-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hubai1979
őstag
válasz Aarpok #26949 üzenetére
Én nem sokat értek a fordításhoz sajna, de szerintem ha kapol egy feladatot annak csak az érdembeli részét kéne fordítani.Ne foglalkozni a sok baromságal amit néha össze hordanak.Pl menj el janovra hozz egy fegyvert vissza mert Berike tele itta a pöcsét, vagy épen a mutánsok megzavarták, enyiből is meg lehet érteni egy történetet nem fontos hosszasan elmesélni.
Vssza térve az sgm2.0 az egyik legjobb mod amit valaha készítettek.
Egy rohadt sudárzás közepén állok, azért ilyen gyönyörű a kép.
[ Szerkesztve ]
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
hubai1979
őstag
válasz Aarpok #26955 üzenetére
Shield bátyánk foglalkozik vele ha jól tudom, remélem nem haragszik meg hogy jártatom a pofám,de az orosz nem megy jól neki ugy hogy sokat bajlódik vele.Majd egyszer végez vele.Lassú viz partot mos,sok erőt és kitartást hozzá neki.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
SaGa59
őstag
válasz Aarpok #27114 üzenetére
Igen, mert a szöveg ami benne van, legalább kétszer annyi feladatot tartalmaz, mint amennyi ténylegesen megjelenik. Sőt, ha csak az sgm_xml_dialogs.xml-ből indulok ki, az nagyjából négyszer ennyire lenne elég.
Épp csak az a trükk, hogy Geonezis szép sorban irogatja a modjait és amit már egyszer összerakott, arra rápakolja az újabb történeteket, itt-ott átír néhány párbeszédet, meg hozzáragaszt újakat, de azokat a szövegeket sem törli, amit ebben már nem használ. Sajnos néha nem is igazítja hozzá a scriptet az új, kibővített szövegekhez. Emiatt pl most magát a modot is ki kellett javítanom pár helyen, mert egyszerűen lenyelte a párbeszédek utolsó 2-3 mondatát. Úgyhogy most a magyar változat teljesebb, több szöveget jelenít meg, mint az eredeti orosz.
A Diverzáns mod "szövegkönyve" majdnem teljesen benne van ebben a modban, pedig a történet ennek az előzménye. Itt a Vétkesek válaszcsapását éljük át, amit a Diverzánsban végrehajtott eliminálásukra adott bosszúként hajtanak végre.
Lehet, hogy érdemes volna megkeresni a legelsőt és szép sorban előszedni őket, legalább az azonos részeket nem kellene újrafordítani. Tényleg kellene egy fordító csapat, akik ezekkel dolgoznak...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Aarpok #27116 üzenetére
Szerintem eszébe sem jut, hogy valaki fordítaná a modjait. Az angolosításra van egy program, elég ráküldeni a könyvtárakra és szépen összelapátolja a google fordítást hozzá. Sajnos az angolosítások túlnyomó része is ilyen, csak azok nem, amiket Stalkersteinék csinálnak. Pont ezért csinálom inkább az orosz eredetiből, mert ez a programmal fordított orosznak már, angolnak még nem jó...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Aarpok #27137 üzenetére
A relikviák minden újrakezdésnél máshol lesznek. Utoljára pl csak egész a végén találtam Donort egy elhagyott hátizsákban (nem valakinek a zsákmánya, hanem egy szimpla jelöletlen zsák).
Sajnos a három zsák lerakása fontos feladat, míg azzal nem végeztél és nem töltötted fel, nem megy tovább a történet. Ott lehet felszedni őket, ahol Krisz megáll, mondja is, hogy csak ez maradt a csapat után. Mind a három ott van közel és fel lehet venni, csak jó helyre kell állni. Ebből a szempontból kicsit rigorózus a mod.
A kódolt zsákot egyszer nekem sem sikerült kinyitni, hiába van meg a kód. Akkor életben hagytam a szolgálatos árulót, lehet, hogy nem kellett volna.
Az mellékküldetés, ha megcsináltad ezt is (meg a szolgálatos osztag kinyírását is), akkor ad Malik egy tippet egy labor doksihoz.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Aarpok #27137 üzenetére
Köszi, igyekszem őket megkeresni. Ja megvan a kód, az a 4 karakteres az nem?
A szolgálatos árulót én se lőttem le, de a osztagot kinyírtam. A Malik vonalat megnézem, hátha van tippje.
Köszi SaGa és Aarpok!S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Aarpok #27147 üzenetére
Mostanra csak egy térképen jelzett mellék küldetés maradt, az a tároló ami nem nyílik ki. Nem 1721 a kód?
Az x laborokról hogy lehet tudomást szerezni? Egy dokumentumom van de az biztosan nem elég...[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
shield
Topikgazda
válasz Aarpok #27157 üzenetére
Aha...azok a kulcsok. Akkor már megvannak. Kicsit néztem bután amikor Szolgálatosok és Szabadságosok lőttek rám a hídon.
Ha a Szabadságosoknál elvállalom a küldetést, hogy kinyírom a Szolgálatos járőröket, akkor nem lesz gondom a Szolgálattal? Remélem nem kevertem össze őket.
Elkezdtem a random rejtekhelyeket végigjárni. A Stalker hátizsákokat, az üreseket, hagyjam vagy gyűjtsem be? Eddig mind üres volt, kettőt begyűjtöttem. Nem igazán értem, vagy hagyni kellett volna a 3 lerakottal? Még vissza kell mennem a felderítőhöz.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
sklopp
őstag
válasz Aarpok #27259 üzenetére
Még nem találkoztam velük. Egészen érdekes volt, a pripjatyi alagútban ahol a nagy kupola alakú tér van a sok sínnel, felugrottam egy vas állványzatra a falon, ott bementem a szoba-szerűségbe, átdobott Jantar üzembe. Ott felugrottam az üzemcsarnokkal szembeni épület tetejére, átteleportált az alagútba a lift elé. Rákaptam az ízére, keresgélek további helyeket.
Ha nem írja át az ugrási képességet a játékos, akkor esélye sincs ezeket megtalálni.[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz Aarpok #27262 üzenetére
Az az erdekes hogy ir 3 ilyen kajat ha jol emlekszem, es 5 barmilyen konzervet ? A loszert ertem.
A kovetkezo gond az, hogy nem tudom a teli modban felvenni a 3ik hatizsakot, mert bele van fagyva a tocsaba, SAGA azt irtad hogy neked sikerult, megis hogy a fenebe ?!
Most nem fogom elolrolkezdeni a modot, az elejen fingom nem volt hogy mi ez a teli mod, ha valaszthattam volna akkor nem ezt valasztom, de legalabb igy kiprobalok egy havas palyat, habar ha nem tudom felszedni a zsakot, akkor megy a fenebe a mod, mert unom elolrolkezdeni -
shield
Topikgazda
válasz Aarpok #27271 üzenetére
Áhh...köszi. Megpróbálom, nem tudom melyik lesz a jobb, ha meghal vagy életben marad. Két karabély is volt nála és rejtekhelyes USB. Amúgy is már pár szolgálatos elintéztem.
A rohadt doksik hiányoznak még, pedig a képek alapján próbálom megkeresni. Ja, meg még néhány képződmény.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz Aarpok #27259 üzenetére
Ezt nevezik "kakukktojásnak" (easter egg - angolul) a játékokban, vagyis az ilyen abszolúte logikátlanul beépített, de iszonyatosan elrejtett vagy álcázott tárgyakat, értékeket vagy akár kapukat, melyek sokszor már a csalás határát súrolják. De mivel ezeket a készítők építik be, ha megtalálod, szerencsének és sikernek számít, nem csalásnak. Persze ebben az esetben kicsit gyanús a dolog, mivel módosítani kell egy rendszerfájlt is a megtalálásukhoz, ami utalhat egy tesztelési megoldásra is, amit ott "felejtettek" a készítők. Egyébként minden valamire való játékban vannak kakukktojások.
Észrevettétek, hogy a téli verziónak más a hangulata? Főleg az éjszakai háttérzene valósággal hátborzongató. Kár, hogy hibázik a zsákoknál, nekem bejött odáig. Ja, a nyári villámlás tényleg furcsa volt a havon
[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
válasz Aarpok #27271 üzenetére
Bejött a diagnosztikai segítség, igaz nem az elsőre. Így most 2 ágon van meg Kalóz gyógyítása. Egyikben halott a másikban él.
Más: Éjjel le adtam egy megbízást Fürgének és felvettem a gránát szállítást a Megvilágosultaknak, most lehet hogy azért mert reggelig vártam vele vagy pedig Szakálltól felvettem az artis küldit, inaktív lett.
Sensut amikor Szakáll adja az artis küldit, ott 8-at kér, de a feladatoknál ha ráviszed az egeret, ha jól emlékszem csak egyet-egyet kér. Próbáld eladni neki egyet-egyet, ha bejön akkor esetleg SaGa-nak kell szólni, hogy módosítsa a szöveget.
borovi feljebb Aarpok hsz-ben a kép alatt ott van a segítség Kalóz meggyógyítására, persze ha már tovább haladtál sokkal, akkor nem érdemes.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
félisten
válasz Aarpok #27702 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
Azt nem értem, hogy minek lövöldözött rám ez a Gyimka, amikor senki sem bántotta, még nem is találkoztam vele. Na mindegy, talán hangulatfokozónak vagy affélének szerepeltetik.
Az SGM 2.2 nem játszottam, talán csak az elejét (vagy az csak a Sniper volt? már nem is tudom).
A hátizsákok ügyében a Bojler körül kóricáló terepruhást kell megint felkeresni? Ő azt mondta, hogy menjek vissza a Szkadovszkra, de fölöslegesen mentem, mert Fáraó nem mondott semmit... netán várni kell estig?
Az SZBU-soktól begyűjtött összes kaja- és elsősegélycsomagok majd az Alállomáson tanyázó banditáknak köllenek?
-
félisten
válasz Aarpok #28200 üzenetére
Ez a Könyvtáros van a WiP-ben is?
Pont attól a sima nyomulástól tojtam be, ahogy ellenállhatatlanul szegődtek az ember nyomába.
Pripjatyban úgy beszorítottak egy emeletes házban, hogy párszor vissza kellett tölteni mentésből.
Ott amikor kinéztem az ablakból és jött három ilyen befelé, ráadásul Kimérával párosítva...
-
CJ4567
veterán
válasz Aarpok #28510 üzenetére
Tehát csináljak mellékküldetéseket ameddig egyszer csak kapjak egy főquestet... Háát, többet vártam az SGM-től, nagyon imádták itt a fórumon. Vagy az másik verzió volt?
Találtam egy ilyet hogy SMRTER, ez csak új fegyvereket ad a játékba?
Lehet vanillát fogok játszani, egyelőre ezek a questmodok nem az én világom.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Aarpok #28512 üzenetére
Nagyon nincs SGM tapasztalatom.
SMRTER-en kívül van más mod ami hozzáad dolgokat a játékhoz? A Completere azt mondják hogy könnyíti a játékot, ami nekem nem kell, ez a nehézség tetszik, nem túl nehéz de nem is túl könnyű.SMRTER-t nem lehet már sehonnan letölteni?
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Aarpok #28514 üzenetére
Megtaláltam, emre verziós változatban
"ollózás a témával kapcsolatban régebbi hszeimből:
"Én csak a meglepetések elkerülése végett az ez nem a sima SMRTER
- magyarítás (csak ami feltétlen kell)
- nem kell minden fejlesztéshez toolkit
- pár fegyver és ruha fullra fejleszthető
- max súly 900kg környékén van
- full trade szakállnál (csak a széria cuccok, az arsenalos dolgok el vannak dugva)
- full upgrade bizonyos fegyver és páncél esetében
- FT2000, 60-as tár, vintorez pontosság
- Vintorez 50-es tár, SVU pontosság
- SVU-SVD 20-as tár
- SPSA 16-os tár
- HK 417-hez SVU lőszer kell, mert az eredetije nagyon ritka
- spiderman mod, vagyis bazi nagyot lehet ugrani, ha nem tetszik akkor az actor.ltx-bem a jump_speed sort vissza kell írni 6-osra. Az actor sebzés, sérülés adatait nem piszkáltam. Tehát lehet ugrálni, de fájni fog. Viszont az összes rejtekhelyre el lehet jutni. Ha az összes SMRTER-es rejtekhelyről össze akarod szedni a cuccot akkor lehet át kell írnod neked is a jump_speed sort az actor ltx-ben. Szerintem a 6-os értékkel lehetetlen jó pár helyre eljutni."Ez így viccesnek tünik
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Musicking
aktív tag
válasz Aarpok #28518 üzenetére
Már egy éve kint van 2.1.1-es verzió ebben eddig csak a macska tudott meglepetéseket okozni mivel nagyrészt csendben mozog és mindent megtámad (pl tűzharc alatt a nyakamba ugrott) , 2 shoti lövéssel azt is el lehet altatni.
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
CJ4567
veterán
válasz Aarpok #28518 üzenetére
Megtapasztaltam Levettem az ugrást, nem OP a Vintorez annyira.
De Szakáll nagyon durva lett... Potom pénz a Vintorez meg minden más, még az Artifactok is olcsók, és nagyon drágán el lehet adni neki, tehát egy kis bug: megveszek olcsón sok artifactot, majd eladom neki drágán... Már milliomos vagyok És maxos F2000, Vintorez, maxos katonai páncélruha de fejlesztetlen sisak a szerszámkészlet hiány miatt, maxos Lynx SVD, és picit tuningolt egyedi SPAZ12... Felraktam Masterre hogy egyensúlyozzam, az Iránytű artifactnál elsőre reagálni nem volt időm, másodjára nem beszéltem hanem Vintorezzel mindenkit ledaráltamTetszik hogy élőbb a Zóna, éjszaka megtámadott egy macskaraj + valami háromfejű snork csak nagyobb és nem volt orrmánya.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Aarpok #28526 üzenetére
Nincs modbeállítás menü. Lehet az AtmosFear 3 fixet fel kell raknom hozzá, úgyis sokat ad a játékhoz, SGM-nél amikor Uncle Yarral kellett a zsoldosokat kitisztítani Kopcacsiban, úgy hogy éjszaka volt köddel, olyan durva hangulata volt, ráadásul szinte a zsoldosokat se láttam, az alapján tudtam őket lelőni hogy láttam mikor lőnek és honnan Vagy AtmosFear beállításokban ritkábbra rakom.
Azért akarom kikapcsolni, mert szerintem valósághűtlen, eddig se tört ki újra az atomerőmű.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Aarpok #28533 üzenetére
Jó lenne a sorrend, megcsináltam, csak nem akartam új játékot kezdeni, maradnak a kitörések, meg a gyári időjárás.
Érdekes mód most napárnyék + alacsony napsugarakkal is simán megy a játék. Amíg meg nem tréfál és megint belassul velük
Szerintem ezzel a moddal végig fogom vinni, de az új fegyvereket csak találni lehet a pályákon, ellennél nem is lehetnek?
No Sana No Life
-
SaGa59
őstag
válasz Aarpok #28530 üzenetére
Nem. A kitöréseket az O-Tudat generálja, kisebb-nagyobb rendszerességgel. Ekkor bővül a Zóna néhány méternyit minden irányban, ilyenkor kerülnek a helyükre a mutánsok, mozdulnak el az anomáliák, stb...
Érdemes elolvasgatni a modokban található feljegyzéseket, azokból sokminden kiderül.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
CJ4567
veterán
válasz Aarpok #28578 üzenetére
De érted, a kaja drágább mint egy medikit, pedig egy kenyér sokkal könnyebben beszerezhető, elkészíthető mint egy medikit
Olvastam éppen hogy a chimera vagy bloodsucker hús a legjobb, fertőződést ad de tápláló, csak éppen az a rossz hogy a karakterem RENGETEGET akar enni
És ez a rookie mod, a sérülés viszont tetszik, hogy én is de az ellenfél is gyorsan hal, meg nincs detektorom az elején hanem oda megy a lámpa, meg a kés a fegyver helyére megy, de ez a kajás dolog picit felhúzottHa nem válik be a mod akkor megyek Arsenal Overhaul + AF3-hoz.
AF3 nélkül viszont nem Zóna a Zóna már, a kitörés nagyon durva, főleg az utána lévő viharfelhő, a köd, az időjárások, a kitörés utáni vihar közbeni napsugarak effekt kihasználása, a grafikán döbbentem, a kihalt kinézet is illik a ZónáraVagy ez import kaja lenne?
Olcsónak meg boar vagy flesht ajánlanak csak a boar több radot ad.
1500mSv-ig nem vesztek életet, és a chimera adja a legtöbb radot, tehát egyek mutáns kaját?
Viszont nálam Tremor kiverte a biztosítékot, még ő mondja hogy meg tud gyógyítani ezt ennyiért, majd utána hogy többit is megtudja de ahhoz még megint pénz kell hogy mást is gyógyítson
Ez tényleg szenvedés.
Ja, és nagyon lassan magától is eltűnik a radioaktivitás.
A nem egészséges kaja elvesz a HP-ból, ilyet valóságban nem láttam még
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
félisten
válasz Aarpok #28987 üzenetére
SGM modban, például a Brazban legalább ki lehet kapcsolni a "túlzásokat", ha valakinek nem a teljesítménytúrázás jelenti az élményt, (habár nem minden opció kikapcsolását hajtotta végre, például bázison fegyverrel nem tudtam közlekedni, lehet, hogy új játékot kellett volna kezdeni).
-
Musicking
aktív tag
válasz Aarpok #29106 üzenetére
A hiányos ismereteidre felépített hozzáértő tanácsod lehet nem olyannak kéne elsütni aki már egy kicsit jobban belelát hogy ténylegesen mi van a motorháztető alatt. Az átlag usernek az is elég amit a marketing letol a torkán , aki meg a játékon túl egy profibb célhardver-szoftver kombóval részben munkára is akarja használni az vagy kompromisszumot köt bizonyos dolgok esetén vagy marad a régebbi kiforrottabb megoldásnál amíg rendesen össze nem kalapálják a 10est.
[ Szerkesztve ]
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
SaGa59
őstag
válasz Aarpok #29620 üzenetére
Hibákat találtunk az OS/2-ben eleget, míg fejlesztették. De az IBM azonnal javította is őke. Nem véletlen, hogy jó egy évtizedig OS/2 volt az ATM-ekben és nálunk a mai napig működik olyan program, ami 2.11-es, azaz 1993-as verzió alatt működik, mindenki megelégedettségére.
A MS a Windows NT4-gyel jutott el arra a szintre nagyjából, ahol az OS/2 3, Warp járt, előtte jó két-három évvel. Az NTFS a HPFS (ez volt az os/2 fájlrendszere) kicsit megspécizett verziója, de csak az NT4-ben sikerült rendesen implementálni, addig csak szűkített képességekkel ment. Pl 2 GB fájlméret korlát. Ilyenek a HPFS-ben nem voltak. Majd az IBM kég kihozta az OS/2 4-et, a Merlint, amiben pl benne volt az a beszédfelismerő rendszer, ami a windowsokba a mai napig nem tudott bekerülni. 1996-ban. Angolul, németül, franciául és spanyolul diktálni lehetett a gépnek és az akár egy titkárnő, hiba nélkül leírta a szöveget. Még azt is, amit én mondtam neki, pedig a kiejtésem nagyon gyenge. Na ez is ment a kukába a Merlinnel együtt, amikor 2000 körül az OBM eladta az egészet egy kanadai cégnek, akik még egy kísérleti példánnyal (e-commerce) kijöttek, aztán leállta vele. Sajnos.
Nem játék, hanem szerver és munkaállomás oprendszer volt, jóval a windows előtt váltott valódi multitaskra és 32 bitre. 16 bites változata talán nem is volt, de ebben lehet, hogy tévedek. Rég volt.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
rétisün
veterán
válasz Aarpok #29973 üzenetére
igen, jupiter akart lenni
a kis g**i.....akkor el is adom a másik képződményt, ha találok. mindenesetre az előreláthatóan tetemes kiadások fedezésére (tárolók feltöltése) feltettem egy hullakizsebelős modot, pontosabban kettőt, mert az első nem működik
ha más nem, gyűjtögetés céljából lehet átteleportálok jupiterre.....
a másodikként próbált mod ( CoP_CS_ShoC__lootcorpsemoney_mod.zip ) működik, igaz kilépéskor kaptam egy ilyent:
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...e.r_halál_ellen\gamedata\scripts\bind_stalker.script:170: attempt to index global 'toolbox' (a nil value)azt hiszem, itt a topikban linkelte valaki. ha jól emlékszem, CoC-al ez sem akart együttműködni, pedig ott még ínségesebb idők járnak a stalkerre
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Aarpok #30109 üzenetére
egy küldi kapcsán kellene ez az arti (a szvecsenko-n az egyik tag (halott barátjának?) a lányát ezzel lehetne meggyógyítani) mivel a fő szálhoz annyira nem fontos, amíg a főszálat befejezem a különböző klánoktól felvehető küldik teljesítésével együtt, addig keresgélek, aztán ha nem találom meg mind a 10-et, akkor legfeljebb az a mellékküldi nem lesz teljesítve....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen