Új hozzászólás Aktív témák

  • ViberMedia

    tag

    @Dubfire81 -

    The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://bit.ly/rRtPqk

    (The instructions refer to iPhone, but are relevant to all phones nevertheless).

    @Edenyke , @Fecogame and @tylerddd -

    First, please make sure that both the phones you are using are fully compatible with Viber (you can find this information in our official HelpDesk).

    Also: sometimes 3G reception could be low, and this is something we cannot control. Naturally this affects Viber's call quality and results in disruptions and broken sound.
    We are continuously trying to improve our handling of 3G, so you can expect better performance as newer versions of Viber are released.

    Please note that having full 3G reception doesn't mean your internet's bandwidth is at the maximum expected. When you see a "full reception bar", it merely means that physically, your phone is covered with the cellular signal.

    When it comes to the bandwidth itself, your connection could still be slow due to various different reasons, such as being in an area with many other users from the same provider, thus congesting the network.

    Meanwhile, WiFi- WiFi calls on Viber should generally be very clear and are free of such disruptions.

    ------------------------

    @ Dubfire81 -

    A forrás a kérdés nagyban változhat. Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk, felvázolva néhány lehetséges megoldásokat, amely segít újraindítása szinkronizálása a kapcsolati lista: http://bit.ly/rRtPqk

    (Az utasításokat lásd iPhone, de fontos, hogy minden telefon mégis).

    @ Edenyke, @ Fecogame és @ tylerddd -

    Először is, győződjön meg arról, hogy mind a telefon használata teljes mértékben összeegyeztethetők Viber (megtalálja ezt az információt a hivatalos HelpDesk).

    Továbbá: néha 3G vétel lehet alacsony, és ez az, amit nem tudunk befolyásolni. Természetesen ez érinti a VIBER felhívását minősége és eredmények zavarok és törött hang.
    Folyamatosan próbálják javítani a kezelését a 3G, így várható jobb teljesítmény, mint az újabb verziók Viber szabadulnak fel.

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy miután a teljes 3G vétel nem jelenti az internet a sávszélesség a maximális várható. Amikor megjelenik a "teljes recepció bar", csupán azt jelenti, hogy fizikailag, akkor a telefon borítja a térerõ.

    Amikor a sávszélesség is, a kapcsolat még mindig lassú miatt különböző okok miatt, mint például, hogy egy olyan területen, számos más felhasználók ugyanazt a szolgáltató, így congesting a hálózatot.

    Eközben WiFi-WiFi felhívja Viber általában nagyon tiszta és mentes az ilyen zavarok.

Új hozzászólás Aktív témák