Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz darkhorse #15 üzenetére

    A PresentMon miatt ilyen. Erre a programra valamiért nagyon haknis az új Deus Ex kódja. Ugye ez a program eleve nem a GPU fps-t méri, ami igazából a lényeg, hanem a CPU fps-t vagyis a presentek között eltelt időt. Na most a Dawn motor a temporális technikák miatt rendszertelenül hívja meg a presenteket, így a CPU fps nem egyezik majd meg a GPU fps-sel, illetve azokon a hardvereken amelyek aszinkron compute-ot is használnak a present meghívása származhat compute parancslistából is, amit például a PresentMon már nem lát, tehát ott a következő grafikai presentet fogja nézni, ami lehet akár 50-70 ms múlva is. Nem fogja a program érzékelni, hogy közben a játék kiszámolt 4-5 frame-et is.
    Erre utólag felhívták a figyelmet, hogy minden olyan mérés, ami a PresentMonból született fals mérés. Ezt a programot tovább kell fejleszteni, hogy kezelje azokat a szituációkat is, amiket az új Deus Ex is tartalmaz. Addig csak a beépített benchmark ad valós eredményt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák