Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Nem szerintem.
De.
Ebben az iparágban dolgozom és ez valóban hot topic.
Mármint az hogy szeretnék ha fejlődne a technológia? Ebben mi a meglepő?
Máskülönben nem cikkeznének hetente "áttörésről", ha már megtörtént volna.
Ha te mindenféle cikkekből szerzed a tudásod akkor teljesen irreleváns hol dolgozol.
Igen komoly pénzeket is ölnek kutatás-fejlesztésbe akkufronton.
Durva mi hogy amiben pénz van abba pénzt fektetnek.
Mind az autók árának, mind gyártáskori környezetterhelésének, mind súlyának jelentős hányadát az akku adja jelenleg, ami egy áldatlan állapot.
Annyira áldatlan hogy Európa ezzel a technológiával fog teljesen átállni, és annyira hogy egy szutyok kis amerikai startup ezzel a technológiával lesz (minden valószínűség szerint) a világ legnagyobb autógyártója (eladott darabszám alapján).
Bármilyen meglepő de egy technológiát nem az elméleti kívánthoz hasonlítanak hanem az alternatívákhoz, amikor választani kell.
Annyira várja mindenki az akkumulátor technológia áttörést hogy mindenki gőzerővel áll át a mostanira.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
félisten
-
dabadab
titán
Valós használatban senki sem fog állandóan padlógázzal gyorsítani (sőt, kifejezetten ritkán), az emiatti melegedés okozta öregedés tippre teljesen elhanyagolható.
mégis úgy méretezik, hogy egy V12-est is megszégyenítsen egy olcsó városi cirkáló is.
Nyilván tudsz mutatni ilyet és nem csak feleslegesen nagy túlzásokat dobsz be.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
V.Milán
tag
17 évesen inkább maradok a tanulásnál mint az élet megszakértésénél.
[ Szerkesztve ]
K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̆˜”*°•.˜”*°• E-L-I-T-E •°*”˜.•°*”˜K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̠͓͉̭͉̆
-
8th
addikt
Politikusok. Nem vagyok róluk jó véleménnyel. Ha ezek a "bölcsek" valami csoda folytán meg is buknának odaültetnek a helyükre alapos szűrőn átesett megbízható szövetséges hülyéket akiket dróton rángathatnak. Sajnos jól kitömött lobbista az összes magas döntési pozícióban lévő akik pontosan azt mondják amit a hátuk mögé felsorakozott tőke kinyilatkoztat akitől a karrierjük 1:1 függ. Az aksi fejlesztésbe beletolt lóvé semmiség, láthatatlan aprópénz az elektromosokhoz szükséges globális infrastruktúrájának kiépítésén bezsebelt felfoghatatlan haszonhoz képest. Így értelemszerűen most az elektromos autó következik mert abban van számukra a nagy pénz. A fosszilisből már kifacsarták amit lehet így az mehet a kukába. Tesznek ők magasról a bolygó védelmére, ezt csak a naiv álmodozók kajálják be. Csak a pénz számít. Ez mindig is így volt és így is lesz.
-
Feketelaszlo
senior tag
A Carnot-körfolymat hatásfoka elméleti - 60-70% között van, de a gyakorlatban azért nem lehet elérni, mert olyan szélsőséges hőmérsékletek, súrlódási együtthatók, szigetelés és nyomás kéne hozzá, ami fizikailag nem létezik. De a linkelt MIT cikk le is írja, hogy egy hőerőműnek simán lehet 40% Carnot-hatásfoka,
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...