Új hozzászólás Aktív témák

  • #70339072

    törölt tag

    Nos még így az 1.6 végére egy érdekes konklúzió.
    Francia országban egy fa az út közepén megint....
    :B

    Nos a fűnél már rájöttem hogy a "destiny-t" csökkenteni kell nem növelni akkor növekedik, de nem gondoltam hogy a fánál is mert nekem többnek tűnt.
    Nos nem hogy több lett volna hanem éppen hogy kevesebb még sem indokolta volna semmi hogy az útból nőjőn ki.
    Nos szerintem itt valami házi trükkös script megoldás van a háttérben és lehet hogy nem a paraméterek végét, hanem az elejét írogatták át, és mivel én a végéhez nyúltam lehet az állította el a sűrűség jó beállítását, és hiába lett kevesebb úgy dobálta szét hogy az út közeoére is jutott.

    Nos drasztikusan az elejéhez nyultam a számoknak és csökkentve lett mint a fűnél, és több lett!!!!
    a másik az elmentett francia fás az uton helyről is az új beállítással a fa felszívódott...

    :)

    gyanítom ez lesz a befutó ló....

    a képek önmagukárt beszélnek:

    ALAP

    BRUTAL

    ALAP

    BRUTAL

    ALAP

    BRUTAL

    Nos, aki akarja tesztelgesse, de ha nem ez lesz a megoldás feladom...

    [1.6 fix vegetation próba-1]

Új hozzászólás Aktív témák