Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
-
válasz
Synthwave #18 üzenetére
Doom3 BFG edition nativban viszi a Doom 1 & Doom 2ot
anno megjeleneskor jatszottam a wolf3d - doom1 - doom2 harmassal. a 3rd party PWADok erdekesek, hogy mit tud az engine, de nekem igy majd 30 evvel kesobb a jatekmechanikaja volt, ami erdekes volt. Petersen palyain probalkozott modern level designnal is (pl 28:Spirit World es 16:Suburbs), de ezek mai szemmel szerintem nem oregedtek jol.
immerziora es tempora altalaban valami teljesen eszmeletlen. hasonlitsd ossze pl egy Half-Life2vel ahol latszik, hogy regimodi game designerek dolgoztak rajta, a Doom1-2 kb szamit az immerzio es a sebesseg, es kb semmi mas.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz
Synthwave #22 üzenetére
nekem eleg volt az elsore, hogy siman ment minden haxolas nelkul W10 alatt
doom2nel a fejlesztesi ido 10 het volt, egy kb 10-15 fos teammel. ez jelenleg kb az a szint, ami BSc top game dev kepzeseknel az evi nagy fejenkent 15 kredites projekt. tetejeben (foleg a Doomnal) latszott, hogy a nintendoval ellentetben nincs igazan tradicionalis game designeruk. doom2nel igy mai szemmel elegge vicces, hogy ugyan volt egy design documentjuk, de egy 10 hetes fejlesztesi ciklus alatt konkretan a kukaban landolt
.
a doom engine egyebkent ennyit tudott, es kb az is csoda volt figyelembe veve az akkori PCk tudasat. modoknal amit mutattal az nekem inkabb erdekes, bar a featureok egy resze nem tunik hatalmas fejlesztoi munkanak (mondom ezt a kod ismerete nelkul), plusz jelenleg nem is cel, hogy egy 386SXen rendesen fusson. Build engineben anno epitettem palyat, meg valamennyi kozom Unityhez is volt az evek alatt.
nyunyu: nem, azert mondom, hogy ket ion storm volt. az egyik foldbeallt a Daikatanaval, a masik meg osszehozta a Deus Exet.
Daikatananal utott az vissza, hogy nem volt rendes game designerjuk, plusz a technologia nem allt azon a szinten, hogy mukodjon, amit akartak.
visszanezve egyebkent az egesz koncepcio volt mukodeskeptelen
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz
Synthwave #26 üzenetére
koszi a tippeket!
a Doom3BFG nekem pont amiatt jott be, mert volt autorun es mouse support. utobbi az eredeti Doomban nem volt az emlekeim szerint, bar mondjuk DOS alatt eleve OS szinten konfigolni kellett, hogy egyaltalan menjen az eger es a Doom1et szerintem meg DOS5.0 alatt toltam.
fpsre a Doom1-2 eleve szornyen futott barmin egy 486DX60 alatt. a fo monitorom tud 144Hzt, de igazabol en nagyon nem erzem a kulonbseget 60/75/144 kozott. az igazsaghoz mondjuk az is hozza tartozik, hogy a 90-00es evekben kb a 24fpsnek is orultunk, 2010 korul harom kijelzore valtottam es onnantol 2015re lett olyan setupom, ami eloszor megbirta a 60 fpst, es ott csak a VGA subsystem a hutessel egyutt volt vagy 1200 euro. sw dev hatterem van, szoval programozas szempontbol az engine limitaciokat vagom, doom sourcet anno nezegettuk egy idoben amikor nyilt forrasu lett.
btw, ha mar modok: [link] vizdoom, van doomhoz machine learning wrapper is!
kivancsi leszek egyebkent, hogy mikor jonnek ki az elso ML speedrunok, technikailag egy lower level completion timeot igy be lehetne mutatni. mas kerdes, hogy idoben ez eleg sok lenne, pl 24:Chasmra azert eleg sok iteracio kene
.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz
Synthwave #31 üzenetére
5760x1080
, teljesitmenyre altalaban ez majdnem 4K szintu fpst jelentett, Far Cry 4 a megjeleneskor az akkori csucs 980/290X szintu kartyan 30-35 fpst tudott es kellett neki a 4GB memoria, igy lett ennyire draga a VGA, mert ketto kellett, aztan a 700Wos GPU subsystem fogyasztasra meg az akkori kb csucs vizhutest kellett rakni. jelenleg 7680x1440et hasznalok pl Dirt Rally 2.0ra.
Hz mas, 98tol en ha jol emlekszem 100-120Hzn voltam az LCD korszakig. 75ot nem birta CRTnel hosszu tavon a szemem. 50en meg konkretan fel ora utan mar ki akart folyni.
ja, vertical mouse movementtol hulyet kaptam anno, azert nem hasznaltam az egeret.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
gp A projektről annyit tudunk csak egyelőre, hogy Unreal Engine 5-öt használ majd.
- Corsair iCUE 5000X RGB Tempered Glass Black (CC-9011212-WW) - Számla+Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- HP ZBOOK POWER 15 G9 - 15,6"FHD IPS - i7-12800H - 32GB - 512GB - T600 4GB - Win11 - 2 év garancia
- Samsung 850 EVO Basic 2.5 500GB SATA3 (MZ-75E500B) - Számla + Garancia
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- Bontatlan AOC 24G2ZU Gaming, IPS, 23.8 , Full HD, 240Hz, 0.5 ms, Freesync, G-SYNC - Számla+Garancia