-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Egyszer, amikor az antennaállomás körül sattyogtam relikviát keresve, és éppen sikeresen kikerültem két, egymásnak rontó mutánscsordát, akkorát hördült mellettem egy vámpír, hogy villámgyorsan felszökkentem a közelemben álló sziklacsoport tetejére, onnan könnyebb volt a fejére csinálni.
(#7955) Aarpok
Én kimondottan szánom a mutánsokat, de ha tápláléknak néznek, akkor nincs irgalom.
[ Szerkesztve ]
-
M@trixfan
addikt
Azért de jó olvasni, hogy mást is megfogott ennyire a zóna. Az alap, hogy máshogy tekintek bármilyen elhagyatott épületre, létesítményre Most gondoltam bele, hogy hány éve játszom a Stalker sorozatot, ennyire aprólékosan nem ástam bele magamat egy játékba sem. Nekem a Tarkovsky film is nagyon tetszett, biztosan megnézek tőle még jópár filmet. El akarom olvasni a Roadside Picnic novellát is és az új Stalker univerzum novelláit is. Pl. Southern Comfort, Northern Pasage, stb. Tényleg, olvastatok már valamit a Stalker univerzumból?
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz Dhampir #7960 üzenetére
De jó, hogy mondod! Erről van valami hír? Félő, hogy GSC logó van az oldaluk alján és ott meg valami geb@sz van, ha jól tudom, ők mentek csődbe Persze ez a sorozat jóval közelebb áll a játék világához a látottak alapján mint a Tarkovsky Stalker. A játék szerintem abból, a Roadside Picnic-ből és magából a Chernobyl katasztrófából merít, de nem lehet egy az egyben megfeleltetni.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Aarpok
őstag
válasz M@trixfan #7962 üzenetére
Igen inkább a katasztrófából merített,mint a filmből.Az élővilág is megsinylette a magas sugárzást és genetikai torzulásokat okozott.Ezt sikerült a játék készítőinek remekül átültetni a játékba.A növényi torzulásokat az anomáliákkal az állatiakat pedig a mutánsokkal.Én amúgy nem láttam a filmet,de a játék így is beszippantott,pedig elsőre nem is tetszett aztán elkapott és nem engedett el többet.Nincs még egy ilyen játék ami ennyire hatna rám és az külöm öröm,hogy ezzel nem vagyok egyedül
Аарпок
-
rétisün
veterán
-
Physicist03
senior tag
-
rétisün
veterán
válasz Physicist03 #7966 üzenetére
feljutottam, de üres....ami végülis érthető, hiszen egyszer már átkutattam. attól, hogy újraraktam a modot, a mentés a régi, amit folytatok.
ez volt benne:[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
muddy_waters
csendes tag
Az SGM 2.2 állandóan lefagy, amikor banditákkal csatázok (jó, mással nem csatáztam még, próbálok jó fiú lenni és nem magamra haragítani az egész Zónát). Már rögtön a legelső küldetésben a falu visszafoglalásánál bohóckodni kezdett, akkor beindítottam a TaskAssign-t, az xrEngine.exe-hez rendeltem a 4 magból kettőt, és utána sokáig jó volt. Legközelebb a mocsárban a templomnál szívtam: a stalkerek frontálisan támadtak, hullottak is, mint a legyek, én balról leszaladtam a kőkerítés mellé, hogy majd onnan... na ott van egy pont, ahol megbízhatóan kifagy. Addig szoqatott, hogy végül nekimentem én is frontálisan, úgy jó volt (a harc kevésbé). Megint másik hely a mocsárban az őrtorony-szerűség, pont északra a starthelytől, ahol vannak vagy nyolcan. Épp robbantgatom őket gránáttal, mikor megállt megint, két bandita a levegőben rekedt. Ilyenkor csak a Ctrl+Alt+Del segít. Valami ötlet, hogy mi okozhatja ezt? Baromira idegesít.
Ja, a TaskAssign igenis számít: ha elfelejtem beindítani a játék előtt, sokkal több a mikrolag, és gyakrabban fagy is, néha sima sétálás közben is lemerevedik. Mindjárt kitöltöm a profilomon a gép paramétereit.
-
PeL
addikt
válasz muddy_waters #7969 üzenetére
Nálam is szokott néha fagyni de csak Kordon és Mocsár területen, általában olyankor mikor harcolok én is és meghal valaki.
-
#90933760
törölt tag
Nálam a Shadow of Chernobyl volt ilyen, sétálok a szép életveszélyes kiszáradt bokros anomáliás réten és behal, folyamatosan, bárhol, bármikor. Ha futok, mindig megakad, mert lassú a gép a betöltéshez, ilyenkor fel kell engedni a gombokat, mert azonnal kifagy. Az antennaizé részt át se tudtam vinni, mert akármerre próbáltam menni kidöglött, szóval mentést kellett csórnom, de az meg egyből az erőműhöz vitt. Kimaradt egy rész, meg nem a saját felépített profilommal mehettem tovább, cseszhettem a játékélményt már csak azon volt a hangsúly, hogy elérjek a végére bogarak nélkül.
CoP soha nem csinált ilyent, ezzel nyugodtan futhatok, megáll pár másodpercre majd megy tovább, végig lehet nyomni. Tulajdonképp stabilitási buggal nem is találkoztam, csak ilyen ugráló, falon áteső, meg beakadó, ajtón átlövő jelenségek voltak.
A legidegesítőbb az össze-vissza futkározó szörnyek, ki a rosseb tudja azt követni, bár lehet a 20 FPS kevés már hozzá. De mikor csutkára felém jön végig piros a célkereszt a fején, belenyomok egy tárral és továbbjön és megöl, na az. Azt nem mondom, hogy CoD féle célzórendszere legyen, mer az meg unalmas, de ha már legkönnyebben tolom akkor legyen már olyan is, és ez a szint meg lehetne a másodiknak.
[ Szerkesztve ]
-
Telda
addikt
válasz muddy_waters #7969 üzenetére
Ezt nekem is csinálja, szerintem a texturákat nem tudja időben kirakni és ezért megmered egy pillanatra és van hogy ki is fagy . Sajnos ez ilyen, bár mintha Zaton-ban már nem csinálná annyira. Ezt a programot én is kipróbálom, hátha lesz javulás.
-
rétisün
veterán
válasz #90933760 #7971 üzenetére
"A legidegesítőbb az össze-vissza futkározó szörnyek"
tegnap 4 ilyen vérszívó döggel akagtam össze még jó, hogy fel tudtam szaladni egy fára aztán amíg lenn keveregtek, egyenként le tudtam vadászni őket, de volt jópár célt tévesztett lövésem
fagyás: szintén tegnap vagy 4-5x fagyott, mindig akkor, amikor átpakoltam a hátizsákból, hogy vigyem tovább a cuccokat. utána olyankor, amikor próbáltam eladni a fegyverek közül bagolynak azokat, amiket megvesz.
valamelyik fegyver miatt lehetett, nem jöttem rá melyik, annyira nem volt kedvem kisérletezgetni, bepakoltam mindent a zöld dobozba kardánnak(#7969) muddy_waters: köszi, ezt a progit én is megpróbálom!
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
muddy_waters
csendes tag
válasz #90933760 #7974 üzenetére
Haha, nekem csak az SGM van fent meg a két fix hozzá. Se textúra, se structures, se atmosfear... lehet hogy ez a baj.
Ami érdekes, hogy a SoC-t még a régi laptopommal játszottam végig, de a CS-t meg az alap CoP-t már ezzel a géppel (annyi különbséggel, hogy akkor még nem volt benne SSD, de az nem lenne szabad hogy számítson most), és bár mikrolaggolt, de soha egyszer se fagyott így le egyik se. Csodálkoztam is mindig, mit panaszkodnak a fórumozók. A mikrolaghoz már hozzászoktam (arról csak annyit, hogy azt hittem, az SSD majd megoldja, nem oldotta meg, úgyhogy szerintem nem a lemezsebességtől függ), de ez a kifagyós történet ez új.
Másik nagy hírhedt jegesmedve a Fallout 3, na az se fagyott nekem soha-soha, miután felraktam minden frissítést. Én lennék csak szerencsés?
-
#90933760
törölt tag
válasz muddy_waters #7975 üzenetére
Nekem is csak ezek vannak fent. Szerintem driver függő is a dolog, sőt.
-
Medvelászló
senior tag
Sgm 2.2 (nem Enot)
Végre sikerült működésre bírni az Atmosfear 3-at a kerge pakk segítségével,f@sza lett.
Lenne pár kérdésem-most már Janov ill Jupiter környékén szambázok,gondoltam körbe járom a terciát és legnagyobb meglepetésre sok helyen(3-4),mindez 1 kör bejárás alatt Alpha osztagba botlottam,hol 10-en hol csak 2-3-an akarnak végezni velem.Láttam olyat is hogy a vezérükön nem volt sisak.Furának találom mert a 2.0-ban nem voltak ilyen dolgok.Ez normális?(legnehezebb fokozaton tolom)Visszább olvasva találkoztam olyanokkal hogy -bandita exoskeleton-,ezt hol lehet beszerezni mert még jóban vagyok velük.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz muddy_waters #7975 üzenetére
SGM mod, enot edition, absolut nature pakkal.
most éppen ott fagytam ki, hogy megmenteném egy földön fetrengő banditát a parkolóban.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
muddy_waters
csendes tag
Kevergő szörnyekről: tegnap éjjel (ööö, inkább ma hajnalban ) bejártam a fél mocsarat, visszafoglaltuk a templomot, kipucoltam az Outpost-ot is a bangyiktól, és bár szívattak az aknák néhol, egyetlenegy mutánssal se találkoztam az egész mocsárban (a Kordonban sokkal több van). Tudjátok, mikor az ember egy ilyen hamis biztonságérzetbe ringatja magát, hozzászokik, hogy csak arra kell figyelni, nehogy belesétáljon egy anomáliába vagy beletapicskoljon a vízbe, egyik szem a minimap-en, hogy merre is lenne jobb menni, sugárzó részeken átsprintelni, de sehol egy mutáns, még egy Husi se, na összeszedtem az aknakereső alkatrészét a mocsár bal felső sarkából, visszafelé elérek a lyukhoz a kerítésen... és ott a nyakamba ordít két vérszopó, jobbról-balról, ahogy illik. Azt hittem behuqyozok. Na a kevergésről annyit, hogy négyszer töltöttem újra a 9-lövetű Chaser 12-t, 8 kötszer, 1 medkit és 1 kutyafarok bánta, mire lefeküdt mind a kettő, pedig pont ott van egy olyan gömbölyű anomália, az is aprította őket.
Imádom ezt a játékot.
Kutyákról leszűrt tanulság: a sima vakkutyák nem sok vizet zavarnak, mert ha elugrok előlük, futnak egy nagy kört -- de ha kettőnél több pseudodog jön, inkább felmászok valamire. Ezek nekem jönnek szemből és marha nehéz eltalálni őket, még a shotgunnal is keveset tudok úgy leszedni, hogy ne adjon egy pofont, aztán villámgyorsan megfordul és a seggembe harap. Viszont egy se golyóálló.
Ja, valaki említette a földbe ragadt fegyvert: a Chaser-em egy, a templom ostrománál elesett stalkertől van, a "talpán állva" belesüllyedt a földbe annál a pinceajtónál vagy minél, amit nem lehet kinyitni; beadja a "Press (F) to pick up"-ot alulra, de nem jelenik meg a fegyver képe a szöveg fölött és nem lehet felvenni. Rádobtam egy krézigránátot, az lefektette az oldalára, és fel tudtam venni.
-
Physicist03
senior tag
-
Physicist03
senior tag
válasz Medvelászló #7977 üzenetére
Bandita exo-t a bandita kereskedőtől lehet rendelni az erdőgazdaságban. Az Alpha osztagos kérdésedre nem tudok mit mondani, nálam nem volt ilyesmi. De ha gondolod linkelhetek egy feljavított Alpha osztagot. Azzal fixen 7-en jönnek mindig, de nehezebb őket elintézni.
-
PeL
addikt
válasz Physicist03 #7980 üzenetére
Azért tuningolt artifaktokkal így is simán feltornázható 200kg-ig, amúgy a Hajnal Exonak van a legnagyobb teherbírása még mindig
-
Physicist03
senior tag
-
Aarpok
őstag
Sima SGM 2.2 - vel játszok gun addon nélkül.Volt nekem is kifagyás a mocsárban 7 v 8 banditát nem lehetett ak - val megölni.RPG - vel illetve gránáttal már igen ekkor nem fagyott ki.Ki érti ezt?Nekem akkor nagyon belaggolt mikor 41 - en voltak janovon .A SOC - al viszont semmi problémám nem volt pedig azt is játszottam modokkal.
Аарпок
-
PeL
addikt
válasz Physicist03 #7983 üzenetére
100kg. Amúgy szerintem inkább pont a simában vannak eltúlozva , eleinte én is keveselltem de hidd el hogy elég az. Azért eléggé irreális még így is 200 kiló súllyal átsprintelni az egész térképet, ha megiszok egy energia italt a stamina csík meg se mozdul Még artifaktokkal oké a dolog, mert természetfeletti cucc. Csak akkor fogod kevésnek érezni a 200 kilót is ha az M60-ast viszed pár száz plusz lőszerrel.
[ Szerkesztve ]
-
Telda
addikt
Enot:
A bandavezérnek kellene egy fegyvert vissza vinnem az erdőgazdasághoz, de amint belépek azt mondjak áruló vagyok és elkezdenek lőni rám. Miért? -
rétisün
veterán
ne legyen nálad fegyver kézben, azt nem szeretik.
az alállomáson (ahol kaját kell vinni az éhező zsoldosoknak, később adnak küldit is, ha vállalod) is addig állnak veled szóba, amíg el van rakva fegyver. kézben fegyverrel meg se lehet közelíteni őket, egyből lőnek.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
muddy_waters
csendes tag
Ja, én nem üzletelek bandikákkal, mindkét részről "shoot on sight".
Exoskeletonról: én úgy értelmezem, hogy az exo egy szervomotorok által hajtott fémváz, kvázi egy "robot" amit magadra öltesz. Szerintem a 200kg teherbírás simán hihető, én mindig úgy képzeltem, hogy nem csóri őrnagy hátára vannak ráaggatva a cuccok, hanem a külső vázra, amit a motorok mozgatnak... Ezeket a motorokat spécizi fel Kardán később, hogy sprintelni tudjunk.
-
rétisün
veterán
válasz muddy_waters #7995 üzenetére
az én monolith exo-m alapból tud futni
a 100 kilót meg kicsit felturbózom artikkal, aztán jó is. csak akkor kevés, amikor 150 kiló fegyvert kéne elvinnem a technikus zöld dobozába, de akkor meg egyrészt jól elvannak cuccok a hátizsákban, amíg értük megyek több fordulóval, meg ott van a herkules ital, kicsit feljavítva +30 kiló
aztánha összegyűlt a szerelő-bónushoz a 80 cucc, már ez se szempont
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Physicist03
senior tag
válasz muddy_waters #7995 üzenetére
-
PeL
addikt
válasz Physicist03 #7997 üzenetére
Az oké de a 200kg még így is épphogy reális
-
Medvelászló
senior tag
válasz Physicist03 #7981 üzenetére
Köszi az infókat!
Tudnál linket küldeni ahonnét leszedhetem? -
Physicist03
senior tag
válasz Medvelászló #7999 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!