Új hozzászólás Aktív témák
-
wetomi
aktív tag
válasz Victor Súgó #11 üzenetére
Kíváncsi vagyok a konkrét cégre, mert nekem csak a propellerrel van tapasztalatom.
Telenornál pl pár kattintás megváltoztatni az online felületen az ügyfél és a kártyaszintű jelszót is, ha magánszemély a tulajdonos és megfelelő szintű a regisztrációd. Céges előfizetésnél nyilván megfelelő papírok kellenek az ügyfél szintű jelszóhoz és személyes ügyintézés.
Megint csak Telenor, ha az online felületen bejelentkezel, akkor legalább kártya szinten azonosítva vagy, nem kell külön jelszót megadni, ha csak nem másik kártyával kapcsolatban szeretnél ügyet intézni.
Ugye ott az elektronikus űrlap is, de a hiteles elektronikus aláírás is megfelel náluk az azonosításhoz.
Vagy küldenél inkább a postai levelet, aláírással, vagy akár tértivevénnyel? A postai levelet lehetetlen elolvasni, az aláírást nyilván nem hamisítják és minden ügyintéző grafológus.
Az a tapasztalatom az ilyen problémákkal, hogy a felhasználók nem értik, hogy egyes helyzetek milyen egyszerűen megoldhatóak, mert nincs aki elmagyarázná nekik a lehetőségeiket és ezért a sértődött felhasználó az aktuális buzzwördökkel tarkítva felfújja a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
wetomi
aktív tag
válasz Victor Súgó #13 üzenetére
Örülök, hogy találtál egy ilyen ellentmondást, de igazából ott tartunk még mindig, hogy ők adatvédelmi okokból még nem kezdték meg irányodba az érdemi ügyintézést/tájékoztatást, mivel az adott ügyintézési csatorna feltételei szerint te nem igazoltad, hogy jogosult vagy az érintett előfizetéssel kapcsolatban eljárni.
Nem akarlak hibáztatni, nehogy félreértsd, de olyan érzésem van, hogy a saját dolgodat nehezíted, holott van megoldás.
Ahelyett pl, hogy felhívod az ügyfélszolit. IVR-ben beazonosítod magad és jelzed az ügyintézőnek, hogy legyen kedves rögzíteni az alkalmazással kapcsolatos panaszodat, amit 30 napon belül megválaszolnak.
Vagy egyszerűen megadod a kért "pin-t" válaszban, ők ügyintéznek, aztán megváltoztatod a "pin-t".
És akkor még nem tudom, hogy melyik szolgáltatóról van szó. Nem tudom, hogy te vagy az előfizetés tulajdonosa, vagy csak használója, magánszemély, vagy céges előfizető vagy-e? Mert ezeknek kihatása lehet az ügymenetre az azonosítás miatt.
-
Apollyon
Korrektor
válasz Victor Súgó #21 üzenetére
Nincs áthatolhatatlan rendszer...
De amit példát felhoztam, az ettől független, azért egy telefonon lévő android sokkal sebezhetőbb, mint a legtöbb x86-on futó egyéb OS.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
wetomi
aktív tag
válasz Victor Súgó #27 üzenetére
Amúgy jó dolog lehetne pl az új e-személyi használata is az elektronikus aláíráshoz, akár otthon is.
Én most a nyáron csináltattam az új személyit, kérdezte is az ügyintéző, hogy kérek-e otthoni kártyaolvasót. 26 000 Ft-ért rémlik. Nem kértem... Most hirtelen más árat nem tudok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5