Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz Celtis #130417 üzenetére

    Nekem lenne erre egy konteóm, de csak az és egyre nyilvánvalóbb, hogy inkább valóság.
    Ha kiderülne, hogy a tiedet cserélik, mert hibás és ez már egyértelmű, akkor itt nagyon sok vásárlónak szó nélkül cserélnie, vagy vissza kellene fizetnie a vételárat.
    Emiatt inkább elsunnyogjak, azt is eltudom képzelni, hogy inkább sok millás költségbe verik magukat egy esetleges polgári pernél, minthogy neked igazad legyen.
    Nekem 10 évvel (tehát 10 éves árak mellett) ezelőtt egy építőipari cég inkább lefizetett mindenkit, minthogy megtérítse a szar cserepeit míg végül beletörődtem és mindennel együtt fizethettem több mint 5 milliót a perköltségekre. És a szar cserepeket is le kellett szedni és újat venni. Inkább le sem írom, hogy a veszteségem mennyi lett.
    És ez egy névtelen ki senki azóta is a samsunghoz képest, mégis megfelelő kapcsolatokkal és az országra már akkor jellemző korrupció miatt nyerni tudott és állítom, hogy többe került nekik ez, mint az én perköltségem, akinek jóval nagyobb bukni valója lehet.
    -------------

    (#130421) Deck

    Nekem soha nem volt gondom a sony telefonokkal sem...De van PS4-ed, tegyél egy fals hibabejelentést (akár mobilra is) és nézd meg hogy állnak hozzá.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák