-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
kész, zaton ennyi. erdőgazdaság kipucolva, se szerszám, se gps konduktor.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Dhampir
félisten
válasz Physicist03 #8848 üzenetére
Régebben kötelező jellege miatt "büntetés" volt, mára pedig szinte különlegességgé vált.
Muszáj lesz ismét előhalászni Nina Potapovát.[ Szerkesztve ]
-
Blizzardking
őstag
válasz #90933760 #8813 üzenetére
"Elivel az a baj marha lassan tölt, szóval kilőttem a tárat és váltottam is AKM-re"
- Igen, a legjobb közelharcra szerintem az USAS 12, pont emiatt. Nagyot sebez, bár nem akkorát mint a Marauder, viszont nagyon nagy a tűzgyorsasága, és pillanatok alatt tárat cserél benne az ember. Nekem gyakorlatilag ezen múlt, hogy volt egy ilyenem, hogy sikerült megcsinálni ezt a nehéz küldetést. Amúgy érdekelne hogy kinek mi jön be fegyverekből. Nekem van egy ilyen Usasom, egy Cyclone ruszki lőszerhez és a Lövész SGI-je nato lőszerhez. Ezeknek a pontosság/sebzés/tűzgyorsaság arányaival meg vagyok elégedve. Az egyik alfa osztagtól elvettem valami ruszki csodát ami hatalmasat sebzett, viszont teljesen kimaxolva is nagyon felvágódott a csöve sorozatlövéskor, ezért eladtam. Valami AK változat volt, sötétbarna fa tussal, de pontosan nem emlékszem sajna... Van még a Tactical ami nagyon jó fegyver, de a cyclone erősebb, és nem annyival pontatlanabb maxra húzva, ezért inkább az van nálam.
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
Physicist03
senior tag
válasz Blizzardking #8853 üzenetére
Én például utálom a sörétes fegyvereket. Az én kedvenc párosításom mindig az AS Val (vagy másnéven Lavina) és egy mesterlövész fegyver volt. A sokak áltál kedvel FN-F2000-t sem kedvelem túlságosan.
-
dodopek
addikt
válasz Blizzardking #8853 üzenetére
Én nem tartok magamnál ennyi féle fegyvert.Azt vettem észre, hogy amilyen fegyvered van, olyat ad a hullákhoz is a játék.Tehát ha nato fegyvert használsz, akkor náluk is (nagyrészt) az lesz. Eddig FT-200M, és USAS-12 volt a két helyen, de mivel sokat mászkálok mostanában detektorral, átváltottam erre a combóra:
Cobra pisztoly, és XM-29 OICW.Ez szinte ugyanaz, mint az FT, de 110 skuló fér a tárba.Életet menthet( mint az F5 ).
Ezen kívül persze ott az usas, Gauss(csak a pszeudo óriáshoz), illetve egy RPG. Minden fullra húzva. -
PeL
addikt
Lost Alpha:
Moddb-ről:
xxx.xxx.xxx
xxx.xxx.xxx 1hour 10mins ago says: OnlineCGS gameworld is currently reviewing the game, that means they might persuade Dezoder to cut stuff, or replace certain things wich we will never find out about.
I just hope they make it the best stalker there is, close to SoC.
Anyways, this will be better than what CGS did with the last two parts.Szóval WTF?
Állítólag eltolják emiatt a megjelenést +1 hónappal de nem tudom ez mennyire hivatalos info...
[ Szerkesztve ]
-
dodopek
addikt
-
dodopek
addikt
Az nem cheat, csak kihasználom a lehetőségeket. És nem is szeretem a csalásokat. A játékot vágná haza, ha valamit átírnék.Nincs rá szükség, hiszen ha kell, így is tudok pl 300kg cipelni, vígan belesétálni bármibe( ha előtte megpakoltam a ruhát artifractokkal, és pénzt is bőven lehet szerezni.Persze a játék eleje szívatósabb, de ez benn a szép.Most már nem annyira izgalmas, bár így is elpatkolok párszor...
Tervezed/tervezitek fordítani a lost aphát?Csak igent fogadunk el, és úse hagyunk addig békén...
-
Aarpok
őstag
Csatlakozom dodo - hoz ez nem csalás csak a játékba betett lehetőség kihasználása.Arra már inkább mondanám,hogy a 2 m átmérőjű fán keresztül szétlőnek illetve átnyúlnak a falon és amerre mész mennek ők is (röntgenszem).
Más: feltettem a SOC - hoz az OGSE modot.Egész jó egy kicsit nehezebb is,mint az alapjáték.Számomra az is különös volt,hogy nem mehettem be az alaptáborba amíg meg nem dolgoztam érte,ha megpróbáltam szitává lőttek.Azt is jó dolognak tartom,ha fejbe lövöm az enemyt ténylegesen megmurdel.Mutánsok kicsit szívósabbak és amit észlelnek üzdözöbe vesznek.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Carline
őstag
Én a Noah mutánsos küldetésénél nyúltam bele a játékba.
A Fora-12 pisztolyba 50-es tár megy bele valamint célzottan 5x zoomot ad célkereszttel és a 9x18 FMJ lőszer megkapta a dum-dum tulajdonságait.
Ott kellett használni ezt a pisztolyt meg a katonai raktárnál az kib...tt sok mutáns miatt.
Csalás? És?˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI
-
Carline
őstag
válasz dodopek #8865 üzenetére
Nem is címeztem senkinek a hozzászólásom.
Az és-t azért írtam, hogy engem nem zavart.
Mindenki úgy segít magán ahogy tud.Az SGM-ben sokszor van az, hogy az adott térkép egyik sarkából a másik sarkába menj át kézdezz meg valakit, majd az a másik térkép harmadik sarkába küld el kinyírni valakit, amely után az első térkép negyedik sarkán már fel is veheted a megadott tárgyat melyet vihetsz is a kiindulási helyre.
Ez azért elég sok (meddő) szaladgáláshoz vezet.
Ezért volt még egy módosításom (még a kordonban), mellyel a futás sebességét tettem sokkal gyorsabbra, lassabb fáradással.
Így a játékmenet (szerintem) gördülékenyebb lett.Persze ez (is) mondható csalásnak. Minthogy az is, amit a AI csinál. Töksötétben AK-val éjjellátó nélkül halálpontos sorozatot ad le rám, vagy a tárnyi fejlövést vígan kibíró ellenség.
˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI
-
PeL
addikt
válasz Carline #8866 üzenetére
Amúgy pont az SGM-ben működik a legjobban az éjjeli vakság az NPC-k részéről. Legalábbis a bandita tábort Zatonban mindig éjszaka szoktam menni kifüstölni, mert akkor szó szerint az orrukig nem látnak, volt hogy 20 méterrel ott szaladgált előttem én meg ott röhögtem rajta... Nyilván olyan NPC-k látnak akiknél lehet éjjellátó. Valamennyi kihívás amúgy meg kell a játékba (most nem a falon keresztül lövésről beszélek, az nyilvánvalóan MI bug, biztos hogy nem szándékosan így csinálták meg) mert amúgy csak agyaggalamb vadászat lenne az egész, ennyi erővel álló bábukra lődözni is lehetne . Szóval én csak azt akarom mondani hogy szeretem ha van kihívás egy játékban, nagyobb a sikerélmény egy egy nehéz feladat/szituáció után ha értitek mire gondolok. Ezért is jött be nekem az ENOT SGM...
-
#90933760
törölt tag
válasz Carline #8868 üzenetére
Én a súlyhatárt toltam végtelenre, meg a futást. Sebességét nem, csak végig tudok futni. Kényelem miatt, mert sokszor kell oda-vissza átfutni a játékon, rengeteg fals idő. A futással az a baj, hogy könnyen anomáliában kötök ki.
A súlyhatár kitolás meg a sok lejmoláskor jön jól, minden elvihetek, minden berakhatok, eladhatok, sok pénz, sok cucc, olcsó javítás. Nem kell annyit vesztődni az általam amúgy sem annyira fekvő RPG-s beütéssel. Nekem pont ennyi az ami tetszik, ezért is alakítottam így.Nekem így élvezetesebb a játék, és itt ez a lényeg, hogy élvezd. Mindenki egyénileg élvezi, úgy alakítja. Persze mikor az összes létező csít be van kapcsolva az megkérdőjelezhető, de ha valaki úgy élvezi ki, akkor élvezze úgy, a lényeg mindenkinél ugyanaz. Élvezze.
-
PeL
addikt
-
rétisün
veterán
akkor már csinálnék olyan enot-ot, amiben
megvannak a szerszámokmegtalálom a szerszámokatmod: biztos ez a 'büntetés', amiért az aknakeresővel egyből átmentem zatonba kicsit jobb cuccokért
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
emre
veterán
válasz dodopek #8877 üzenetére
Összekevered a távcsöves kézigránáttal, vagy a sörétes PKM-el.
Egyébként én általában automata sörétest szoktam belepiszkálni, hogy valami egyébként használhatatlan automatának (lehet pisztoly is) a sorába beleírom a sörétes lőszer adatait, de mást az utóbbi időben nem nagyon....
Volt egy idő amikor tényleg ilyen hülyeségekkel szórakoztunk, hogy minél abszurdabb dolog jöjjön ki belőle. Volt olyan hogy a töltési folyamat végtelen ciklusba váltott, és ami volt nálad lőszer mindet betárazta.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Blizzardking
őstag
Mindenkinek;
Ha valaki átlépi a Rubicont és elkezd nagyon belemászni a fegyverek paramétereibe, abból könnyen god mód lehet... Pont ezért nagy felelősség addont írni. A világ minden teremtménye az egyensúlyra törekszik, kivéve az embert - már Morpheus is megmondta :-D Szóval ha valami irreálisan szar és azt kijavítjuk, az nem baj szerintem, végülis maga az SGM is egy mod. Viszont teljesen tönkre tudjuk tenni a saját játékunkat ha elszalad a ló. És kicsit ez a bajom is az SGM-mel (vagy a gun addonnal, nem tudom melyik tehet róla), hogy egy nyomi pisztolynak nagyobb sebzése van mint egy gépkarabélynak, csak mert új fegyver. Meg távcső van a tetején és akkormár mesterlövész puskákat is kipicsáz teljesítményben és árban. Azért ez vicc. Az a jó addon, ahol a jó öreg AK jobb marad mint egy újonnan bekerült kézi lőfegyver. Mert jobb is.
Ennyi erővel adhatunk magunknak 6 szerszámkészletet és egy 300 kilós exót indulásnál. De akkor mi a játék célja? Nekem az ilyen játékoknak az a célja, azt élvezem bennük, hogy ahogy haladok előre, fejlesztgetem, próbálgatom a cuccaimat, és egyre erősebb, egyre hatalmasabb vagyok. Ha mindezt odaadom magamnak az elején, akkor mi értelme pl 300 fejest kiosztani, ha már eleve hatalmasat sebez a köpőcsövem is?Dodó - az egy érdekes észrevétel volt hogy olyan skulót ad amivel rohangálok, én ezt így nem figyeltem meg. Ki fogom próbálni.
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
rétisün
veterán
ahogy egy híres(?) ember mondta, 'ez eddig nem vót' :
eddig mintha csak az alapjáték területeihez lettek volna új textúrák, vagy rosszul emlékszem?
(#8882) Blizzardking: csak a gun-addonnal vannak ilyen 'túl jó' meg méregdrága fegyverek, az alap sgm-ben meg enotban nem ennyire eltúlzott a dolog....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
PeL
addikt
válasz Blizzardking #8882 üzenetére
Teljesen egyetértek
A lootról meg annyit hogy minden "class"-hoz ami itt frakcióban nyilvánul meg külön be van állítva egy loot range, amin belül variálja a játék hogy mik lehetnek a spawnolt NPC-knél. Ezeket is ugyanúgy át lehet írni. Ez a gun addon amúgy meg SGM 2.1-ből lett ki importálva, és Davideverett is leírta hogy nem állítgatott rajta semmit hanem csak átrakta, mellesleg az SGM 2.2-ből pont ezért lett kiszedve az összes addolt fegyver mert a legtöbb (amik benne vannak a gun addonban is) egyáltalán nem olyan paraméterekkel rendelkezik amilyennel kellene rendelkeznie és ebből kifolyólag túl erősek, felborítják a játékegyensúlyt. Az ENOT Edition lényegében pont erről szól hogy a fegyvereket amiket belepakolt a játékba a készítő be is configolgatta, még ebben is találtam egy kettőt ami nem igazán perfect, de lényegesen jobb a helyzet mint a gun addonban, az tényleg katasztrofálisan felborította a játékot nálam, főleg mikor megtaláltam azt a sörétest, nem tudom már mi volt a neve de vagy 100 méterről egy lövéssel leszedtem vele egy vérszopót, söréttel, teljesen összehúzta a célkeresztet. A legtöbb fegyver túl erős benne. Na jó mindegy, nem szapulom mert azt mondjátok hogy csak az ENOT-nak akarok reklámozni de tényleg sokkal jobbak abban a fegyverek mondhattok akármit
-
Aarpok
őstag
Én meg azt mondom felesleges pálcát törni felettük hiszen már beszéltünk róluk eleget,hogy melyikben mi a jó és a rossz.Hiszen te magad is elmondtad már elégszer,hogy mindenki azzal meg úgy játszik ahogy akar.Játszottam én addon nélkül és igaz,hogy sokkal nehezebben jön össze a pénz,de akkor is kikalapáltam belőle a tehetős ügyfél achit.
Аарпок
-
Physicist03
senior tag
Azért annyira nem jön nehezen a pénz, hogy 100k rubel olyan nehéz legyen összeszedni.
Más: Nemrég láttam sigerous.ru-n, hogy lehet írni küldetéseket az új SGM modhoz. Ha egy jó kis küldetést tudsz kigondolni, akkor lehet, hogy benne lesz majd az új SGM modban (ha minden igaz akkor 3.0 lesz a neve).
Konkrétam ide lehet írni (előbb kell regelni). Szóval aki bírja az oroszat és jó képzelőereje van az találjon ki valamit[ Szerkesztve ]
-
Aarpok
őstag
-
Aarpok
őstag
válasz Physicist03 #8889 üzenetére
Akkor bugos a játékod Nekem 1 millánál adta mindig.Mikor átmentem a mocsárba 180.000 - el még nem szólt,hogy megvan ellenben később az 1 millánál már írta is.
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Physicist03 #8891 üzenetére
Ez sem tartom lehetetlennek vagy csak engem szivat,hogy nekem 1 millát kell összekalapálni
Аарпок
-
PeL
addikt
Sajnos tényleg igaz a Lost Alpha halasztás... [link]
Fordítás nagy vonalakban:
Ma van néhány továbbítandó hírünk. A pletykákról miszerint halasztanunk kell a megjelenést. Sajnos ez igaz. Sajnáljuk hogy így kellett döntenünk, de hadd magyarázzuk meg.
Számos tényezőt vettünk figyelembe. A fő ok hogy a játék motorja frissült, és az utolsó két hónap úgy tűnik nem volt elég arra hogy átnézzük a játékot és kijavítsuk teljesen a bugokat ami 5 évig készült. Alábecsültük az időt ami szükséges egy ilyen nagy projecthez. A megjelenési dátum ami a Moddb-n volt látható januárra volt meghatározva mikor kijött a New Year 2012 videó. Ez csak a mi hibánk hogy a találgatások rosszak voltak és nem tudtuk tartani a lépést.
Ha egy álomjátékról beszélünk, a mi álmunkról, nem hagyhatunk játékromboló dolgokat a fájlokban. Elkezdtünk koncentrálni az összes lehetséges hiba kijavítására, és a profi fanatikus rajongók segítségével már mindent le fogunk tudni tesztelni... De ez kis időbe telik. A Bugtrackerünk és a Dropbox mappánk naponta többet van használva mint a Moszkva-Washington forródrót a hidegháború idején.
Ezen felül már hosszú ideje együttműködünk a GSC-vel. Nagyon kedvesek és segítőkészek. Meghallgatjuk a tanácsaikat, építő jellegű kritikáikat, mivel nekik nagyobb tapasztalatuk van a fejlesztések terén mint nekünk. Kaptunk jónéhány sosem publikált anyagot tőlük, amelyhez zöld utat kaptunk hogy a modderek kezébe adjuk, így még több csodálatos mod születhet ehhez a misztikus játékhoz. Együttműködésünk eddig gyümölcsöző, és ha minden így megy tovább megkapjuk álmaink játékát.
Mindent el szeretnénk mondani amik történtek velünk vagy a feature-kről amit a játékba építettünk de ezt most még nem tehetjük meg. Oké, egyet elárulunk, a játék támogatni fogja a többmagos CPU-kat. Tényleg nehéz nem beszélni e sok tényezőről, amik szintén késleltetést okoznak. Higgyetek nekünk, nyomós okunk van erre, amit meg fogunk magyarázni amint tudunk. Hagyjuk hogy a por elüljön kicsit, és mi - leginkább te - leszünk a legboldogabb Stalkerek a világon.
-
PeL
addikt
válasz Physicist03 #8897 üzenetére
Elméletileg nem, és nem modként jön ki hanem különálló játékként
-
M3oH
addikt
válasz Physicist03 #8897 üzenetére
Egyetertek. Igy csuszott az eredeti tervhez kepest, most +1-2honap mar tok mindegy. Irtsak csak a bugokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest