-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdady
nagyúr
Abban utalod amiben akarod nem ügyintéző mondja meg. Ezeken szerint papíron utalsz vagy fiókból? Az tényleg lassú. Gondolom nincs bankkartyád sem azért mentél fiókba, az lett volna a legegyszerűbb és azonnal ott a pénz forintban..
Egyebkent font fog akkor érkezni és válthatja vissza revoluton a címzett miután OTP is leváltotta előtte fontra nálad... ergo lehet többet kap lehet kevesebbet[ Szerkesztve ]
-
Watt25
veterán
-
Tuomas
addikt
-
Watt25
veterán
válasz UberMutant #19853 üzenetére
Közlemény is ugyanezeket az adatokat tartalmazza, sehol sem jelenik meg a Revolut-os számlaszám.
De most visszaolvasva a topicot tényleg úgy tűnik, hogy a K&H a magyar "központ". Aki K&H-s, az a Revolutos számlaszámról kapja, aki nem K&H-s, annak a K&H továbbítja a magyar bankba.Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
fravik
tag
Hoztam egy kis történetet és talán néhány hasznos információt Payment Request-tel kapcsolatban (vagyis amikor egy másik Revolut felhasználótól kérsz pénzt csak nem split billel):
Egy barátommal korábban megbeszéltük, hogy a tartozásáról felveszek egy PayR-t, majd amikor megjön a fizuja kiegyenlíti. Ámde tegnap push üzenetben szólt a Revolut, hogy a PayR lejárt. Okés, mondom akkor rákattintok a push üzenetre és újraküldöm a requestet (én naiv...). Aztán a push üzenetre kattintáskor szembesültem vele az alkalmazásban, hogy Something went wrong, majd ezt leokézva se híre se hamva a korábbi requestnek, mintha meg sem történt volna, se history, se nem teljesült request, semmi sem látható a számlatörténetben.
Gyorsan újraküldtem a requestet, mert még a fejemben volt az összeg és persze jól felb*sztam magam, hogy mi van, ha nem figyelek rá, hogy mekkora összeg volt vagy mondjuk ignorálom a push üzenetet... akkor elfelejtődik a request és jól járt a barátom? Mert nyilván nála is jelezte, hogy lejárt, de ő sem tulajdonított neki jelentőséget (nem is nagyon értette, hogy most mi történt...).
Úgyhogy dühömben az ügyfélszolgálathoz fordultam, hogy ez mégis hogy és miért...
A válasz röviden:
- Mindenféle Payment Request-re (gondolom hasonlóan a Payment Link-hez) 10 nap áll rendelkezésre a kiegyenlítéshez, utána lejár és nem marad nyoma a számlatörténetben.Felvetettem, hogy mi lenne, ha erről tájékoztatnánk a fejlesztőket is, Aris pedig rábólintott, megértette, hogy ez miért para (legalább valami history legyen már róla) és azt ígérte, hogy jelzi az illetékeseknek.
Gondoltam szólok, hogy ha jófej akarsz lenni és 10 napnál tovább húzódik egy request, nehogy megszívd."Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
kmarci25
veterán
válasz UberMutant #19860 üzenetére
Szerinted a topikgazda nem szokta olvasni? Ráadásul tavalyi hsz-eket linkeltél Tuomas pedig egy két naposat. Azt gondoltam (legalábbis én), hogy változott a helyzet.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Tuomas
addikt
válasz kmarci25 #19861 üzenetére
Így van, mivel fórumtárs azt írta, hogy ő GB számlaszámról kaphatta az utalást, joggal hihettük azt, hogy változott, és UberMutant fórumtárs "ezt eddig is tudtuk" megállapítása pedig helytelen, mert a linkelt hozzásólásom szerint előfordulhat, hogy valaki GB számláról kapja meg. Szóval nem tudtuk.
We were here
-
Tuomas
addikt
válasz UberMutant #19862 üzenetére
Mivel volt valaki, aki GB számláról kapta meg, ezért nem jelenthető ki egyértelműen, hogy márpedig tudjuk azt, hogy K&H számláról fog érkezni. Ezért az "ezt eddig is tudtuk" hozzászólásod nem helytálló, mert azóta volt itt új információ is, és előfordulhat az is, hogy valaki K&H-ról kapja, valaki GB számláról. Ennyi a történet, és nem fekete-fehér.
Egyébként pedig nem ismert tényt tagadtam le, hanem hivatkoztam egy hozzászólást, amivel megcáfoltam a hozzászólásodat. Kvázi minden infó hasznos, az is aki beírja, hogy K&H-ból jött a pénze, mert a példa mutatja, ez nem minden esetben lehet így.
[ Szerkesztve ]
We were here
-
kmarci25
veterán
válasz UberMutant #19862 üzenetére
Avas két napos szemben a korábbi hsz-edben linkelt alig féléves hsz-ekkel.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
UberMutant
őstag
-
LordRajZoL
aktív tag
válasz UberMutant #19866 üzenetére
Kezd egy kicsit elmenni a topic. Nem igazán értem hogy nem tök mindegy hogyha a holdjáró utal? Ideér rendesen. S tényleg ahány bank annyi szokás. Ez olyan mint a telefon topic amikor arról vitatkoznak meddig birja holott mindenki kapott hozzá töltöt S ami lényeges infót keresel az meg nincs meg
zZz
-
UberMutant
őstag
válasz LordRajZoL #19868 üzenetére
de mindegy, csak az egyik mai hosszászóló felháborodott, hogy k&h banktól kapta az utalást és nem a revolut számlaszámáról.
ezért kell rendszeresen olvasni a topikot és szogalmasan jegyzetelni, akkor majd nem kell keresgélned a lényeges infót[ Szerkesztve ]
-
LordRajZoL
aktív tag
válasz UberMutant #19869 üzenetére
Keepbe kiszoktam vagdalni ami számit
Plusz megnéztem egy hitelkártya utalást. Ott csak bizonylat van nem e-bank igy ez nem szet irás. De. Ott angol formátumba látom a nevem. S egy hosszú ref szám. Ott nem derül ki honan jöt , s merre megy. Gondolom ez max cégnél, vagy akkor okoz gondot ha igazolni kell valamit
zZz
-
UberMutant
őstag
válasz LordRajZoL #19870 üzenetére
igen, gyanús, hogy valami hivatalos dolgot akart így intézni a hozzászóló, és ezért tesztelte.
-
balinlin
senior tag
válasz UberMutant #19866 üzenetére
Azért nem 1db van.
Én is mindig a gb revo számlaszámot látom, itthon k&h-nál van a folyószámlám. -
Friczy
senior tag
válasz LordRajZoL #19868 üzenetére
Nem mindegy. Volt itt olyan történet, hogy valaki téves számot adott meg, a címzett bank pedig visszaküldte a pénzt, de mivel a feladó (a bank számára) a K&H-s gyűjtőszámla volt, a címzett bank joggal mondta, hogy ő visszaküldte, a K&H nem tud felvilágosítást adni, mert nem a reklamáló számlája, így semmi köze hozzá, a Revolut meg széttárta a kezét, hogy fogalma sincs. Aztán ha jól rémlik, végül nagy nehezen visszakerült, tehát a pénz nem veszett el, de kissé sokáig tartott. Ha az eredeti feladó számlája látszik, akkor ilyen esetekben gyorsabb a folyamat.
-
Tuomas
addikt
válasz UberMutant #19866 üzenetére
Miért? Hát mert azt írtad, hogy eddig is tudtuk, hogy K&H-ról jön. Viszont már legalább egy (sőt, már 2) esetben is jött gb számláról itt a fórumban, így nem jelentheted ki azt, hogy fix, hogy K&H számláról jön. Az az egy (ami már 2) kivétel is kivétel, és azt is figyelembe kell venni, szerintem. Mert lehet, hogy ez valami új tendencia, de az is lehet, hogy bankfüggő a dolog.
(#19852) Watt25 fórumtárs hozzászólására reagáltál (pontatlanul), én csak ezt pontosítottam, ő pedig csak annyit jelzett az előzményekre reagálva, hogy ő is kipróbálta és K&H-ról érkezett neki. Ennyi a történet.We were here
-
Tuomas
addikt
válasz UberMutant #19877 üzenetére
Ezek szerint te tudtad, hogy a fórumtársnak a K&H-ról fog érkezni?! Rendben, nos azt nem tudtam, hogy médium vagy, ez esetben elnézésedet kérem.
We were here
-
Tuomas
addikt
válasz UberMutant #19880 üzenetére
Nézd, minden tiszteletem, én leírtam az ellenpéldámat, sőt, rajtam kívül még 3 fórumtárs is, amire te így reagálsz. Ez mindenesetre csak téged minősít, és ahogy a mondás is tartja: itt nyilván mindenki hülye, csak te vagy helikopter. Részemről zártam a témát, további szép napot.
[ Szerkesztve ]
We were here
-
Tuomas
addikt
válasz UberMutant #19882 üzenetére
Nem tagadtam le semmit, de nyugodtan vádolj tovább bármivel, én hoztam fel egy ellenpéldát neked, majd egy másik fórumtárs is megtette ezt a saját példájával és ahelyett, hogy hagynád a témát, és elismernéd, hogy tévedhetsz (vagy azt, hogy nem érted mire céloztunk 3-an is), már tudatlanul vádaskodsz és félig-meddig személyeskedsz is.
Jah és képzeld, bármily hihetetlen, én is utaltam már magamnak revolutról pénzt, és nekem is K&H-ról érkezett.
És ha még mindig kételkedsz, nyugodtan keresd vissza pl azokat a hsz-eket, ahol OTP virtuálisra utaltak, majd emiatt meg sem érkezett, de revolutra sem ért vissza a pénz, ott is azon személyek egyike voltam, akik ezt követték, próbáltak segíteni, és nyilván tisztában voltam vele, hogy a K&H-nál is volt aki megkérdezte, hogy a közvetítő bank találkozott-e.Éés, hogy tovább fűzzem, pont én írtam ebben a hsz-ben (ha visszaolvastál volna, láttad volna), hogy hazai közvetítő banktól érkezik a pénz, amire jött is a cáfolat, hogy valakinek bizony gb-ről érkezett.
[ Szerkesztve ]
We were here
-
balinlin
senior tag
válasz UberMutant #19873 üzenetére
Te úgyis mindent IS tudsz, akkor meg minek hiányolod azt, hogy ide nem írtam meg?
-
veterán
looooooooooooool
Mi folyik itt?
-
renziNNN
tag
válasz Williamgrant #6519 üzenetére
Nagyon nagy köszi Kipróbáltam, tényleg működik. Régóta szerettem volna már ezt így használni
-
Somatom
veterán
Féloff.
Ma jártam az Erste -nél. A másodlagos azonosítóról a hölgy azt sem tudta, hogy eszik, vagy isszák, de azt csípőből vágta, hogy a Revolut nem biztonságos és egyébként is mingyá` meg fogják büntetni.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Tuomas #19891 üzenetére
Szerinted ezek után belemerültem bármilyen beszélgetésbe? Lemondtam a lehúzós SMS szolgáltatásukat és távoztam. A másodlagos azonosító egyébként beállítható a netbankban. Az Eurósomhoz rendeltem az e-mail címemet, a Forintosomhoz meg a telefonszámomat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
petir
senior tag
válasz kissbg #19839 üzenetére
Tehát lényegében úgy lesz forintom a Revolut kártyámon utalással, hogy a kell egy Euro számla ami amúgy van is. Ide utalok a bankomon keresztül Eurót de ezt vissza kell majd váltsam forintra hiszen ugye forintot használok leggyakrabban. Itt a két pénznem konverziójánál fogok bukni... egyszer mert HUF-ot váltok EUR-ra majd ugye fordítva. Ez kb 100000Ft-nál mekkora összeg lehet?
Lehet jobban járok ha TW-re utalok és Revora berakom a TW kártyát TopUppolni?
( előzmény ha más is válaszol : nincs bankkártyám csak csak számlám - a kérdés az volt , utalással, hogy tölthető a Revolut a leggazdaságosabban)
-
kissbg
tag
Igen, így van. Ha tw számládra tudsz forintot utalni, és azt forintban feltölteni, akkor az nyilván jobb. Sztem kb 10000 ft lehet a váltások díja 1 m összegnél, ebből kártyát is tudsz igényelni amúgy, meg 1 m huf utalása külföldi számlára, revolutra közvetlenül, már szintén megfontolandó, az is kijöhet 5-6 ezerből. EUR utalás kis összegekben lehet rentábilis.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED