Új hozzászólás Aktív témák

  • Sziasztok!

    Lassan 2 éve lesz, hogy vettem egy 40-es J6200-s Samsung Tv-t, azóta is remekül működik.
    Májusban lejár a gyári 2 év garnacia, és szeretnék kiterjesztett jótállást venni hozzá.
    Viszont mysmasung oldalon ezt valamiért nem tudom megtenni, amikor rányomok, hogy "Termékeim amikhez igényelhetek Kiterjesztett Jótállást" ott azt írja, hogy nincs olyan temrékem, amihez igénybe tudnám ezt venni. A TV regisztrálva van, írja is sárga betűkkel, hogy 05.xx-kor lejár a garancia.
    A táblázat alapján +1 évet lehet a "J" szériához venni, és elméletileg a garancia időtartama alatt bármikor megvásárolható.
    Javasolt írni az ügyfélszolgálatnak, vagy van tipp, hogy miért van ez?!

    „És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

Új hozzászólás Aktív témák