Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
Észak- és Dél-Európa átlagautója között lehet vagy 3-400 kilogramm különbség, s én nem hiszem, hogy az északiakat helyes etalonnak vagy követendő példának tekinteni. Sőt, pont ellenkezőleg.
(#1054) Mr K : A szénszál újrahasznosításra tudtommal azért nem volt technológia, mert nem volt mit ipari mennyiségben újrahasznosítani. Az első nagyobb méretű szénszál alkatrészek most érnek élettartamuk végére, innentől várható, hogy stabil kínálatra stabil feldolgózipar épül. Üvegszálra ez már működik, bedarálják és megy betonba szál-erősítenők, valami hasonló várható szénszállal is.
(#1073) pilóta : Ott beszéltek el egymás mellett, hogy az a "passzívház" szabvány amit az EU megkövetel főleg egy zöld-politikai marketing, semmi köze nincs az építészek által valóban passzívnak tekintett megoldásokhoz (ami nem azt jelenti, hogy még több aktív épületgépészetet szerelünk be, mert azzal legfeljebb azon építőipari cégek járnak jól, akik kilobbizták). Ha jól tudom már legalább 2 szervezet ad annál jóval szigorúbb tanúsítványokat amik "még passzívabbak".
Új hozzászólás Aktív témák
lo Egy biztos: nekünk már nem lesz belsőégésű motorral hajtott autónk többé.
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...