Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz #70339072 #4750 üzenetére
Most már szerintem tuti lett így!
Tudnál olyat csinálni, amiben csak a hangok vannak benne? De csak a kamion hangok kellenének! Azt meg tudnán oldani?! Mert nekem a mod nem igazán megy 100%-ban. Mondjuk a sima sem, de a brutal mod jobban megfekteti a gépet. :/
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
#70339072
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #4752 üzenetére
fura ez amit mondasz, mert indokolatlan mesterem. A texturák és hangok vannak lecserélve a fűvek meg olyan csekély szinten lettek csak" többen" hogy az nem számított semmit a tesztjeim során az FPS-ben
ráadásúl a 2 magos gépeken a füvet gyárilag ki is kapcsolja a gém nem javasolja a használatát tehát oda ez a csekély emelés meg nem is számít semmit.szedd ki ami kell belőle a leírása:
"Sound" ez alatt a többi alkönyvtár:
"AI"
ezek a külső közlekedő autók és kamionok hangjai"ENVIRONMENT"
Gyárak különböző külső nem közlekedő hangok zajok"MOVER"
Az összes mozgó object hangjai, repülők, szélmalmok, Helikopter, Hajó stb stb..."TRUCK"
Ez az ami neked kellViszont csak szólok hogy a többi alkönyvtár hangjai is BRUTÁLOSÍTOTTAK, pl a váltos kamion ami mellett elmész az AI-ben csücsül átírva, szóval azokat ha a gyárit hagyod érvényesülni nem biztos hogy tetszeni fog, a moverekről nem is beszélve amit a szkriptekbe is én írtam be mert alapban hangjuk sem volt (Hajó, alagutak szellőzése stb stb-...)
-
nagyúr
válasz #70339072 #4753 üzenetére
Ahol eddig a városban nem laggolt be, ott most a brutallal igen. Szokott a város előtt, mielőtt beérek, de utána már nem. A mod-dal meg igen.
Nézem a mod-ot, de akkor inkább hagyom a hangokat.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
erix31
csendes tag
válasz #70339072 #4753 üzenetére
Elkezdtem futkározni gyári hangokkal, hát megint baj van. Van sípoló turbó hang. Az még hogy fülbántó, egye fene. De, hogy a turbónak a fordulat emelkedésével sívító hangja még magasabb, mintha centrifuga lenne, na ez marhaság. Ide most kellene egy szerelő (hogy ketten legyek), AKI tudja miért és hogyan működik a turbófeltöltő. Röviden, a gázt taposom a fordulatszám emelkedik. Egy bizonyos fordulatszám (kipufogógáz áramlás) elérésekor, a feltöltő felpörög közel a maximális fordulatra. Aztán a fordulatszám emelkedésével növekszik a kipufogógáz, a turbó szétesne. Ezért egy megkerülő szelep (bypass) kinyitásával, a többlet kipufogógáz megkerüli a feltöltőt. Tehát, 1000ford/perc -nél felpörög a turbó (kb 80.000-200.000), hiába fforgatjuk a motort 1800-ig, a turbó nem fog közel duplájával forogni, azaz a süvítő hang a fordulatszám emelkedésével nem emelkedik tovább, mint ahogy a ETS2 szakemberei gondolták, és beletették a játékba. Egyébként ezt a süvítő hangot járókelőként is meg lehet figyelni egy kereszteződésben. Indul a valami (lehet turbodiesel busz is), gázadásra (nem azonnal, késéssel) felpörög a turbó, váltásnál azonnal lelassul, majd újra gázadásnál megint felpörög. Szépen kifigyelhető. Na ezt hagyták figyelmen kívül az ETS szakemberei... sajnos...
-
#70339072
törölt tag
Igazad van.
De ezt a részét a játéknak nem kezdem el átírni dokumentáció nélkül kisérletezgetni mert veszélyes vizekre eveznék, mint a fák szaporításával még annó, aminek a végére derült az ki hogy 1 azaz egy! darabbal megnövelve a darabszámot is erdőket produkál az utak közepérea túrbó süvítése egy oktávval lejjebre téve már az is sokat segített szerintem a jó sofőrös fületeknek köszönhetően.
Sub-Zero
Ezek szerint mivel csak az itthoni erőművön ment a fű többlet teszt, akkor a két magosoknál ez sokkal erzékenyebb mint nálam.Ha gondolod tehetnél egy próbát a def-world-"detail_vegetation.sii" file letörlésével mert ebben van az emelés.
kivi lennék az okozza e a lassulást mert más nem okozhatná ....
ettől függetlenűl a véglegesből amit kiadnék azért ezt a Brutálos sajátosságot nem venném ki talán megbocsátod hiszen az 1.5- től benne van
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #70339072 #4756 üzenetére
Ha gondolod tehetnél egy próbát a def-world-"detail_vegetation.sii" file letörlésével mert ebben van az emelés.
Úgy próbáltam meg, hogy a sound mappát kimásoltam próbának. Az nem volt jó. De inkább nem kisérletezek vele.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Bunken
tag
Valaki tudna dobni nekem egy linket az új Brutal-ról? Ha lehet fehér vonalasat.
Már el vagyok tévedve, nem találom az előzőnek a linkjét. -
donmackó
őstag
Érdekesen vették fel az scs-nél a kamionok hangját: [link]
Release the cable hounds!
-
#70339072
törölt tag
válasz Vakegérke #4762 üzenetére
A fehér csíkokat úgy éred el mert az is benne van hogy a Material-ROAD alkönyvtárban a lines.dds az a file ami ezt vezérli.
Benne vannak a saját lines_y.dds (Sárga) És a Lines_w.dds (Fehér csíkos) verzióim külön is.kirakod valahova Átnevezed a lines_w.dds filet lines.dds-re és visszamásolod. máris fehérek a vonalak mert az alapban sárga megy.
-
Bati0501
őstag
-
erix31
csendes tag
válasz donmackó #4764 üzenetére
Minden tiszteletem az SCS szakembereinek, de szerintem egy emberi fül, másképp hallja a hangokat mint egy mikrofon. Gondoljunk csak bele pl. a hallókészülékbe. Ismerőseim között kettő is használ ilyet. Van 100E forintos készülék is, de hiába a technika, az akkor sem olyan mint az emberi fül.
-
strelok68
újonc
Uraim ,egy kis segítségre volna szükségem!Minden Scania R vagy Streamline belseje miért narancssárga (remélem nem csak nálam) a 6.1 reloaded-el és ha van rá orvosság?Ha visszarakom a 6.1 akkor normális minden Scania belső!
Köszönöm, ha segíteni tudna valaki! -
nagyúr
válasz donmackó #4772 üzenetére
Most már igen billeg. 1.9.11-nél járnak a patch verziónál. Javult a fizika is.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
#70339072
törölt tag
válasz strelok68 #4773 üzenetére
már meg van,, javítom és holnapra fent lesz az új verzió,,,
Nálam már jó!!!
más hiba is lett, az 1.9 miatt az enginem ha használja valaki 1.9-ben és a scania fülkébe pl a drágább belsőt választaná elszáll a game.
már irom át az engines részt is most teszteltem visszafele is kompatibilis marad.
csak az összes motorét repairolni kell sajna vannak új sorok benne ami úgy látszik a réginél nem kellett de az újnál kihagyhatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
Vakegérke
veterán
válasz #70339072 #4775 üzenetére
Baromi sok munkát fektetsz bele mindannyiunk örömére. Egy biztos, ha mondjuk 10 év múlva előveszem a játékot, első dolgom lesz a Brutalt bepakolni a mod könyvtárba, és mondok egy halk köszönömöt.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
nagyúr
-
GoZoL
senior tag
Üdv!
Beállítottam a legutolsó brutal mod-ot és van egy hely ahol kilép a játék exe hibával. Már 4x kezdtem neki mindig azt csinálja!
-
strelok68
újonc
válasz #70339072 #4777 üzenetére
Stewen mester, imádom a Brutálos hajnalokat!
Az új verzióval eltűnt a narancssárga Scania beltér de a Scania kereskedönél kidob a játék. Próbáltam már az 1.9.10 és 1.9.11 verziókkal és csak a Brutál van a mód mappában(a no damage nincs benne)meg egy belső kamera(saját átalakítás).
Ha ez is csak nálam fordul elő akkor újra fogom rakni a játékot! -
#70339072
törölt tag
-
erix31
csendes tag
válasz #70339072 #4789 üzenetére
Gáz van Stewen1967!
A mai 03.16 brutal nem szereti a Scania-kat. Tegnap vettem kettő 490LE-s Streamline-t, két új dolgozónak. A mai brutal-al, ha csak megnézném mi van a cégemmel, vagy azonnal kidob, vagy addig elmegy, hogy látom, az új dolgozóknak nincs kamionjuk és akkor dob ki. Brutal nélkül megy. Verzió1.9.11s beta.
Még tegnap a hangokról. Az arány (nálam) furcsa. Vagy a belső hang halk, vagy külső (csirke, autó, tehén, kombájn) hangos. Ezt a többiek mondják meg. Azért furcsa, mert ha megy mellettem egy szemályautó, az elnyomja a kabinban a motorhangot. Tehát így értem a belső-külső hang arányát.[ Szerkesztve ]
-
Milka 78
nagyúr
válasz #70339072 #4794 üzenetére
Tudnál nekem egy linket adni az új verzióról,mert szerintem elvakoskodom és nem lelem az istenért sem...
Érdekes ez a DLC-s probléma.Én az alap 6.1 el tolom(név szerint X-Brutal-Environment-HD-sound-engine-61-white-by-Stewen) 1.825+DLC+TSM 4.5.9-el és eddig nem volt ilyen bajom.Direkt lementem Magyar földre is,hogy megnézzem a DLC-s részt,de nem volt semmi anomália. -
#70339072
törölt tag
Meg van mi okozza a hibát,,, javítom és a DLC-is jó lesz.
-
erix31
csendes tag
Nem saját írás!
Lássuk, mihez is nyúl hozzá a hamarosan érkező új javítás!
Játékmenettel kapcsolatos változások:
*) A játék immár támogatja az Oculus Rift-et és az egérmutató kontrollerrel való irányítását.
*) A zenelejátszó immár sokkal hibatűrőbb, és ritkábban akasztja ki (online rádiók esetén) a kapcsolat megszakadása, vagy a hibás zenefájlok.
*) Az autópálya melletti jelzőtáblákat immár messzebbről rajzolja ki a játék.
*) A játék immár nem fagy ki, ha egy bemeneti periféria ismeretlen hibát dob a játéknak.
*) A parkoló kamionok pótkocsijai végre nem a levegőben, hanem a földön jelennek meg.
*) A játék immár nem fagy le, ha a pályán nincs olyan kamionkereskedő, mint amilyet a játékos a profilkészítéskor kedvenc márkaként jelölt meg (ez csak pályamodok használata esetén fordulhatott elő).
*) Javítottak egy fagyást, ami a brit Scania Streamline egyik kiegészítőjének hibás elnevezéséből fakadt.
*) Az Útinform immár többféle üzenetet is kijelezhet egy aktivációs ponton (pl. a fuvarválasztó ikonon állva).
*) A játék immár nem jeleníti meg az automatikus parkolással kapcsolatos tippet, ha a pótkocsi le van csatolva.
*) Olvashatóbb formázást kaptak a menüben az alvázzal kapcsolatos információk.
*) Javították a Játékmenet menü csúszkáit a Beállítások között.
*) A leszállított pótkocsi immár nem változhat meg, ha elmentjük, majd visszatöltjük a játékállásunkat (többek között emiatt a játék 1.9-es verziójának mentéseit nem lehet beolvasni a játék korábbi verzióiban).
*) A Beállításvarázslóban javították az egérrel való kormányzás kiválasztását.
*) A játék immár támogatja az eltérő sávszámokkal rendelkező utakat (azaz pl. egy autópálya egyik iránya állhat három sávból, míg az ellenkező iránya kettőből).
*) Megnövelték az egyszerre generált rendszámtáblák maximális számát, így jelentősen csökkent annak az esélye, hogy gyakran fussunk bele ugyanabba az AI rendszámtáblába.
*) Javították azt a kellemetlen hibát, amikor egy pótkocsit egy másik pótkocsiban spawnolt a játék.
*) A modválasztó képernyő immár nem tördeli több sorba a hosszú modneveket.Kamionokkal kapcsolatos változások:
*) A féknyomás-kijelzőnek immár mértékegység-szakaszolása van.
*) Javították a lokátor elhelyezkedését a túlméretes és autószállító pótok kerekein.
*) Javították a Krone pótok akasztójának magasságát.
*) Javítottak az összes kamion festésén.
*) Javították az üzemanyagtankok leírását.
*) Volvo: Javítások beltérben, a napellenzőn, az ablaktörlő-animáción, és a hosszú tükrökön.
*) Volvo: Rövidítettek az FH16 hosszú felfüggesztésén, az ugyanis sokszor ütközött a pótkocsival.
*) Volvo (2009): Javították a régi Volvo motorneveit.
*) DAF: A műszerfal megkapta a retarder-kijelzőt.
*) DAF: Javították a torz UV-t a kamion oldalszoknyáján.
*) DAF, Scania: Javították a kamionok UV mappingjét.
*) DAF: Javították a sötét sárvédőt.
*) Scania: A Scania V8-as hangokat kapott.
*) Scania Streamline: Javítottak a másodlagos uv mapon, az elérhető rácsokon, valamint a beltéren.
*) Scania: Javították a Topline fülke feliratát.
*) Scania Streamline: Javították a hibás paintjob definition fájlját, és a kamionhoz hozzáadták végre a Scania logót.
*) Scania: Megváltoztatták az alap visszapillantó-tükröt.
*) Scania: Javították a Scaniák tükreit.
*) Scaniák: Immár az alulsó rácsokra is rakhatók izzók.
*) Streamline és 2009-es Volvo: Javították az ablaktörlő pozícióját.
*) Streamline: Javították a retarderkar elhelyezkedését.
*) Streamline: Javítások az elülső rácson.
*) Streamline: Javítottak a lokátor elhelyezkedésén és az üzemanyagtartályokon.
*) Streamline: Kisebb módosítások a lámpákon és a napellenzőkön.
*) Hi-Way: Javítottak a fedélzeti számítógépen, az árnyékokon, és a fülke apróbb részletei immár távolabbról is láthatóak.
*) Hi-way: Az üzemanyagtank mérete immár megfelel a valóságosnak.
*) Renault Premium: Lezárták a tetőablakot.
*) Renault-ok: Javítások a műszerfalon.
*) Renault Premium: Javítottak a motorfék beltéri hangerején.
*) Mercedes Actros: Javítottak A C kabin UV mappingjén.
*) Stralis: Javítottak egy hibaüzenetet, amit a modellről eltávolított tetőablak okozott.
*) Stralis: Javították a fényszórók hiányzó UV-jét.
*) Stralis: Lezárták a tetőablakot.Fizikával kapcsolatos változások:
*) Javítottak a fülke mozgásán.
*) A motor immár lefullad, ha rögtön magas sebességfokozaton próbálunk elindulni.
*) A játék immár támogatja a tengelyterhelés-kijelzőket.
*) Jelentősen sokat javítottak az automata váltón (több fokozatot kezel, jobban használja a tempomatot, stb.)
*) Csökkentették a fém materialok feszültségét, hogy stabilizálják az ütközéseket.
*) Javították a hátsó kerekek besajtolási mélységét.
*) Megváltoztatták a forgalom alap felfüggesztéstompítását, egyben az adat immár a forgalom definiálásával kapcsolatos infóvá vált (szóval gondolom a traffic.sii fájlban lehet állítgatni).
*) A kamionnal immár nem tudunk satufékezni, ha egy tengelye a levegőben van.
*) Eltávolítottak pár elavult paramétert a physics.sii fájlból.
*) A physics.sii néhány abszolút értéke immár szorzótényezőként van definiálva. Peccselés esetén ezeket az értékeket az előző verzió alapértékeiből számítja újra a játék.
*) Élethűbbé tették a nehezebb jelzőtáblákkal való ütközésből szerzett sérülést.Az AI-val kapcsolatos változások:
*) Az AI vezetés közben figyelembe veszi a biztonságos követési távolságot, és jobban kezeli a kereszteződéseket valamint a sávmegszűnéseket.
*) Az AI immár figyelembe veszi a játékos sebességét haladás közben, és nem próbálja meg kikerülni az előtte gyorsabban haladó járműveket.
*) Az AI végre nem gyorsul fel rögtön álló helyzetből, és ügyesebben kezeli a baleseteket (visszatolat, kikerüli a koccant járműveket, stb.)
*) Megnövelték a forgalom sebességlimitjét Belgiumban és Németországban.
*) A német autópályákon nincs sebességlimitje az AI-nak.
*) Javították az AI autók és buszok szimulált váltóművét, illetve a sávokban haladó járművek pozícióját.
*) Javították a városi forgalmat.
*) Az autópályák belső sávjában immár nem látni buszt, ha megfelelő sebességgel haladhat a többi sávban.
*) A járművek nem maradnak a belső sávban, ha a többi sávban is megfelelő tempóban haladhatnak.
*) Az AI ügyesebben előz, jobban kezeli az akadályokat, és figyeli a többi jármű távolságát.*) Az AI kamionok immár max. 90 km/h-val haladhatnak. A gyorsulásuk alapból a 15 tonnás pótokat cipelő 500 lovas kamionok gyorsulását tükrözi, de a tényleges teljesítményük a lóerőtől függően változik.
*) Az AI gyorsabban vált sávot.
*) Az AI Scaniák a megfelelő V8-as hangcsomagot használják.
*) A buszok immár nem haladnak 100 km/h-nál gyorsabban.
*) A városokat elhagyva végre tovább tart, amíg az AI felgyorsul.
*) Javítottak az egyes sávokban haladó járművek sebességén.
*) Az AI immár nem villogtatja a féklámpáit apró lassítások esetén.
*) A forgalom immár élethűbb követési/haladási távolságban halad a játékossal.
*) A járművek élethűbben használják előzéskor az indexlámpákat, és végre nem lassítanak le rögtön előzés után.
*) Az AI immár nem hagyja félbe az előzést, ha túl közel van a megelőzött járműhöz/játékoshoz.
*) Az AI élethűbb sebességgel vált sávot.
*) A forgalom immár jobban kezeli a körforgalmakat.
*) Ha egy jármű (azaz a játékos) rossz sávban rossz irányba halad, a környező forgalom lassabban halad.
*) Az AI élethűbben (kicsit változatosabban, de nem szélsőségesen) kezeli a sebességkorlátozásokat.
*) Letiltottak a konzolban pár, a forgalommal kapcsolatos felesleges warningot.
*) Az AI figyelmezteti a játékost, ha távolsági fényszóróval más járműveket zavar.
*) Csökkentették a forgalom várakozási idejét.
*) Az AI immár lassabban hajt kanyarokban.
*) Az AI immár gyorsabban halad a kereszteződések elhagyása után.
*) Az AI immár jobban kezeli a játékos felbukkanását a telephelyek bejáratánál.Pályával kapcsolatos változások:
*) Felkészítették a játékot az épületek véletlenszerű változtatására, a jövőben így végre egy telephely több méretben és tájolásban is megjelenhet a mapon.
*) Megszámlálhatalanul sok apró javítás a hivatalos mapon.
*) Arrébb mozgatták a hátsó faltól a lerakodási pontot a Sellplan prefabon, így végre nem kell a hosszabb pótokkal hozzáérnünk a falhoz, hogy megkapjuk a zöld jelzést a lerakodáshoz.
*) Javították a kereszteződéseknél lebegő fákat.
*) Javították az osztrák fizetőkapuknál néha elsüllyedő AI-t.
*) Javították a pályákon néha-néha eltűnő mozgó pályaelemeket.Modokkal / editorral kapcsolatos újítások:
*) A játék jobban kezeli a hibásan definiált, modolt prefabokat.
*) Megváltoztatták az út- és terep materialok kezelésének módját. A következő peccsel ezek már nem függenek indexektől, és ugyanolyan rugalmasan lehet modolni őket mint a többi def fájlban definiált elemeket (pl. prefabeket). Amennyiben egy mod már egyéni materialokat használ, fel kell majd őket frissíteni az új formátumra.
*) Az egérgörgővel immár módosítható a kamera sebessége az editorban.
*) Az MBD-fájlok immár nem tárolják a kamerák pozícióját.
*) A parkoló járművek immár normál, és nem karambolozott állapotban kerülnek a pályára
*) Az editor immár támogatja az épületmodellek véletlenszerű tájolását (ehhez a building_model osztály rand_rot paraméterét kell használni)
*) Javították a prefab elnevezésével kapcsolatos hibát, ami a kategóriaszűrő alkalmazása után jelentkezett.
*) Bekommentezték a physics.sii fájlt, hogy érthetőbb legyen a tartalma.
*) Csökkentették a fatextúrák méretét.
*) Átrendezték pár DLC modell struktúráját.
*) A map itemekkel kapcsolatos hibák immár az adott elem uid-jét is tartalmazzák.
*) A szerkesztő immár támogatja az út/járda materialok batch fájlokkal konfigurált cseréjét.
*) A táblák immár a distance_type paramétert használják az elavult short_distance helyett.
*) Az editor ellenállóbb az elavult prefab node-okkal szemben régebbi mapok konvertálásakor.
*) Javítottak a prefab-kereső algoritmuson.
*) Több sii fájlból is eltávolítottak pár olyan mezőt, amelyeket a közeljövőben majd átterveznek.
*) Átírtak több hibaüzenetet, hogy egyértelműbb legyen, mi okozta a hibát.
*) A játék immár támogatja bizonyos festéstextúrák tömörítését.*) A fejlesztők új UV koordinátákat adtak az összes kamionhoz, amivel javítják a modellek UV mappingjét. A koordináták kiválasztását egy új attribútummal lehet meghatározni, amit a festés def fájljában kell elhelyezni.
*) A játék hibatűrőbb a prefabeken előforduló hibákkal szemben, és javították a hibajelentést is.
*) Az editorral immár ellenőrizni lehet, hogy milyen node-ok vannak hozzárendelve a mapon lévő összes prefabhez.
*) Az editor Randomization párbeszédablaka immár támogatja a pályaelemek méretarányának randomizálását.Restacar
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby rádiós topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- OLED TV topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Külpolitika
- HTPC (házimozi PC) topik
- Már elérhető a Resident Evil 4 Remake magyar szinkronja (PC)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...