helyett amiből annyi van hogy el sem kezdem leírni, csak egy HD-options lenne a minőségi beállításoknál minden fajta géphez és a grafika gyárilag HIGH lenne átállíthatatlanul.
Az első a 720p (1280x720)
A második az 1080p (1920x1080)ÉS ezeken az értékeken kellene hogy menjen a játék
Nos?
Szerintetek érdemes felvetni valaki felé? ha van SCS ismerőse valakinek most vihetné pl. ezt a hírt, vagy egyáltalán érdemes e ez felvetni?
csak mert jön ez hogy notebook így meg asztali úgy és szerintem ez pl megoldás is lenne erre a kérdésre is, mert ha alacsonyabb tudású notebook akkor 720, ha meg magas akkor ott is 1080 azt kész.
simán lehet irni a játék motorjába egy kis tesztert ami ezt beméri a telepítés alatt és egyből arra rakja magát a gém amihez a teszt eredmény beállítja,, 0 vagy 1.
-
#70339072
törölt tag
meg is van mi a baj..
ha az alap vegetáció nővelés is benne van és a TSM-é is attól halt le az alap pályán
simán az alapon alap vegetáció növelőssen megy.
szóval tesztelek egyet...
-
Milka 78
nagyúr
válasz #70339072 #3236 üzenetére
A te géped kenterbe veri azt a laptopot Az az i5 jó ha i3-nak felel meg.2 mag+2ht ráadásul 2.5ghz alapóra jel amit 3.1-re tud feltolni(talán egy magon ha jól rémlik,de erre nem esküszök ).A 630 as vga pedig egy az egyben gt440-es átnevezés(ami már akkor sem volt alkalmas max játszogatásra).Lehet itt optimalizálni,de milliószor meg lett mondva,hogy kell a vga a játéknak és ebben a laptoban(bár nem olcsó termékről van szó),de az nincs.A 7870(tahiti-le)-m 7950 szint fölé van húzva és küszködök a játékkal 200% fölött(városban így is laggol de az pont nem izgat).
-
Faterkam
addikt
válasz #70339072 #3255 üzenetére
Én írtam, én nálam nincs TSM fent, semmi nem volt, akkor is elszállt a bővített növényzetes Brutál, és a nem Béta is, ami utána jött, az előzőekkel nincs gond!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
#70339072
törölt tag
na a link mostantól él...
lehalt a feltöltés közben észre sem vettem..
most ok.
-
#70339072
törölt tag
válasz Faterkam #3261 üzenetére
a 2 script alapon behalt.
Elvileg ha én kódolom le akkor ha alapba indul a játék betölti a fileokat és scripteket ami az alapba kell.
De nem én kódoltam le és nem ez történt.Alapba is valamiért beolvasta holott nem kellet volna (mert pl. TSM-nélkül megyünk ugyebár) a TSM vegetációs bővítési filet is.
Programozási anomália, gondolom a programozó lusta volt leírni a file nevet és inkább csillaggal helyettesített és az alap gém így berántott minden filet az adott alkönyvtárból, azt is amiben nem is értette mit kell csinálnia hiszen TSM nélkül ment alapban ugyebár.
ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Vakegérke
veterán
-
#70339072
törölt tag
Uraim?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-
Vakegérke
veterán
Lehet, hogy elhamarkodottan ítélek. Sebaj, attól még leírom kétségeim.
No, szóval a nappali környezet rendben van. Aztán jön az éjszaka, ami már számomra kissé más, mint a megszokott. Tízkor még szürke az ég, aztán mikor végre sötét lesz, akkor a sötét szó szerint értendő. Nehezen kivehető környezet, fekete ég, csillag sehol.
Még valami. A reflektor fénye sárga.Csak én látok ilyen sötéten?
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
nagyúr
válasz #70339072 #3272 üzenetére
Besz@rás.
Amúgy meg, ha minden jól megy, hamarosan érkezik steam-re egy 1.9-es béta verzió. Azt kellene megoldani, hogy patch független legyen a mod-od. Megtudnád ezt csinálni, vagy folyamatosan kell javítani majd a mod-on, hogy menjen az új patch-el?
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Vakegérke
veterán
válasz #70339072 #3272 üzenetére
Hoppácska, bár minden kívánságom ilyen hamar teljesülne.
Remélem, hogy nem lesz túl nagy a fényerő különbség a nappal, és az éjszaka között.
Ami pedig a sárga reflektorfényt illeti, beraktam a zLIGHTS fix HALOGEN ver2.scs mod-ot. Majd kiderül, hogy segít-e. Hogy honnan szedtem le, senki ne kérdezze, már nem emlékszem rá.Azon meg mindig jól mulatok, hogy a nyufika ott szambázik a betonon, miközben várom, hogy betöltődjön a játék.
[ Szerkesztve ]
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
#70339072
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #3273 üzenetére
Sajnos nem,,, mivel a textúrák lecseréléséről és a parancsok (scriptek) kicseréléséről van szó, ha az eredeti játékon valamit változtatnak, pl. új textúrák és scriptek csak azok a részek müködnek a modba amik a játékban is benne maradtak. tehát ha csinálnak pl egy új fát, akkor nekem az új szkriptjüket amit irnak gozzá szintén bekell emelnem a saját modomba, természetesen magamra paraméterezve vagy átírva.
Erre volt is példa pont ti teszteltétek, a vegetáció illetve a fák kibővítésénél az eredeti vegetációs file lett felűl írva, majd jött az ETS-map és a bővített részeivel az is felűl írta.
remélem érthető.
Egyébként zárójelben jegyzem meg sztem a RED-es engine-ben is valszeg hiányoznak a tsm-maphoz az utánna meneteléses fejlesztések, ezért majdnem szinte ugyan az, mint az alap gém,,, fut a skybox cseréje, és a fényeké azt csá.
Az alap pályán amin gondolom fejlesztették valszeg tényleg látványos az eltérés.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
-
Bunken
tag
válasz Vakegérke #3271 üzenetére
Én erre használtam egy mod-ot aminek az a neve, hogy darness.scs. Hogy honnan szedtem azt már nem tudom de most néztem bele és látom, hogy van benne két olyan fájl amit Stewen kolléga emlegetett párszor már ami az időjárást határozza meg. Így, hogy a Brutal-ba belekerült az amit én eddig egy másik mod-dal értem el azt most már kiveszem és gyönyörködöm a Brutal-ban.
-
Faterkam
addikt
válasz Vakegérke #3275 üzenetére
Nah egérke, te ma azt írod, amit én akarok!
Két megjegyzésem van.
1, Nálam még a reflektoroknál is olyan halovány a fény, hogy alig látok valamit éjjel. Pedig a kamion, mint a karácsonyfa! (ezt orvosoltam én is a Zlight móddal, a redben volt egérke )2, Nálam nem lehet Debrecen és a többi Going to The East városra rendesen rázoomolni. erre viszont működik a saját zoom fixem!
Nálam nincs TSM map
[ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Vakegérke
veterán
válasz #70339072 #3277 üzenetére
Akkor tessék szépen belecsapni a lecsóba, és tessék szépen életszerűvé tenni a reflektor fényét.
Mi a frászért ne zárhatnánk ki egy extra mod-ot pusztán azért, mert vele valahogy szebb a világ? Nélküle is szép lehet. Azt nem mondom, hogy kajakra xenon fényű legyen a reflektor, de (sokkal) közelebb legyen a fénye a fehérhez, és akkor mindenki jól jár. Egy mod kiiktatható, törölhető, és ez is a te érdemed lesz.Faterkam: Azt írom, ami a szívem fájdalma, legfeljebb azonos a bánatunk.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
Bunken
tag
Én is csatlakoznék hozzád. Reggel 4-kor lassan szépen elkezdett pirkadni amivel nem is baj. Olyan 5 körül elkezdett beborulni az ég ami nagyon tetszett mert olyan fekete felhők gyűltek össze az égen, hogy rendesen világvége kezdődik érzésem lett.
Ezzel még nem is lett volna baj. Nekem igazán azzal volt gondom, hogy az AI-k kb 6-kor lekapcsolták a lámpáikat és nem lehetett őket látni a tükörben. Ja meg a közvilágítás is lekapcsolt. Nagyon jó volt a fíling csak jó lett volna látni az AI-kat, ha világít a helyzetjelzőjük.
Így festett a dolog:[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
Hát megpróbáltam egy elhúzotabb napfelkeltés és naplementés verziót összekalapálni, és hogy sikerült e vagy jó lesz e így?
Azt majd ti megmondjátok...Napfelkelte 5-8 ig
Naplemente 7-9 ig.
Csak az éjszakai épület és autópálya lámpaoszlop fények paraméteréhez tudok egyenlőre hozzányúlni,,, az AI-knek nem vezérlem az idejét mikor hogy kapcsolják fel meg nem találkoztam ilyen paraméterrel, de lehet van benne majd ha jobban belemélyedek kiderül egyenlőre ezek amiket átírok csak a jéghegy csúcsa.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
És egy kis HDR buzera is volt, majd elmondjátok hogy az is hogy sikerült.
HDR SIMA GÉM
HDR BRUTALOS
-
#70339072
törölt tag
Hát nem tett jót neki ez a HDR csesztetés,, a napfelkelte tejfehér ködbe torkollott,, visszaraktam a régi verziót amivel jól működött, mostantól lehet szedni.
a HDR csesztetés előtt majd kipróbálom hogy ennyire gázt azért ne tegyek fel.
-
#70339072
törölt tag
Na kérem szépen..
végre, meg volt az éjszakai gyári hiba...
a target fehéret írtam át 1-re sztem így éjszaka is jobban fog szeretni vezetni aki azokat szereti,, és persze színesebb lett az égbolt átalakult az a textúra is, hogy látványos legyen és ugyebár azt mindenki tudja, hogy a klknek a narancssárga a kontrasztja..
Íme:
lehet vinni akinek kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Vakegérke
veterán
válasz #70339072 #3291 üzenetére
Nálam a módosítás ellenére most is sárga minden, még a Hold is. No meg túl sötét az éjszaka. A xenon mod nem oszt, nem szoroz, nem változtat semmin. Kattints a képekre.
Brutal-lal:
Brutal nélkül:
[ Szerkesztve ]
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
#70339072
törölt tag
válasz Vakegérke #3295 üzenetére
Akkor ez egy külön menet lesz, mert ha a xeon hdr-ét berakom a napfelkelte átmegy tejfehér ködbe...
amikor így nézett ki nálam is az éjszaka mint nálad a képen, ugrott a nappal és az napnyugta és a napfelkelte, ráadásul a nappal olyan világos volt, hogy az aszfalt felületén beégett a fehér, azaz a fény nem visszaverődött.
-
zolee5016
őstag
válasz Vakegérke #3295 üzenetére
Hát a sárgát én javasoltam asszem....
2 előnye..nem égnek ki refinél a táblák,és pl nem baxtattja a szemed annyira ,mint a fehér refi....
bocsi...de nekem ez így jobb...de ha ez a többségnek gond..vesszen....
(a fehér refi sem lenne gáz önmagában...az a baj,hogy a refivel kapcsolod a tetőkiegeket is ami ha sok akkor ég ki a környezet...)[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
#70339072
törölt tag
válasz zolee5016 #3298 üzenetére
Köszi de egyenlőre úgy van megoldva hogy ha így marad és a xeont valaki hozzátölti modba akkor is működnie kell..
Sajnos a technikai probléma ezeknek a xeonos bizgárák áthozatalába egyetlen egy dolog van.
És pont ettől működik vagy nem működik a dolog, és ez egy config.dat file.Ha e nélkül behoztam a xeonos mutatványt maradt minden "sárga",
Na most....
Ha megint egyetlen egyszer hagynám hogy egy ilyen config file, az engin-ünkbe befészkelje magát, onnantól lehetne arra számítani ami az előző régi fagyogatos enginnel is sokszor megtörtént, hogy menet közben a játék alatt térdre esett a gém.Igen sok beállítási változás van ebben az egy file-ban megadva, és pl amikor elinditod a játékot már is az alap játék config.dat-ja fut le, majd behozod a TSM-et és abban is van egy config, hogy mégis megy és nem esik térdre nos az érdekes de nem lehetetlen, csak innen nézve és találgatva...
épp tegnap előtt mikor a TSM fanövelőt (vegetations.tsm) benne hagytam, attól meg az alapjáték dobott egy hátast, tehát annyi féle bukta van hogy azt kell hogy mondjam,,, a penge élén egyensúlyozunk eddig úgy néz ki sikeresen.
Itt a mai változatunknál is arra leszek kiváncsi inkább megy e a régin az újon is akadásmentesen és jól...
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...