Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz vicze #42 üzenetére

    Az OS-nek fogalma sincs arról, hogy egy grafikai parancs milyen igényű. Ez csak akkor derül ki, amikor a batch látszik, de akkor meg már késő. Arról sincs fogalma, hogy kell-e shader újrafordítás, ez ugyanis a folyamat elindítása után derül ki, nem pedig előtte.

    Mármint papíron megfelelő teljesítményt, de vannak olyan problémák, amik csak akkor derülnek ki, amikor már elindult a munkamenet. Akkor ez a módszer nem elég jó, tehát a programnak jó lenne megmondania előre, hogy kellhet-e nagyobb teljesítmény.

    Nem az a gond, hogy nem lehet dinamikus magkiosztást csinálni, hanem az, hogy nem egy feladat van, főleg grafikus motoroknál, ahol túl későn derül ki, hogy mekkora teljesítményigénye van egy feladatnak. Ha ez nem lenne gond, akkor a Hitman 3 sem lenne úgy optimalizálva, hogy a motor dedikáltan célozza az egyes munkafolyamatokkal az egyes magokat (például úgy van megírva a grafikus parancskreálás, hogy grafikai parancsot csak nagy mag dolgozhat fel, ezzel szemben tartalomkódolást csak kis mag, stb.), és ugyanígy kellene eljárni az ARM-os rendszerek esetében is, csak Androidon nincs akkor pénz, hogy erre időt szakítson bárki is. Androidon például az is megoldhatatlan feladatnak, hogy tök szabványos textúraszűrést hiba nélkül megcsináljon az IGP. Tiszta bugok a gyártói Vulkan implementációk, ezernyi sebből vérzik a teljes szoftveres háttér, szóval kb. pont leszarják, hogy egy valami rossz magon fut, mert legalább fut, ezernyi más hibával szemben, amelyek nem is futnak jól/hibátlanul.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák