-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
szvl
tag
Pát napja ideiglenesen kikapcsoltam az auto topup-ot (mert vészesen lecsökkent a folyószámlám egyenlege), és most már nem tudom visszakapcsolni. A "Pénz hozzáadása" gombot megnyomva nincs lehetőségem beállítani az auto topup-ot (korábban emlékeim szerint volt ilyen lehetőség).
Az auto topup kizárólag a tranzakciótörténetben egy korábbi auto topup-ra kattintva, majd a "Feltöltési beállítások" választása után jelenik meg. De ha itt a "Pénz hozzáadása automatikusan" kapcsolót igen-re billentem, akkor a csatolt screenshoton látható "Még nincs olyan kártyád, amely megfelel az automatikus feltöltés feltételeinek" üzenet jelenik meg.
Nem értem. A feltöltéshez használt kártya nem változott. Ugyanezzel a bankkártyával a normál topup működik, nem kér sem CVC kódot, sem az internetes vásárlás esetén szokásos SMS-ben/netbankon keresztül szokásos egyszeri jelszót sem.További érdekesség, hogy a nem determinisztikus, hogy egy korábbi auto topup-ot választva megjelenik-e a "Feltöltési beállítások" vagy nem.
Android, revolut verzió: 6.33.1, topup-hoz használt kártya: CIB, Visa, debit, dombornyomott.Találkozott valaki hasonló jelenséggel?
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest