-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #16894 üzenetére
Paint.NET kezeli azt rendesen, csak mikor mented el a settingsben a formatot DXT5-re kell állítani és úgy menteni el.
-
PeL
addikt
Még 45 perc Misery 2.0-ig
-
PeL
addikt
válasz dodopek #16984 üzenetére
http://www.miserymod.com/?page_id=799
Itt a közvetlen link, hátha így behozza
-
PeL
addikt
válasz dodopek #16994 üzenetére
Ez komoly Nálam rendesen nézett ki DX11 módban. Más kérdés hogy nekem ez a mod nem tetszik, egyrészt azért mert sötét, másrészt az első küldim az volt hogy kimentem a kotróhajóhoz hogy behozzam a kerék artifactot, és ott a tűzharcban iron sighttal is képtelen voltam eltalálni az ellenfelet, hiába céloztam rá, a 100%-os állapotú puska is mellélőtt folyton. Ja és egy fejlövés nem volt elég 1 méterről az ajtó mellett álló páncélos ellenfélbe az alap rifle-vel. 5. reload után fel is adtam, visszatettem az SGM 2.0 Geo modot.
Amúgy csak halkan megjegyzem, a readmeben azt írják a mod használatához rendelkezned kell a játék eredeti verziójával, viszont a hülye is látja hogy a mod telepítőjében lévő exe fájl bizony egy tört exe, az eredeti exe van vagy 6MB, ez meg 1, byte-ra pontosan megegyezik a Razor1911 féle törésfix-el. És disk check sincs a játék indításánál
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Alienhun79 #17003 üzenetére
Kellemes kínlódást Engem már az elején kiidegelt az hogy nem lehet eltalálni az ellenfelet
-
PeL
addikt
válasz Balathruin #17559 üzenetére
VGA kártya kevés lesz. Nem támogat akkora méretű textúrákat mint amit a mod használ.
-
PeL
addikt
válasz shield #17602 üzenetére
Drivereknek biztos hogy semmi köze ehhez. Egyszerűen a modokkal van a gond, teljesen átírják a stabil scripteket, az SGM modok főleg, plusz az xRay motor határait feszegetik. Elég ha egy NPC rossz helyen spawnol vagy egy artifakt és már meg is akad a program ami crashez vezet. Millió oka lehet a crashnek (aki ért a crash logokhoz az 2 perc alatt megmondja mi okozta) de tuti nem driver gond
-
PeL
addikt
A Vulkán hadműveletnek sztem semmi köze a felszállás előtti csihipuhinak a monolith-tal. A "Monolith" frakció semleges (alapból sárgák vagyis neutralok, akik bázisa ott van a színházban vagy mozi vagy mi az) egészen addig amíg nem csinálsz valami csínyt ellenük. Ellenben van a rendes Monolith frakció akik alapból enemy-k vagyis pirosak, velük fogsz csatázni a végén a felszállásnál. Tehát a végénél akkor van szívás ha véletlen a nagy csihipuhiban belelős a semleges Monolith tagjaiba mert akkor ők is bevörösödnek a méregtől és rád tunkolnak.
Most ez így hülyén hangozhat, de az a Monolith akikhez beléphetsz azok nem ugyanazok akik a játékban scriptelt jeleneteknél tűnnek fel. Teljesen külön mennek tőlük.
-
PeL
addikt
válasz shield #18200 üzenetére
Mivel maga a játék csak 32 bites alkalmazás így hiába van 64 bites oprendszer alatta. a 3GB enablerről én is hallottam de azt mondják hogy instabilabb lesz a játék tőle, mert belenyúl az exe fájlba. A 64 bites oprendszernek az az egyik előnye hogy látja a 3GB-nál több RAM-ot is a rendszer, így ha 4GB vagy több mem van a gépedben akkor nem kell osztozkodnia pl. a CoP-nak a rendszerfájlokkal a helyen a memóriában hanem simán megfér mellettük, így simán akadálytalanul kihasználhatod a 2GB limitet
-
PeL
addikt
válasz Alienhun79 #18858 üzenetére
Miben is?
-
PeL
addikt
válasz shield #18860 üzenetére
Attól hogy nem nagyon írok be ide mostanában (nem stalkereztem mostanság) attól még szoktam olvasni a topikot, hátha van valami újdonság
(#18860) shield: Láttam, éppenséggel meg lehetne csinálni de egyrészt ahogy ti is írtátok iszonyatos mennyiségű szöveget tartalmaz, plusz amíg ilyen intenzitással frissítik azt a modot nem látom értelmét sem nekiállni, mert lehet a köv. frissítésbe belepakolnak egy rakat új szöveget vagy változtatnak a régebbieken, amivel megint elölről át kéne nézni az egészet, ill. újra fordítani. Nagyon nagy munka lenne az.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz shield #18862 üzenetére
Hát igen, sajnos a legtöbb mod orosz eredetű, és lusták angolul kidobni eltekintve pár ismertebb projecttől. Pedig az sem lenne nagyobb munka mint angolról magyarra. Gondolom ott az oroszoknál is ismerik sokan az angol nyelvet
Meg amúgy várom már dez0-t hogy elkezdhessük végre a Lost Alpha magyarítását
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz shield #18864 üzenetére
Akkor most őszintén leírom a gondolataimat a témáról
Sokan tudjátok hogy anno igazából már az SGM 2.2-t sem állt szándékomban lefordítani, csak mivel én is kedveltem a modot, plusz itt is volt némi igény rá bevállaltam miután Leo említette hogy besegítene, meg neki úgy rémlik volt már készen 1-2 fájl is lefordítva így elég sok munkát megspórolt nekem. Meg hát ugye ott volt alapnak a 2.0 fordítása. De még így is elég sok fordítandó maradt a 2.2-ben végül. Elhiszem hogy nagy örömet szereznék, de ahogy láttam elég szűk réteg játszik ezekkel a modokkal, így nincs is bennem annyi inspiráció hogy nekiálljak, oké hogy ti itt páran értékelitek a munkámat ill. munkánkat amit belefeccöltünk és ezt utólag ismét meg is köszönöm, de sokan azt sem tudják hogy lehet modolni a stalkert ill. nem értenek hozzá, a modok nagy részéről nem is tudnak az emberek. Szóval azért ez mégsem ugyanaz mint egy nagy játékot fordítani, amit ezrek, tízezrek vagy akár százezrek várnak mint teszem azt egy Morrowind, Oblivion vagy Skyrim. Azt tuti szíves örömest csinálnám mert tényleg rengetegen elismernék a munkát vagy épp kritizálnák
Bevallom az elvette a kedvem picit hogy miután lefordítottam az SGM-et, azóta össz vissz max 10-15 embertől olvastam itt hogy köszöni. Nem számítottam arra hogy világszenzáció lesz ezt elismerem, lévén hogy ez csak egy mod volt. De tekintve hogy több százan letöltötték az SGM magyarítást ez elég kevéskének hangzik És pont azért várom a Lost Alpha lehetőségét is mert ott legalább több ember felfigyelne (többek között) a munkámra, esetleg helyet kapna a nevem a credits listában Szóval értitek... Szívesen és lelkesedéssel csináltam (Leo nevében nem tudok nyilatkozni ) az SGM magyarítást is nektek, és a Lost Alphát még annál is jobban fogom ha esetleg bekerülök a fordítók közé. De ilyen kis modokat sztem nem vállalok többet, a kereslet hiánya miatt
-
PeL
addikt
válasz Alienhun79 #18872 üzenetére
Nem a profit itt a lényeg Nem kértem pénzt sosem a fordításért és meg sem fordult a fejemben Csupán arról van szó hogy pár tíz ember játszik aktívan a moddal, nincs közönség érted A Stargate Universe című sorozatot is azért nem fejezték be mert nem volt nézettsége (pedig az SG-1 és az Atlantis elég nagy siker volt világszerte), így már nem volt lelkesedés és inspiráció a további részek elkészítéséhez. Remélem így már érted mire célzok
-
PeL
addikt
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #18924 üzenetére
Előre is elnézést kérek, nem akarlak elkeseríteni, nem bántásból írom a következő sorokat.
Láttam hogy lenne ötleted egy magyar modra. Az oké hogy ezt neki is leírtad. Lelkesedés az látom hogy van de ehhez hozzáértő emberek is kellenének ám, egy modot nem olyan egyszerű összerakni, ez bonyolult folyamatok egész hada, scriptelés, modellezés, képszerkesztés, kódolás, dekódolás, szövegírás, anyámkínja, még én sem értek ezekhez. A legkisebb mod-projectek is sokszor hónapokig készülnek. Szóval ehhez team is kéne és gondolom itt sem vagyunk tele modderekkel, eltekintve 1-2 embertől sztem nem ért senki itt ehhez. Az hogy valaki bele tud nyúlni 1-2 mod paraméterbe az nem jelenti azt hogy modot is össze fogtok tudni rakni. Plusz mivel még a Lost Alphán sincsenek túl közel sem, kötve hiszem hogy rögtön a Lost Alpha után Dez0 belefogna bármilyen modba. Pihenni is szoktak a fejlesztők Tényleg nem bántásból írtam ezt, az ötlet biztos jó meg ha az ember csak úgy meg tudná teremteni amit kigondol elképesztő modok lennének (mondjuk én tuti azzal kezdeném hogy megcsinálnám a Stalkert a Skyrim motorjára ), de ehhez sem hozzáértő csapat, sem konkrét elképzelések nincsenek ahogy látom
Tehát szerintem azért sem válaszolhatott mert eléggé komolytalan ötletnek tartotta
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #18928 üzenetére
Igaz, viszont a Creation Engine-ben ami a Skyrimet hajtja alapból megoldható lenne hogy akár a Zóna összes területét egyetlen nagy térképen megjelenítse a játék töltögetés nélkül, egyedül a belső terekbe lépéskor lenne töltés. Egyetlen nagy nyitott világ lenne az egész Zóna. Kár hogy ennek kivitelezésére eddig semmiféle próbálkozás nem jött, pedig sztem hatalmas ötlet lenne. Nem mellesleg gyors és stabil az a motor, és nincs is olyan nagy gépigénye, egy mai közepes gép simán elviszi magas beállításokkal.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #18930 üzenetére
A Fallout 3-at a Gamebyro motor hajtotta ami gyakorlatilag a Creation Engine elődje, ez utóbbi már alapból optimalizálva van a több szálra így ezzel nem kéne foglalkozni sem, csak kiosztani hogy melyik mag mit számoljon, bár ehhez nem értek, nem tudom hogy működik ez. És pont a Fallout 3 univerzumáról tudom hogy simán meg lehetne oldani egy Stalker epizódot arra a motorra. Csak rá kéne ültetni a Stalker világát, csak hát ez akkora volumenű meló lenne még modként is mintha egy teljesen új játék készülne.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #18933 üzenetére
Minden elismerésem, komolyan Ha játszanék az adott játékokkal kis is próbálnám a munkáidat minden bizonnyal. De annyit hozzáfűznék hogy a Stalker játékok és az xRay motor modolása 1000x nehezebb dolog mint az általad említett játékoknak, lévén hogy normális SDK sincs a játékhoz, a Lost Alpha-hoz is saját SDK-kat kellett írniuk dez0-éknak, ami kielégíti a project igényeit és egyáltalán meg tudják valósítani azt amit akarnak. Részben ezért is várja mindenki a játékot mint a messiást, mert az általuk létrehozott játékkal és SDK-kal új fejezet nyílhat a Stalker modok történetében.
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #18941 üzenetére
SDK = Software Development Kit, azaz szoftver fejlesztői környezet. Program vagy programok együttese amivel létrehozzák magát a játékot. Vagyis szerkesztőprogram amivel könnyebb létrehozni a dolgokat. Épületeket szerkeszteni a pályára, lerakni pályaelemeket, spawn pontokat, stb
Skyrim fordítás elvileg már készen van, csak még folyik a zárt körű tesztelés mielőtt publikálják.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Medal of Honor Origin Key
B?Q?-?FF7-RDWS-EZH5-DJ77Kérdőjelek helyére azonos karakterek
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz marked one94 #20501 üzenetére
Van. Ne az xrEngine.exe-vel indítsd hanem a Stalker-COP.exe-vel ami a játék főkönyvtárában található
-
PeL
addikt
válasz Milosh_hun #21880 üzenetére
A magyarítást a leírásban szereplő telepítésekkel együtt készítettük. Szóval mindenképp ajánlott őket feltenni
https://mega.co.nz/#F!zEtSxC4J!eRsovn-n098UpRtLDmr5_w
Itt ha szerencséd van megtalálod
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Üdv.
Valakinek sikerült végigvinnie az SGM 2.0 Geonezis addont? Mennyire játszható illetve mennyire stabil? Hiányzik a zóna és valamivel újra el akarom kezdeni. SHoC-hoz nem találtam olyan modot ami lekötne (próbáltam a Zone of Alienation-t de még mindig eléggé bugos és átláthatatlan a magazine mod része ezért nem kínlódtam vele inkább pedig lenne benne potenciál), CS-hez vérszegény a felhozatal, CoP-ban meg az SGM modok elég ütősek. A Geo addon (David.m.e. féle all-in-one pack) le van töltve a save corruption fix-el de amíg nem hallok meggyőző véleményt nem állok neki mert nem szeretnék belefutni valami game-breaking bugba a legnagyobb játék közepén. Szóval várom a tapasztalatokat és véleményeket a moddal kapcsolatban.
-
PeL
addikt
válasz kislaki92 #22058 üzenetére
Előre is bocsánat ha bukónak tűnik a hozzászólásom, egyáltalán nem rosszindulatból írtam így, remélem nem veszi senki rossz néven
Már kismilliószor ki lett beszélve, hogy hiába van akármilyen NASA gép a játék alatt 4-8 vagy akárhány magos procival, meg ráengedhetsz akármilyen CPU optimalizálót, a játék akkor is csak egy szálon fog futni, mivel ez a játékmotor egyik korlátja. Az optimizáló max annyit segít hogy az alap win folyamatokat átrakja másik szálra így az elsődleges magot kihasználhatja teljesen a játék, de ez sem fog sok pluszt jelenteni mivel a legtöbb felesleges folyamat amúgy is leáll ha játékot futtatsz. Sajnos a készítők még 2009 végén sem gondoltak a többmagos procikra és nem írták bele a támogatást. A VGA kevésbé számít, 64 MB-os Radeon 9500-as is elbír vele, azon vittem végig a játékot legelső alkalommal.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Metal topik
- Házimozi belépő szinten
- Energiaital topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest