-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Antonius1978
addikt
válasz ViZion #17241 üzenetére
Erdekes : nalam meg egyszer sem omlott ossze a jatek, kivetel ha epp a virusirtom gozerovel frissitett...
Nekem az a borongos hangulat nagyon bejott, meg a kihaltsag (a konyvet nem olvastam, de a filmet lattam, az is ilyen kihalt volt, nem volt ott semmi ugrabugralo szornyeteg).
Mondjuk valoban elkelt volna meg par plusz szorny, de nem kell tulzasba vinni azokat sem.
Amugy meg jobb lett volna ez a mod, ha nagyon szukosen merte volna a fegyvereket meg a loszert, es minden egyebet.
A szornyek ujboli megjeleneset minden helyen, unom.Honnan lenne annyi szorny valojaban, ha az egeszet lassankent kilotted ? Valahol marad egy, es sejtosztodassal szaporodik ?
Ennek a modnak tenyleg ez a szepseghibaja, hogy nem mutat ra a helyre, ahova menned kell.
Mondjuk az nem gond, csak a leiras is szukszavu, nem pontosit dolgokat...De amugy teljesen elethu...Kisse ugyancsak hihetetlen volna, hogy egy GPS centire pontosan odavezessen ahova kell. (habar mondjuk ez nem kizarhato, lehet hogy mar a technika tudja ezt a valos eletben is) -
ViZion
félisten
válasz Antonius1978 #17253 üzenetére
Teljesíthetetlen küldik vannak, illetve nem kapok küldit. Az átjárók egy vicc, fél órát sétáljak egyik helyről a másikra, közben semmi nem történik. Az eredetiből a stalker vezetőket kár volt kiszedni.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
félisten
válasz Antonius1978 #17253 üzenetére
A mutánsok túlzott újratermelődését én sem szeretem. A Sniperben már túlzás volt (szerintem).
(#17252) ViZion
Köszi! :-)
[ Szerkesztve ]
-
Stalker78
tag
válasz Alienhun79 #17240 üzenetére
Igen ezt furcsálom én is.Odaadtam a 2 készletet és még is alig lehet fejleszteni (mondanám szinte semmit).A ruhánál ugyanez a helyzett.Valami itt nem koser az biztos vagy mi nem tudjuk a titkot.
(#17241) ViZion Furcsa pedig mindenkinél (nálam is) elég stabilnak mutatkozott.Szado-mazo fokozaton játszottam vele mondjuk én nem bántam,hogy nem termelődnek vissza a mutánsok.Misery 2 - ben (alap nem a patchelt) mikor skadovsk-ról megláttam a sportautó tempójú mutánsokat gondoltam ez így nem lesz oké főleg hozzájuk képest csak vánszorogtam,de szerencsére a patch egy kicsit változtatott ezen.Most már sokszor győzők is ellenük (és 10 - nél több most már nem támad)
[ Szerkesztve ]
-
ViZion
félisten
válasz Stalker78 #17256 üzenetére
SoC-t is azért hagytam abba, mert bár a játék nem omlott össze, de volt pár küldi, ami "újra" lett, aminek nem kellett volna. Itt is zavarosak, A csapatot még meg kell találnom, pedig már küldim is volt tőlük. Mentsem meg a tetőn a haverjukat, megtettem, de semmi. Valami el van qrva de piszkosul. Ráadásként ahhoz, h visszamenjek korábbi helyszínekre, egy napot kell gyalogolni, mert idiótán lettek megoldva az átjárók. Szal. a WiP egy jó próbálkozás, de nem több. Ha rendesen tesztelték volna, akkor biztosan jobb lenne.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Stalker78
tag
válasz ViZion #17257 üzenetére
Ha azt nézzük minden mod egy próbálkozás semmit nem tesztelnek le rendesen csak toldozzák-foltozzák amikor küldenek crash - logokat a felhasználók (vagy olyan hiba van ami miatt nem megy tovább).A SOC - ban nekem Cordonban az "öld meg a banditákat a parkolóban" örökre bent maradt sosem tűnt el.
-
sklopp
őstag
Belekezdtem a WiP-ba, elértem a Dungeon-ba, sajnos jön az a bizonyos fagyás. Hiába állítom át a grafikát, dx10-11 dinamikus fényekre kifagy, a többi lehetőségnél már játékindításnál "xrengine leállt", aztán annyi. Az SGM2.2 ment gond nélkül. Úgy látszik, a WiP nagyon hevenyészett, kidolgozatlan mod. Kár érte, volna benne fantázia.
-
Stalker78
tag
Nem számít nagy hibának csak érdekesség (mondhattam volna a sötétvölgyben a bandita-bázis elhagyását,mert hiába jöttem ott ki vagy 10 - szer akkor is még írta,hogy hagyjam el).Maga az alapjátékok jók (1 - 2 bug) itt inkább a modokkal van gond azok teszik instabillá az egész játékot (elég egy kis hiba és már dől is össze,mint a kártyavár).A játék motorja meg olyan-amilyen biztos van nála jobb,de a készítők ezt adták hozzá ebben látták ötleteik megvalósulását (úgy-ahogy sikerült is).
(#17260) sklopp Objektum-dinamikus fényekkel játszottam végig és egyszer sem akadt ki.Tudom,hogy annál a résznél (dungeon) vissza kell venni,de lehet éppen az is keresztbe tesz neki.
[ Szerkesztve ]
-
ViZion
félisten
válasz Stalker78 #17261 üzenetére
Nekem fő küldetés is bentmaradt, nem tudtam továbbjutni. Visszatértem a CoP-hoz.
Winter of Death: Sajna még az épületből sem tudok kijutni... ahogy kezdődik, rögtön rajtunkütnek. Veteran fokozaton már szemétparaszt: 200m-ről lelőnek, folyamatosan tüzelnek. Nekem ~8m-ről is egy tár kell, h lehasaljon a bandita. Ami tetszik, h célzás nélkül tényleg pontatlanul lő. Ami nem tetszik: az AI hiányosságait azzal pótolják, h terminátorokat kell svájcibicskával szétszerelni. Igazi b.zi az ilyen, h csak ennyire futja. Fedezékből lődöznek, semmi taktika vagy ilyesmi. Minek is, mikor 30× annyi skulót kibír, mint én. Újrakezdem STALKER fokozaton, hátha normálisabb.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Psychopeti
senior tag
Üdvözlet S.T.A.L.K.E.R.-ek Szeretném ha jelentkezne 1-2 miskolci ember, egy kis "városnézésre" hiszen nálunk is vannak elhagyatott helyek amik felfedezésre várnak. Tökös stalker-ek előnyben Bővebben privátban érdeklődjetek
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
-
Stalker78
tag
válasz ViZion #17262 üzenetére
Minden kezdet nehéz és ahogy mondják ezután már csak jobb jöhet (vagy még rosszabb). Csípőből célzás csak a zombiknak megy azok azt művészi szintre fejlesztették.Magam ha tehetem irányzékkal célzok azzal jobbak az esélyeim (meg a Misery - ben lőszer-limit van tehát nem érdemes össze-vissza lövöldözni).
-
ViZion
félisten
válasz Stalker78 #17264 üzenetére
Ez tiszta sor, ahogy írtam is, az tetszik, h célozni KELL. De nem tartom fairnek, h nekik 300 m, nekem 10 m a határ, ahol el is találok vmit. Meg a berontó banditákat 3-an lőjük és nekem belemegy egy tár, mire elhasal? Ez azért túlzás. Engem meglőnek, akkor 40-70% HP ugrik, és vérzek, kell 1-2 bandage... Amiből kezdésre van 5... szal. szemétparaszt nehézség, ennyi.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Stalker78
tag
válasz ViZion #17265 üzenetére
Értelek,de ha ilyen a mod akkor nem nagyon tudsz mit csinálni (max elkezded túrni a fájlokat és módosítasz pl a sebzésen).Kicsit azaz érzésem,hogy a készítők úgy gondolják az ellenfeleid tapasztalt harcosok te pedig belecsöppensz ebbe a világba és neked magadnak is kell tapasztalatot szerezned,hogy minél eredményesebben tudj harcolni velük (ehhez jön még szar felszerelés amivel néha tényleg öröm eltalálni valakit).Szerintem mondható ez a karakter fejlődésének az elején még nem olyan ügyes és később ahogy tapasztal úgy lesz egyre jobb és persze jobb felszereléssel.Nálam a Misery - ben egy jobb találat 75% életerőmbe kerül és ha szerencsésen fejbe lőnek akkor meg kampó azonnal (mondjuk ez így reális).Néha dühöngök azon,hogy ez visszafele közel sem igaz fejbe lőhetem 2 - 3 szor is mire kiterülnek.A másik dolog meg gránát-dobálási képességük annyira tudják hova kell dobni. (A CS - ben megtapasztaltam,hogy egy koszos fosztogató is jobban tud gránátot dobni,mint én)
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
nem bug az, felrobbannak bizony....
illetve van egy olyan lehetőség is, hogy 'visszaadod a munkát' mondván, az a cucc nem is olyan, mint egy tüzijáték, hanem mint egy bombawar...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
sklopp
őstag
válasz Dhampir #17266 üzenetére
Az az igazság, az SGM2.2 is nagyon nehezen akart elindulni már az elején win7 alatt (XP esetén gond nélkül, elsőre). De a WiP simán elindult, viszont elérve ezt a pályát, totális katasztrófa. Olyan szinten lefagy, hogy csak reset gomb használ. Ha meg lejjebb veszem bármire, már indításkor xrEngine leáll. Gyakorlatilag nem tudok tovább jutni innen. Lehet, új játékot kezdek, hátha változik valami.
-
shield
Topikgazda
válasz rétisün #17270 üzenetére
Már vissza adtam a munkát, de akkor is ellenség maradt a szolgálatos és ráadásul halhatatlan. A szennyvíztisztítónál küzdök a rengeteg zsoldossal ez barom meg jön és lő engem. A gauss sem hat rá.
Frissítettem a honosítást a Braz-hoz. Már jó sok dolgot pótoltam benne.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
rétisün
veterán
válasz shield #17272 üzenetére
én akkor találkoztam ilyen halhatatlan figurával, amikor a szabadság-szolgálat összeugrasztós küldit csináltam (asszem az alállomáson kapőtam a górétól, miután kaját adtam nekik), megpróbáltam mindkét felet, az egyiknél volt ez a halhatatlan csávó.
igaz, ez nem a braz 1.6-ban volt, hanem a 2.2-ben meg az enotban meg a sniperben, lehet a braz-ban benne sincs ez a küldi.
majd egyszer csak elérek odáig, hogy a braz is sorrakerül
mod: honnan lehet letölteni a frissítettet? honlapodról?
mod 2: megvan
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Balathruin
veterán
Üdv. Sztalkerek.
Találtam 2 db Snezhok nevű képződményt (SGM 2.1) ami szerintem nagyon erős. +20 életerő regenerálódás -1 éhség. Az lenne a kérdésem, hogy csak szerintem kevés érte kb. 4000 rubelt? Szerintem ezzel mentőládákat lehet spórolni, olyan erősen húzza vissza az életet. (összehasonlításképpen, egy alap mentőláda 100-as regent ad) -
Antonius1978
addikt
válasz shield #17272 üzenetére
Az Enotban mintha en is talalkoztam volna ilyennel...
A 40mm-es lovedeket, vagy granatot probaltad mar rajta ?ViZion : annak en sem orvendtem tulzottan, hogy 3 palyat kell visszamaszni, ha vissza akarsz menni mondjuk az elso palyara - igazan valosaghu - , de lehetett volna valoban 1 vezeto, aki egybol a helyszinre visz.
Attol a par hibatol eltekintve amiket felsoroltam, en idaig a WIP-t tartom a legjobb modnak.Persze az idegesito dolgokat nem kedveltem, de akkor is. -
ViZion
félisten
Nah, megoldódott, lent volt egy géppityu, meg az egyik bajtársnál egy gyenge távcsöves. A hóban lépkedés hangja idegesítő...
Nem jöttek be, megvártam, amíg a skeletonnal kiment a góré, mellette kiosontam és lekapdostam a maradék 2-3 snipert. Utána könnyebb a játék, elejét kicsit túl nehézre csinálták.
"rücskös" gránát kell, erősek a mutik is. Gránát dobás egy vicc, nagyon macerás vele pontosat dobni, sztem minden modban könnyebb volt. Nem lehet messzire hajítani, majdnem felfelé kell dobni....
Veteranon maradtam.
Boltolni itt sem érdemes, a javítás többe kerül. Viszont sok cuccot eldobnak, 15 perc játék után volt piercing sniperem, jó távcsövesem több is, meg úgy 40 ganyé. Ami nem recés, azt adom is el. Sok kaja, stb. van a hulláknál, zombik is vannak sokan, szal. az utánpótlás nem para. Tetszik a mod, jó a tél, csak a hóba lépésnek kicsit kevés a 2-3 hang. Az utószinkronos orosz duma annyira amatőr, víszhangos, h fáj. De játszható, történetben kb. párhuzamos az eredetivel, nincs fő történeti szál eddig.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
shield
Topikgazda
válasz rétisün #17273 üzenetére
Az aláírásomból kiderül.
Antonius1978 adtam neki a gránátvetővel is, de hatástalan.
Srácok, már szétvet az ideg. A hűtőtoronynál kellene az eltűnt csapat rádióadását bemérnem. Novikovtól kaptam egy Response detektort azzal próbálkozom, de már lejárom a lábam és semmi eredmény. Van ennek valami trükkje? Már nem emlékszem hogy jött össze másik modban, de arra emlékszem hogy ott is szívatott.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Balathruin
veterán
Éppen a zsoldosok központját irtottam amikor egy elég érdekes hibát találtam. A taktikai AK-74-nek negatív visszarúgása van ha maxig tuningolom.
Szóval (#17258) igaz.
Más: (#17274) Szóval 4000 rubelt nem kevés érte? Szerintem igen. -
M@trixfan
addikt
Az alapjátékokat illik végigjátszani. Mindegyik rész teljesen játszahtó a frissítésekkel. Annak idején az első részt még nem is legfrissebb verzióval vittem végig. Általában az első pár patch orvosolta a nagyobb hibákat.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
shield
Topikgazda
válasz Alienhun79 #17283 üzenetére
Köszi, akkor vissza megyek Zatonba remélem megkapom.
Úgyis kell Kardán tesóval javíttatnom.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
ViZion
félisten
válasz M@trixfan #17284 üzenetére
"Mindegyik rész teljesen játszahtó a frissítésekkel."
Nem, sajnos nekem eredeti, DVD verzió minden frissítéssel, próbálkozásokkal, fórumozással is bugos volt a CS is és a SoC is. Csak a CoP-ot tudtam végigvinni. Nem véletlenül voltak tele a fórumok a hibákkal. Többször is írtam példákat itt, is, nem kell elhinni, annyira engem nem izgat, h ki mit gondol - de angol és német fórumokat is olvasok, ha vmi hiba van, akkor nem szoktam egyből otthagyni, nem ijjedek meg, ha bele kell nyúlni beállításokba, registrybe vagy ilyesmi... Lehet, h majd újra próbálkozom, mert változott a gépem sokat, újra lett húzva, stb... hátha több szerencsém lenne.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Stalker78
tag
válasz ViZion #17286 üzenetére
Pedig az alapjátékokkal nekem se volt gondom végig tudtam játszani mindhármat.
M@trixfan Azért maradtak bennük bugok a javítások ellenére is.A CS - ben még a 1.5.10 - es patch sem javította a gránát-dobáló AI - t illetve Cordonban Vándortól néha nem lehetett megvenni a flashdrive helyét (egy végigjátszásban van benne a javítása és nem a készítőktől).A SOC - ban is maradt 1 - 2 PDA bug amit már megcsinált az ember,de a PDA - ban még ott figyelt a feladat.
ViZion Szerintem is a COP lett a legjobb a sorozatban.
[ Szerkesztve ]
-
M@trixfan
addikt
A lényeg az, hogy végig lehet játszani és itt a Stalker fórumban azt mondom, hogy végig is kell! A gránátdobálás az mindvégig ilyen maradt sajnos, de hát ez van "Suck it up"!
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
ViZion
félisten
-
bunfi
őstag
Jupiter a tudós bázis mellett lévő híd jobb oldali hídfő alatt egy SVU. Zaton kiégett farm az egyik ház tetején VSS. Az egyik személyes rejtekhelyen pedig egy Nagant (ha jól emlékszem), de azon nincs optika. Plusz ha szerencséd lett volna, akkor eshetett volna zombiból. A szerelők mikor fognak értelmesebb árképzéssel dolgozni?
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
shield
Topikgazda
Van több féle sniperem amit az alfásoktól vettem el. Egy jó tanács: sniperrel ne akarj az alfások ellen menni, mert a játék akkor swappolja őket amikor már rohadt közel vagy hozzájuk, azt már tudod ilyenkor már esélytelen snipert használni.
Leírom az én "receptemet", kicsit hosszú lesz.
A fegyverem EAK-971: elönye- AK lőszer ami van bőven, - célpont kereső távcső van rajta (amikor Te még nem látod az ellent a távcső befogja). Természetesen fejlesztve amit Kardán megtud csinálni.
Másik fegyverem G36E: előnye elég csendes és hatékony.Zaton: Bojler anomália előtti domb oldalon szoktak dekkolni, Kotróhajó felől párat rájuk küldeni és spuri fel a Kotróhajóra. Nyílt terepen esélytelen az ember, de van pár kivétel.
Sevcsenkóval szemben lévő vastagcsöveknél is lébecolnak, na itt is a hajóról lehet leszedni őket mert úgyis közelebb jönnek.
Szennyvíztározó kipucolva a zsoldosoktól, az alfásokat elcsalogatni a Hídon túlról, ahová kellene vinni a csomagot a szolgálatosnak. Pár hsz-el előrébb írtam a halhatatlan szolgálatosomról. Hogy honnét nyírjad őket? Választ ad ha megnézed az oldalamon a helyszíneket és ott meg is találod a szerszámot is. A 2. képen ahol bemész a szerszámért. Azon a lyukon kifelé adhatsz a pofájukra.
Ugyan ilyen jó a benzinkútnál is.
Jupiter: Janovnál a Lápos felől a síneken túl szoktak tanyázni, ott a Zulu tornyánál húzom meg magam, kétoldalt van egy-egy nyitott helyíség, célnak megfelel.
Tegnap este pl. Janovi állomáson áll egy szerelvény abból szedtem le őket.Tegnapi küzdelem volt a Parkolónál levő híd alatt húztam meg magam, oldalt elég jól fellehet húzódni a híd alá.
Cementgyárnál, általában ha felmész azon a sok lépcsőn nem látod őket, de ha elindulsz a Kőfejtő felé bokros rész felé oda gyakran swappolja őket a játék. Rohanás vissza a Cementgyárhoz, fel a lépcsőkön, amikor felértél akkor még egy létrán feljebb lehet menni az épület tetejére és onnét nyílt célpontok amikor jönnek át az úton és védve vagy. Ami még jól jön, amikor felvetted a küldetést a Zulu tornya mellett álló csávótól, hogy keresd meg neki a Vintorrezét, azt ott találtam meg fent a tetőn és nem az mellette levő épületben ahol mutatja a játék.
A snipert lassúnak találtam ezzel a két géppisztollyal simán nyírom őket és hatásos. Most már legalább 20 gaussom is van pedig már adtam is el belőle amit eladnék nagy lóvét hozna. Gondolhatod hány csapatot lőttem szét. Egy biztosítás van ellenük,
ha nem nyílt terepen szállsz velük szembe. Ott körbe tudnak venni, de egy fedezékben ahol egy vagy két irányból tudnak jönni és védelem is van ott ők az esélytelenek.Szerintem ebben a modban nincs esély arra, hogy sniper távolságból lásd meg az alfásokat.
Már látom esélyét, hogy tökélyre fejlesszem az alfásokra vadászást ami a Sniper modban szuperul ment már.Azért van sniperem is. Ez a janovi készletből van . A főraktár a Szkadovszkon van.
Másik szerszámkészlet helyét is megtalálod az oldalamon, lásd az aláírásom.
Remélem segítettem.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Telda
addikt
Zatonban, az Alállomáson lévő zsoldos bázist, ahol a banditáknak kell a fickót is megölni kifüstölhetem nyugodtan? Vagy van valami küldetés ami ide fog mutatni később, vagy köze van ehhez a helyhez?
-
rétisün
veterán
melyik mod?
az sgm 2.2-re épülő modokban ott kapod azt a küldit, amiben a tudósokat kell kinyírni, meg a szolgálatot-szabadságot összeugrasztani (asszem fedett ellenség vagy mi) de nekem csak egyszer ajánlotta fel, ha akkor nemet mondtam, buktam a küldit.
persze lehet, hogy a korábbi/másik modokban ez nincs benne.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
shield
Topikgazda
Végül is kifüstölheted.
Arra jártam és mondták nagyon éhesek, adtam nekik kaját azóta haverok. A Smrter modban is így cselekedtem és beengedtek én meg megtaláltam hátsó udvaron a szerszámkészletet. A szennyvíz tisztítóban azért ellenségek.
A Sniper modban visszajártam kifüstölni őket és begyűjtöttem a cuccaikat.
Neked kell eldöntened, végül is mindegy.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
ViZion
félisten
van egy jó módszer, de nem minden modban működik. Meglősz pár kutyát és odavezeted őket...
Winter of Death mod:
Elég jó, a küldiket tolom, van pár lezárt rész, eléggé kötött a pálya sajna, ami nehezíti, mert pl. a fedezékben lévő ellent megközelíteni szemből... nem szerencsés A stash-ok felvehetőek, nem kell megkapni a kordikat hozzá, ez jó, mert bóklászós vagyok.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!