-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #16674 üzenetére
Turn using power supply for detector on.
Turn using power supply for detectors on, not allowing the detectors to operate without it.
------------------------------------------------------------------------------------
Compact and lightweight Ingram M10 is built on the scheme, when the part of its shutter runs over the barrel.
The shutter is free, its mirror with drummer are shifted at the rear. Shooting is conducted with opened shutter.
USM provides conducting of single and automatic fire, the switch of the modes is located on the left side of the weapon.
Cocking handle is located above the receiver, what allows you to use it with either hand.
When shooting the handle moves with the shutter.
------------------------------------------------------------------------------------
Valamelyik modban láttam egy ilyesmi képet. Még arra is gondoltam, hogy milyen jó lenne "kiollózni" belőle a kis képeket és betenni ide avataroknak. Ha ráakadok megint akkor kiszedem és szólok.PeL hála nektek én az SGM2.2-tőt használom fel, mert ez egy korai SGM (szerintem).
Vannak benne új stringek, pl. a medáloknál kissé bele is keveredtem. Ott kihullottak az elektronikus pénz szerzési dolgok.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
xFreex
aktív tag
válasz
Antonius1978 #16685 üzenetére
Mivel a szöveg az SGM_menu_texts-ből való ezért én azt mondanám hogy legyen:
Turn using power supply for detector on.
A detektorok elemmel való működtetésének bekapcsolása.Turn using power supply for detectors on, not allowing the detectors to operate without it.
A detektorok elemmel való működtetésének bekapcsolása, a detektorok nem működnek elem nélkül.A fegyveres résznek meg nekem több mint fele kínai....
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
PeL
addikt
válasz
Antonius1978 #16688 üzenetére
Na mostmár legalább látjátok ti is mit szenvedtünk mi Leo-val az érthetetlen orosz szavakat is tartalmazó google fordított angollal
Amúgy szerintem ha rám hallgattok a fegyverek leírását kihagyjátok egy az egyben, őszintén ki olvassa el ezeket? Vagy ha fontos akkor töltsétek fel Wiki forrásból származó rövid tömör leírásokkal és kész, meg van oldva.
-
PeL
addikt
válasz
Antonius1978 #16691 üzenetére
Enotban nincs ennyi cucc, ez valószínű az SGM Geonezis addon equipment icon mapja, megnéztem azt amin fent van majdnem ugyanez csak az enyémben még ezek alatt is van 1-2 plusz fegyver meg páncél
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #16688 üzenetére
Köszi,hogy foglalkoztál vele. Ez a Braz 161 mod amit hubai1979 kezdett fordítani, abba segítek be.
A detektornál szerintem az lesz a megfelelő amit xFreex írt, ennek van értelme. Tápegység, elem helyet vagy aksi helyett, tök zagyvaság. A fegyvernél sem írnak értelmes adatokat. Majd akkor a Wikiről begyűjtök hozzá leírást, végül is nem létfontosságú.xFreex egyet értek veled. Csinálnunk kellene egy jó modot és szép árnyalt szövegeket hozzá. Had szívjanak a fordítással.
Épp tegnap beszélgettem egy ismerőssel, hogy mennyire egy primitív nyelv az angol a magyarhoz. Ennyire árnyaltan és érzelmeket kifejezni mint a magyar nyelvvel talán egyik nyelv sem képes. Az angol biztos nem.
Múltkor olvastam, már nem emlékszem a nevére, valami világhírű költő/író mondta ha magyar lett volna százszor jobb műveket tudott volna írni magyarul mint angolul.Ingram M10-hez csak az angol wikin van leírás, de használható. Elég lesz a szűkebb adatok.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
válasz
Antonius1978 #16696 üzenetére
Fonyodi Tibor (alias Harrison Fawcett)
Farrah Fawcett jutott róla az eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz
Antonius1978 #16700 üzenetére
Mármint a képet? kell hozzá egy paint.net program pl, vagy bármi ami meg tudja nyitni a .dds fájlokat. Ha van ilyened akkor a gamedata\textures\ui mappában megkeresed az ui_icon_equipment.dds fájlt és megnyitod.
Szerkeszteni is lehet természetesen amire akarod, én is cseréltem már ki pár ikont a játékban anno, pl. a kötszerek ikonjait a Clear Sky-osra mert azok jobban néznek ki szerintem. Csak arra figyelj hogy ne lógjon át a másik ikon területére mert akkor ronda lesz pár ikon.
-
PeL
addikt
válasz
Antonius1978 #16703 üzenetére
igen, de maga fegyver nem fog változni csak az ikonja. Komplett fegyvert kicserélni vagy átszerkeszteni elég bonyolult dolog, én sem mélyedtem bele ennyire a dolgokba.
-
xFreex
aktív tag
válasz
Antonius1978 #16705 üzenetére
Elég a szövegfájlban átírni a nevét és a leírását (xml). A fegyverhez tartozó .ltx-et nem kell bántani.
A képbehelyezésnél figyelni kell a méretre. Szélesség, magasság. Nagyjából ugyan akkora legyen a beillesztendő képen is a fegyver széle magassága (pixelben) mint az icon_equipment-ben.
Valamint figyelni kell még a rétegre is. Van egy Alfa réteg az icon_equipment-ben. Ez annyit tesz, hogy ha átváltasz erre a csatornára, akkor csak a fekete hátteret látod, meg a tárgyak negatívját fehérben. A játékban az inventoriban viszont már csak azok a színes pixelek fognak látszani, amelyek ezen a fehér negatívon vannak. Ami erről lelóg, azt nem látod majd.
UI. A jpeg. nem lesz jó, mert nem tudja az alfa csatornát menteni. Ha ezt átkonvertálod dds converterrel és berakod, akkor azt hiszem csak egy fekete kocka lesz helyette.
[ Szerkesztve ]
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
xFreex
aktív tag
válasz
Antonius1978 #16710 üzenetére
Én megcsinálhatom, de mivel otthon nincs netem és innét a cégtől max holnap tudom hazavinni a nyers beillesztendő képet, ezért lehet, hogy csak jövő hét hétfőre lenne meg.
Próbáld meg és ha elakadsz megpróbálunk segíteni. Bár a Painnetet én személy szerint nem ismerem (mást használok), de az alfa csatornás elvet el tudom magyarázni.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
válasz
Antonius1978 #16708 üzenetére
Kedves a kezdő oldal intése:
Amennyiben Ön szakmai célú látogató, úgy lépjen be, mert ezen oldalaink csak és kizárólag szakmai célú információkat tartalmaznak. Minden egyéb esetben felkérjük, hagyja el oldalunkat!
Ennyi erővel Gojko Mitić filmjeit se nézzük, mert abban is szerepelnek fegyverek és harcászati módszerek.
A "fejlett" világban túlzással ugyan, de minden hülyegyereknek fegyvert nyomnak a kezébe. Nekünk, a vitézség hagyományát egykoron magasabb fokon ápoló magyaroknak, akik többek között a huszárságot adtuk a világnak, szinte tiltott minden olyan információ, amely megismertethetne azokkal a haditechnikai eszközökkel és stratégiával, amellyel vészterhes időkben hazánkat és családunkat megvédhetnénk.
Ilyen még az egyre halkabban átkozott múlt rendszerben sem volt, mert legalább minimálisan, de honvédelmi ismeretekről számot kellett adnunk.
Olyan szempontból jogos lehet a figyelmeztetés, hogy valaki visszaélhet az információkkal, de a "megbolondulást" vagy a rossz szándékot szigorításokkal és elhallgatással nem lehet megakadályozni.
[ Szerkesztve ]
-
xFreex
aktív tag
válasz
Antonius1978 #16713 üzenetére
Eddig ok.
Tudsz benne úgy nézetet váltani, hogy csak az alfa csatornát lásd?
Nézetváltáskor ami most színes (páncélok, fegyverek, egyéb kacat) annak egyszínű mondjuk feketének kellene látszani a köztes kitöltő szín meg fehér. Ha ott az általad beillesztett kép helyén is fehér, akkor nem fog látszani ingame, vagy ha még mindig az XM8-as "árnyéka" látszik akkor csak az abban az árnyékban látszódó pixelek fognak látszani ingame. Ezt az "árnyék"-ot kellene létrehozni, módosítani a beillesztett AK körvonalaira.Vagyis lehet vele úgy kijelölni hogy pl sokszög lasszó? Azzal kellene pontosan körbejelölni az átmásolni kívánt fegyvert, nem csak egy nagy négyzet amibe belefér, hanem pontos körbejelölés és azt átmásolni.
[ Szerkesztve ]
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
PeL
addikt
válasz
Antonius1978 #16719 üzenetére
Ezeket az adatokat a gamedata\configs mappában tartalmazzák a .ltx fájlok, ott van mindennek megadva hogy mikor melyik hangot játsza le vagy milyen kinézetet rendeljen hozzá egy egy tárgyhoz vagy bármihez.
A fegyver ikonokat pl. úgy olvassa be hogy a fegyver ltx fájloknál meg van adva mindegyik fegyvernek külön hogy az ui_icon_equipment.dds (ami pedig fel van osztva virtuálisan ugyanúgy mint az inventory rácsa) fájlban hányadik sor és oszlopban kezdődik az adott tárgy ikonja, illetve hány egységre nyúlik lefelé és jobbra. Ez ugyanúgy működhet más texture mapoknál is ha épp a nagy textúrának csak egy adott szegmensére van szükség.
A fegyver textúráit pedig úgy hogy mondjuk pl. az AK74u-nál (csak példa, az összesnél így van) a \gamedata\meshes\dynamics\weapons\wpn_ak74u\ mappában található .ogf fájlokból olvassa ki a fegyver "szerkezetét" vagyis hogy valójában hogy néz ki a fegyver a 3D-ben, és az az .ogf fájl tartalmazza hogy milyen textúrákat húzzon rá.
Ha jól tudom
[ Szerkesztve ]
-
xFreex
aktív tag
válasz
Antonius1978 #16719 üzenetére
A gond most az, hogy a fegyver tul elenk szinu, amolyan ezustos csillogasa van, nagyon elut a tobbi fegyver matt szinetol, vajon ezen hogy tudok segiteni ?
Esetleg egy masik keppel, de ez a kep tetszik a legjobban.Nem kell másik kép, elég az ami már megvan. Kontraszt csökkentés és/vagy fényerőcsökkentéssel próbáld meg módosítani. Esetleg, ha a Paint.NET tudja ezt úgy, hogy csak a kijelölt területen belül állítható a fényerő vagy a kontraszt, akkor az a legegyszerűbb. Kijelölöd a már beillesztett képet és állítgatsz, hogy jó legyen.
Ha nem akkor viszont az átmásoladnó képen kell ezt elvégezni.(#16722) PeL
Én is így tudom.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
Telda
addikt
válasz
Antonius1978 #16730 üzenetére
Ez melyik mod?
-
xFreex
aktív tag
válasz
Antonius1978 #16730 üzenetére
Az eredeti kép is lehet a probléma, mivel meglehetősen erős fényben fotózták és mintha csak szürkeskála lenne bent, más színek (sárga, kék, piros) mintha nem is lenne. Esetleg megpróbálhatod módosítani a színskálát, eltolni egy kicsit kék vagy piros irányba. A többi fegyver egy kicsit jobban kiemelkedik a háttérből, mintha tér hatásuk lenne, ez viszont mintha egy síkban lenne a háttérrel. Esetleg egy kis domborítás, vagy belső árnyék javíthatna rajt.
(#16731) Telda The Way in Pripyat
Antonius1978 kolléga próbálja átalakítani az AK74-est. Nosztalgiázni szeretne, persze csak ha volt katona.- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
Telda
addikt
válasz
Antonius1978 #16732 üzenetére
Nekem is ez van fent, de az a sisak olyan ismeretlen volt
.
Ha már itt tartunk, a Way In Pripyat modban meg lehet csinálni valahogy, hogy újratermelődjenek az ellenfelek? Mert többször is vissza mentem már területekre és olyan lehangoló, hogy üres az egész. -
xFreex
aktív tag
válasz
Antonius1978 #16734 üzenetére
A domboritás és belső árnyék konkrétan Photoshop-ban van. Ott a beillesztett képet először egy új rétegre teszi, aminél van egy ilyen formázási lehetőség is. Nem tudom, hogy a Paint.net ezt tudja-e.
Már régen volt ezért nem emlékszem pontosan. Az AMD markolatai bakelitből voltak vagy fából. Pl sokat dobhatna rajta, ha a markolatok színét áttolnád barna árnyalatba.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
xFreex
aktív tag
válasz
Antonius1978 #16734 üzenetére
Esetleg másik donorkép?
Találtam pár szépet (bár ez nézőpont kérdése):
[ Szerkesztve ]
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
lsc
nagyúr
válasz
Antonius1978 #16738 üzenetére
Az első és hátsó markolat műanyag volt, világosszürke színben az amd-65-nél. Egyébként jó fegyver volt, nekem csak annyi nyűgöm volt hogy a csőszájfék nagyon hátrahozta a hangot, de fülvédő vagy legrosszabb esetben két hüvely megoldotta a dolgot.
Az élet kegyetlen .
-
xFreex
aktív tag
válasz
Antonius1978 #16741 üzenetére
Ha azzal megvagy akkor már csak egy ilyent kell belehegesztened a gamedata\textures\ui mappában a ui_icon_weapons.dds-be szintén a megfelelő helyre, hogy a szerelőnél is AMD-t láss javítás és fejlesztéskor a bal felső sarokban.
persze csak ha akard
[ Szerkesztve ]
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
xFreex
aktív tag
válasz
Antonius1978 #16743 üzenetére
Látom alakulgat.
"A fanyelunek az a baja, hogy a fegyver ferden van lefektetve"
Ha ezen azt érted, hogy a tus lejjeb van a képen mint a kompenzátor akkor azon lehet segíteni. A képet megadott mértékű értékkel rotálni/forgatni kell. Elég neki 1-2 fok szerintem.
Az a kép egyébként így nézett ki eredetiben csak én tükröztem. Ezen a gépen itt ennyire telik. + Még a rotálást is meg tudom csinálni, csak kellene a kép. 10-ig vagyok úgyhogy ha kell akkor gyorsan.
[ Szerkesztve ]
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
M@trixfan
addikt
válasz
Antonius1978 #16743 üzenetére
A rögbisisak jobb mint az éjjellatós katonai sisak?
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #16743 üzenetére
Jó nagy fába vágtad a fejszéd. Ha összejönnek a képek és még bele is tudnánk rakni a játékba, az csúcs lenne. Elnyered a 'STALKER dizájner' címet.
ui.: ha új fegyverként nem jön össze, akkor egy kevésbé értékes (kedvelt) fegyver adatait át kell írni. Talán így egyszerűbb lenne, de xFreex ezt jobban fogja tudni nálam, hogy melyik a könnyebb megoldás.
Drukkolok neked, hogy sikeres legyen az elgondolásod.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
M@trixfan
addikt
válasz
Antonius1978 #16747 üzenetére
Komolyan kipróbálom. Viszont ha az is kiderül, hogy a futópóló jobb mint az exo akkor nem tudom mit csinálok!
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #16756 üzenetére
Ezekből szeretnék válogatni saját használatra. Kicsit eljátszadoznék velük.
Egy kis fordítási segítséget kérek!
Well dude, Your order has been taken.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #16758 üzenetére
Köszi a gyors fordítást. Valami ilyesmire gondoltam én is. Az egyik bandita kereskedőnél van ez a szöveg. Az a szép benne, hogy az SGM2.2-ben és az SGM2.2 ENOT-ban sincs lefordítva.
Köszi még 1x.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Alienhun79
tag
válasz
Antonius1978 #16853 üzenetére
Ezt próbáld ki, ha még nem tesztelted ajánlom :[link] Geo 2.0 SGM, nagyon franya !
[ Szerkesztve ]
tesztoszteronstalkerista
-
hubai1979
őstag
válasz
Antonius1978 #16873 üzenetére
Nem -nem,töménytelen fegyver van benne legalább annyi mint a Geo 2.0 SGM ha nem több.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #16891 üzenetére
Köszi , megnézem WiP-ban a leírását. Itt végül is a fantáziánkra lesz bízva. Ebben szeretném a segítségeteket kérni, hogy elnevezzük a fegyvereket és leírást készítsünk nekik. Persze ezt már játék közben lehet megcsinálni amikor már használjuk. Több féle gránát van benne, az agyam eldobom, a képekről ítélve gyújtó és "sokk" gránátok lehetnek és még mások. Az áruk 7000RU fölött van.
Jöhetnek a nevek és a leírások is, nem állok ellen.
rétisün... hááát mi a fenére használnád fel a szabidat ha nem erre?
ui: közben már újabb cuccot írtam be.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
PeL
addikt
válasz
Antonius1978 #16894 üzenetére
Paint.NET kezeli azt rendesen, csak mikor mented el a settingsben a formatot DXT5-re kell állítani és úgy menteni el.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #16891 üzenetére
Ha megtudod oldani, hogy kicseréljük a fegyvereket, akkor hajrá. Úgy is nagyon rondának találok néhány fegyót. Az a "prototype" szerintem ocsmány, belehetne rakni olyat amit megfelelőnek tartasz, leírás is van hozzá már csak a grafika hiányzik.
A photoshop "hiányodra" pedig találunk megoldást.hubai1979 neked szerencséd volt, hogy a kotróhajón találtad a szerszámokat. Nekem be kellett mennem a szennyvíztisztítóba a 'tizenakárhány' zsoldos közé. Fel kellett másznom a vastagcsőbe és annak a végén találtam meg. Nagy öröm, ami mindjárt el is szállt, mert vonultak be az alfások. Így marad a szégyen a futás de hasznos.
Ez után megfizettem az alfásoknak a bojler anomália melletti dombon. Hála az AEK-971 hangtopítósnak, AK lőszer jó hozzá.
Ez az egyik zsákmányom.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #16894 üzenetére
Szia!
A photoshop beszerzése nem okozhat nagy problémát, akármelyik torrent oldalra bemész valamilyen verziót biztos találsz, ráadásul magyar nyelvűt. Talán nincs is olyan oldal ahol ne lenne megtalálható a pár száz megástól kezdve a több gigásig. Nyugati torrent oldalakról regisztrálás nélkül leszedhető, szerintem még ott is van magyar nyelvű.
Üdv:shield
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
ViZion
félisten
válasz
Antonius1978 #16920 üzenetére
Igen, ahogy a Halo-ban is. Ezért volt jó, kellett agyalni sokat, meg szelektálni, h mit mikor. Nekem tetszett, jobban, mint ez a súlyozósdi.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz
Antonius1978 #16922 üzenetére
HALO-ban 2 fegyver és 2 féle gránát lehetett...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #16922 üzenetére
úgy látszik, most ilyen stalker-megkergülős idő van, nálam is crashel a s.m.r.t.e.r., meg lásd: (#16918) hubai1979
vagy csak a WiP bugmentessége miatt fura, hogy időnként kidob a játék
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #16967 üzenetére
ha jól tudom, a 3. félét már csak pripjatyban fogod megtalálni.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #16969 üzenetére
valószínúleg a játék ezeket is random helyezi el, így neked most a finom munkához való maradt prijatyra. itt vannak az alapjátékban a szerszámok, kérdés hogy a mod készítői megváltoztatták-e a helyeket.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Alienhun79
tag
válasz
Antonius1978 #16985 üzenetére
Lejám, jó buli lehetett, eladó még az új asszony?
tesztoszteronstalkerista
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #16982 üzenetére
A smrtertől jobbra nem is fog megnyílni, mert még nincs oda pakolva semmi. Csak most kezdtem el építgetni az oldalt. Még a Braz161 sincs kész. A WiP végül is kész, mert Dodo oldala azért készült, a többi csak ezután következik és még nincs is eldöntve mi kerül fel. Ha valakinek lesz ötlete akkor bármi oda kerülhet ami a Stalkerrel kapcsolatos.
Elkezdtem letölteni a Misery modot, mind a két letöltés jön egy-egy megával. Remélem nem szakad meg.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #17064 üzenetére
Köszi a képet. Nálam még kezdetleges kialakítású.
Játék közben megint találtam ismeretlen fegyvereket. Kétféle Gauss puska van benne, az egyik az ismert változat a másik egy ágyúnak néz ki. Kár hogy ennyire hiányos volt az angol fájlok, de azért lassan kialakul.
A Geonezis 2-őt letöltöttem de én még nem játszottam vele.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Stalker78
tag
válasz
Antonius1978 #17064 üzenetére
Az első:
A fűrészmalom valamelyik épületében a földön 1 pendrive.
A második:
Preobrazsenszkij híd - tól nem messze lesz egy haldokló szabadságos annál lesz.
A harmadik:
Ez pedig Jupiteren a konténerraktárnál.Ha ezek megvannak utána odaadja azt a szoftvert amivel a PDAk - ból lehet kinyerni a pénzt.
Szultán emberét követve a cementgyárnál állj szóba vele és ekkor ad feladatot 3 db éjcsillag (night star) kell keresned és Szultánnak leszállítani.A cementgyárnál mindenképpen beszélj vele mert a keleti alagút mellett már nem szólal meg csak távcsővezik.[ Szerkesztve ]
-
Alienhun79
tag
válasz
Antonius1978 #17064 üzenetére
Melyik informátorra gondolsz?Sajnos nem emlékszem, hogy hogyan szerváltam meg a Svarog detektor, de azt tudom elég sokára kaptam meg, viszont ha vigasztal uána lesz omega és bioradar is, plusz ezeket is lehet majd fejleszteni a tudósoknál.Én végig vittem a Geo-t a legjobb Sgm mód, egyébként érdemes végig vinni csak annyit mondanék így spojlernek, a leges legvégén mikor mennél a helikopterekkel el, ne a csúcs cuccaidat vidd magaddal, mert lesz a végén egy kis érdekesség, ami nekem tetszett
Misery 2.0 recept:
1 sok sör
2 sok leszarom kapszula
3 sok nyugtató
4 sok idő
4/5 Shootgun, shootgun, és mindent eladni nem gyűjtögetni, plusz egy-két pontosabb akármi (AKS-74)
5 MENTÉS
6 F5, centinként F5 5 másodpercenként F5 gyors mentés folyamatosan és egyszer csak pikk-pakk könnyű lesztesztoszteronstalkerista
-
Alienhun79
tag
válasz
Antonius1978 #17076 üzenetére
A bioradarhoz ha jól tudom még kell 3 szikrancs (az elektromos anomália leggyengébb artija
), aztán adja kicsi kezedbe és mehetsz bioradarkodni.
tesztoszteronstalkerista
-
Stalker78
tag
válasz
Antonius1978 #17082 üzenetére
Ha szerencséd van akkor elég lesz chapaev - t eltemetni és megy tovább a dolog (ha mégsem akkor bocs).
(#17083) Alienhun79 Nem bizony.Elsőre egy kisóriás gyalulta le a benzinkúton lévőket másodjára már nekem kellett.Azonban hiába szereztem fegyvereket borzasztó állapotban voltak 40 - 50 ezer RU lett volna egy helyreállítása.Így használom amiket kaptam és veszek lőszert.Szerencsére küldikért elég jól fizetnek illetve Szakáll a szarabb fegyvereket is megveszi igaz bagóért.
[ Szerkesztve ]
-
Stalker78
tag
válasz
Antonius1978 #17086 üzenetére
Igen ő az a banditák vezére az erdőgazdaságnál.Beálltam hozzájuk volt 1 - 2 jó küldetés náluk.
(#17087) Alienhun79 Attól még messze vagyok,hogy átmenjek jupiterre még zatonban van jópár feladatom (vérszopófészek,zsoldosok a szennyvíztisztítónál stb).Kösz szépen hogy szóltál.A vaserdőnél lévő helihez nem is tudok bemenni mert ott a kisértet és valami brutál-módon támad úgy megy lefele az életerőm,mint egy sportkocsi.
[ Szerkesztve ]
-
szabog4
aktív tag
-
Alienhun79
tag
válasz
Antonius1978 #17140 üzenetére
Én egy kicsit szemfüles voltam, Shield szenszej oldala: [link]
tesztoszteronstalkerista
-
Alienhun79
tag
válasz
Antonius1978 #17145 üzenetére
Ilyen gond nincs a Misery 2.0-ban, mert eredeti történet van benne és a három pálya, a Geo az más, mert ott a storyn is változtattak.
tesztoszteronstalkerista
-
Telda
addikt
válasz
Antonius1978 #17155 üzenetére
Értem, így már világos
.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Gaming notebook topik
- Kutya topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Villanyszerelés
- Subaru topik
- PlayStation 5
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- Eladó Samsung Galaxy A40 64GB, Dual, kártyafüggetlen (A405) -
- BenQ PD3200U - 32" 4K 16:9 100% sRGB 60Hz Designer Monitor
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia