-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
bghistvan
senior tag
Hülye kérdés tudom,csak mivel Samsung tv-t nézek szolgáltatónál, azon belül is egy bizonyos típust,(Q80)ha mondjuk ez év áprilisában került be a kínálatba, jó eséllyel jövő hónap elején is lehet még náluk készleten?
Sajnos a szolgáltatónál nem adnak ki erre vonatkozó információt,csak annyi a válasz, általában 1 évig minden típus van készleten.
Szerintetek? -
rustee
csendes tag
Sziasztok.
Kinéztem egy Samsung QE65Q67AAUXXH QLED 4K UHD Smart TV-. Kérdésem az lenne mennyire ajánlott ez a széria? Felhasználás: filmezés, tv adások, szóval átlagos. Láttam még a tavalyi modelljét is ennek esetleg az ? -
Vhiktor
veterán
válasz Jocek1979 #149450 üzenetére
Beállítások/Kép/Képméret beállítások
Itt próbálgasd, be lehet állítani, hogy a 4:3 ne nyújtódjon, de a 16:9 az 16:9 maradjon.ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Gali199qd
tag
Sziasztok !
Vettem egy Samsung ue32es6560s TV-t ismerőstől.
Villám káras lett a Tv , de meg lett javítva . Tegnap lett bekapcsolva először szépen is ment . Ma már nem kapcsolt be csak villogott a piros visszajelző LED rajta.
Olvastam , hogy gond van vele mert ,,készenléti" módba került .
Mi lehet a gond ? Hol kezdjem el keresni a hibáját ?
Ilyen a táp panelja.
-
Celtis
veterán
válasz Gali199qd #149459 üzenetére
Ez most komoly?
Milyen képzettséged, gyakorlatod és felszerelésed van ilyen javításokhoz?
Ha semmi, akkor javaslom keresd meg a szerelőt, aki javította a készüléket és kérd meg, hogy garanciában csinálja meg.
Ellenkező esetben pedig tudod, hogy pl. a LED villogások száma utal a hiba okára. -
eszbe88
csendes tag
Sziasztok!
Adott Samsung UE50TU7022 Tv. Ha például netflixen HDR-es tartalmat indítok, akkor a világos színek nagyon ocsmányak, jobb szót nem tudok rá, mutatok képet inkább:
Ilyenkor bemegyek a beállítsok/kép/profilokba, és a normálról fel-le viszem, magyarul ugyanúgy marad a nomrálon és kilépek. Ettől meg is javul a kép:
Néztem szoftverfrissítést, de a készülék szerint nincs hozzá.
Valaki tudja ez mitől lehet? -
Gali199qd
tag
válasz Celtis #149461 üzenetére
Igen komoly.
Tv szerelésben nem vagyok jártas . ( Elektrotechnikusi végzettségem van )
Azt a szerelőt nem fogom felkeresni mert ismerős nem tárgyal vele azok után h hónapokat várt a többi tv-re.
A manualban nem találtam semmit a villogásokkal kapcsolatban, de ha te leírnád, h a 3 villogás mit takarhat azt megköszönöm . mert bekacs gombra elalszik de kis idő után újra kezd villogni .[ Szerkesztve ]
-
CB
senior tag
Sziasztok!
Nappaliban a Samsung TV elromlott. Új TV kellene.
A keret nagyon max 300000 Ft.
Legyen okos TV (netflix), legalább 2 USB slot ami jól hozzáférhető helyen van, min 50"
Erre jelenleg mit ajánlanátok? Nagyon rég nem néztem TV-ket, fogalmam sincs merre induljak el.
Köszönöm40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Roxkex
senior tag
Sziasztok !
Nem rég vettem egy 65au8002-t ami egy iszonyat jó deal volt szerintem (alap áron 250k lett volna de 200k-ért adta az alza manó)...
Néhány kérdés felmerült bennem miután már használom pár napja.
1. Van lehetőség arra, hogy a "Bixby" asszisztens helyett a google megoldását használja ? Esetleg Alexát.
2. Tök mind1 melyik hang asszisztensel de az megoldható, hogy a TV folyamatosan "figyeljen" rám, tehát ne kelljen nyomkodni a távirányítón a gombot ?
(Célom az az volna ezzel, hogy konkrétan bármikor tudjam ki / be kapcsolni a TV-t és vezérelni csak a hangommal. Erre valami olyasmivel próbálkoztam, hogy a google asszisztens-t beizzítottam a telefonra de sajna ott nem tud lezárt képernyő mellett figyelni - meg a google assistant app nem is érhető el se a Redmi Note 9 se a Note 7-emre ... az meg mi má ? úgy,hogy csak a "Google App"-al tudtam beizzítani valamennyire a google asszisztenst)Redmi Note 7 MIUI 12 Stable - Xiaomi.eu "Én nem akarok se iOS-t , se Androidot Én egy jó okostelefont akarok!"
-
gery2123
őstag
válasz Roxkex #149472 üzenetére
Én nem találtam rá megoldást sajnos, (55" modell)ha jól olvastam Google assistant és Alexa us uk only .. pedig a Samsung honlapján büszkén hirdetik, hogy Google assistant..
marinea2: idei modell, tavaly nem mehetett és az 55 " megy 180k körül.
[ Szerkesztve ]
-- PSN_ID: GerY2123
-
marinea2
addikt
Lassan halad a csikos Q70T-s ugyem, Elkuldtem nekik a vilagos "tesztkepukrol" a felvetelt, meg egyet amin valoban latszik a hiba.
Tisztelt xxxxxxxxxxx
Köszönjük a visszajelzését!
Engedje meg, hogy tájékoztassuk, a megküldött képeket megkaptuk, köszönettel vettük. Annak érdekében, hogy az esettel kapcsolatban teljeskörű tájékoztatást nyújthassunk ezeket továbbítottuk technikusunk részére.
Amint érdemleges információval rendelkezünk ezzel kapcsolatban, késlekedés nélkül értesíteni fogjuk Önt a megadott elérhetőségek egyikén.
Köszönjük szíves türelmét."Régen" én voltam a rózsaszín maci - MVP Freak - Victory Royale - maFIA
-
ORCA58
addikt
válasz Vhiktor #149428 üzenetére
Nem tudom, hogy az a h6400-esen milyen a háttérvilágítás, de az öreg hibátlan C650-es TV-m fénycsöves. Azoknak sokkal egyenletesebb a fényereje, még az öregedés folyamán sem látható eltérés, pedig 20 000 óra körül teljesített. Az igaz annak teljes háttérvilágítása volt, és a fény eloszlatása sem volt olyan nagy kihívás, mint a mi LED-es, főleg EDGE LED-es világítás esetén.
Én azt hiszem, hogy minél több LED alkotja a háttérvilágítást, annál nagyobb az esélye , hogy több nem azonos fényerejű LED kerül bele, és minél nagyobb az EDGE LED-es TV annál nehezebb egyenletesen eloszlatnia fényt.
Mindez nem ok arra, hogy ilyen TV-ket forgalmaznak, ilyen magas áron. Hol a fejlődés?
A hajdani jó minőségű képcsöves tv-k ilyent nem produkáltak. Nem a lengyel képcsőre gondolok. -
Vhiktor
veterán
válasz ORCA58 #149477 üzenetére
Direct led.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Rataxes
csendes tag
Sziasztok!
2019 januárjában vásárolt Samsung 55NU7102 Smart LED tévém pár hete furcsa dolgokat produkált. HDMI-ről ha a vodafone-os dobozon néztem előbb csak hang volt és kép nem, aztán egyáltalán nem vette a jelet, hiába volt bedugva a box nem érzékelte. Kint járt a vodafone szakembere, más beltéri egységgel is próbálkozott, néha bejött a kép, aztán elment, másik HDMI-be dugva megint volt, aztán megint elment... Végül a TV szoftverének visszaállítása segített, de csak ideig óráig, pár nap múlva ugyanúgy nem volt jel. A vodafone-os fickó azt mondta lehet hdmi alaplapi hiba. Ma tovább fokozódott a történet, ugyanis már be sem kapcsol, eddig legalább netflix-en, DLNA-n tudtam használni. Elképzelhető hogy ez a majdnem 3 év volt az élettartama, és meghalt? Tudtok esetleg javasolni valamit? Lehet még gari a készüléken? (hirtelen nem találom a garancia papírokat, valamiért úgy dereng hogy e-mag e-mailben küldte). Esetleg érdemes megpróbálni javíttatni, vagy kuka és vegyek újat? -
marinea2
addikt
Tisztelt xxxxxx!
Köszönjük a visszajelzését!
Engedje meg, hogy tájékoztassuk, technikusunk részéről az a visszajelzés érkezett a beküldött fotók alapján, hogy amennyiben az Ön által leírt jelenség a képteszten és a beéptett videón nem tapasztalható, ez nem minősül hibának, ezért jelen esetben nem indokolt a szervizes beavatkozás.
Szeretnénk tájékoztatni, előfordulhat, hogy a készüléken tapasztalható jelenséget külső tényező (pl. külső eszköz csatlakoztatása, HDMI kábel) befolyásolja, ezért javasolt ellenőrizni a lehetőségeket, esetlegesen a kábelt lecserélni.
Kérjük használja a készüléket és amennyiben hibát tapasztal annak működésével kapcsolatban jelezze a részünkre annak érdekében, hogy segíteni tudjunk.Fxxxxx samsung
"Régen" én voltam a rózsaszín maci - MVP Freak - Victory Royale - maFIA
-
pepe4
tag
Üdv. Mi a különbség qn90 és qn95 között?
-
wallace 234
őstag
válasz pepe4 #149483 üzenetére
55 collos verzióba az, hogy a QN90 Ads panelt kapott, a Qn95 VA panelt!
marinea2. #149482
Samsung ügyfélszolgálat nem egyszerű, ezzel szokták le rázni az embereket, újra ad le nekik a hibát. Aztán küldik a szerelőt, hogy az adjon szakvéleményt, vagy meg is csinálják.[ Szerkesztve ]
-
pepe4
tag
válasz wallace 234 #149484 üzenetére
Igen 55 col. más érdemi különbség nincs köztük?
-
marinea2
addikt
válasz wallace 234 #149484 üzenetére
Ez lesz a 3. levelem lesz nekik. Maradjak meg a johiszemu szebb hangnemnel vagy mar mehet nekik az elesebb? Beleirjam hogy ne nevettesenek mar a “teszt”kepukkel ami alkalmatlan feltarni egy sotetebb kepnel jelentkezo hibat?
[ Szerkesztve ]
"Régen" én voltam a rózsaszín maci - MVP Freak - Victory Royale - maFIA
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Adott egy Samsung 65RU7402 LED Smart LED Televízió, 163 cm.
A fent leírt típushoz keresnék fali konzolt ami jó hozzá.
Milyen konzolt ajánlanátok amit gipszkarton falra feltudnék fúrni.
Tv súlya 25.1 kg.Gipszakrtonhoz különleges tiplit kell alkalmaznom?
A kábelek elrejtése gipszkarton fal mögött történne. -
wallace 234
őstag
válasz marinea2 #149486 üzenetére
Nyugodtan írd meg nekik, hogy a fogyasztó védelemhez fordulsz, mert úgy tűnik, hogy a a technikusnak problémái vannak a látással! És szeretnéd a tvt. Rendeltetésszerűen használni! Egy kis fenyegetés mehet nekik. Ill azt is vitatot, hogy a tesztképről bármilyen hibát is látni! Ez ügybe is tenni fogsz fogyasztói védelmi eljárást.
pepe4. #149485Va panelosnak jobb a kontrasztja, bár az ADS panelosnak is meglepően jó a feketéje. Qn95 öt, sajnos még nem láttam, hogy mennyivel lehet jobb. Csak Q80T vel tudtam össze hasonlítani, abba Va panel van, de a QN90 határozottan jobb! Ha Va panelt akarsz akkor, Qn95 öt vegyél. Ill ha lehetőség nézd meg őket élőbe,hogy mit látsz.
-
Celtis
veterán
válasz marinea2 #149482 üzenetére
Vajon miért nem lepődöm meg?
Neked is felajánlom, hogy ha Békéltető testületre kerül a sor, akkor szolgálok pár tanáccsal.
Eddig 1:1 az állás. Én nyertem ellenük, egy kollégát sajnos átvertek és neki nem sikerült az eljárás. A samsung ugyanis tanult és egy aljas húzással próbálják megúszni a Békéltető testületi eljárás következményeit. De most már kiismertem a trükkjüket.Levélben vitatkozhatsz velük, de falrahányt borsó az egész. Minden lepereg róluk. Erre vannak betanítva, ennyi a dolguk.
Határozottan fel kell szólítani őket a hiba kijavítására.[ Szerkesztve ]
-
marinea2
addikt
válasz Celtis #149489 üzenetére
Köszi a segítséget!
Most olvasom csak a tanácsodat, de lementettem az üzimet.
Ezt írtam nekik:
Tisztelt Samsung Ügyfélszolgálat!
Szomorúan vettem tudomásul hogy nem foglalkoznak érdemben a garanciális problémámmal. Az előző üzenetekhez több képet is csatoltam amiken tisztán és jól látható, észrevehető a TV készülék hibája laikusoknak is, nem hogy egy technikusnak. Önök a beépített "Teszt" képükről kértek képet, ami nyilvánvalóan alkalmatlan olyan hibamegállapításra ami sötétebb képeknél jelentkezik, mint ami az én készülékem hibája is. Továbbá már jeleztem az előző üzeneteben is hogy több HDMI kábel cserével ill. külső eszközzel és külső eszköz nélkül is fennáll a hiba. Kérem garanciális problémám mielőbbi felülvizsgálását! Köszönöm! Üdvözlettel,xxxxxxxxxx.Ez a 3. kör volt még csak, majd a 4.ben jobban odapirítsak?
[ Szerkesztve ]
"Régen" én voltam a rózsaszín maci - MVP Freak - Victory Royale - maFIA
-
junior19
senior tag
válasz marinea2 #149490 üzenetére
Lehet jobban járnál, ha a szerviznek jelentenéd a hibát, ha korrekt a szervizes, akkor a képek alapján a minimum, hogy kimegy személyesen megnézni, s talán javítás menetét is elindítja.
Ezekkel az ügyfélszolgálatosokkal nem nagyon érdemes foglalkozni, gondolom ki van adva nekik, hogy minél kevesebb gond jusson el a javítás fázisáig.
Én azt nem értem egyébként, hogy milyen alapon kérnek ők fényképeket. A garanciális javításnál le van írva, hogy 10kg feletti súlyú, illetve rögzített készülék esetén a szerviznek helyszínre ki kell szállnia. Van arról a garancia érvényesítésénél megjegyzés, hogy a felhasználónak képeket kell készíteni, s azt továbbítani? Ha idős a felhasználó, s sem internete, sem fényképező gépe, akkor nem is illeti már meg a garanciális jog?
Celtis biztos tud tippeket adni, ha hivatalos szervhez kerülne a történet, de én már jelezném ezt a Samsung felé is, hogy te ezt úgy veszed, hogy egyszer már megtagadták a garanciális javításra vonatkozó kérésedet.codec project
-
wallace 234
őstag
válasz Celtis #149492 üzenetére
Én egyszer jelentettem a szervizfelé, hogy gondom van, szerviz ki kérte a Samsungtól a munkalapot, jöttek is. De a Samsung hívott, hogyha jövőbe gondom van feléjük jelezem, mert így szabályos! Nekik kell ki adni a munkalapot, és a szerviz dönti el, hogy garanciális a hiba vagy nem. Amúgy nem értem, hogy a technikus mit lát? Mert ha még vitatható lenne a hiba oké, de itt látszik, hogy nem jó. Utóbbi időben, nagyon rá kaptak erre a küldje a képet dologra.
-
junior19
senior tag
válasz wallace 234 #149493 üzenetére
A saját garanciális feltételeik között nem ez olvasható. Ha lesz egy kis időm, átolvasom, de szerintem ez sem fogja tartalmazni a képek küldését a hiba jelenségéről.
Bejelented a hibát, esetleg az lenne a dolga, hogyha nincs kép, nehogy user error legyen, s tényleg feleslegesen megy ki a szerviz. De ilyen esetekben, amikor elmondják, leírják a hiba jelenséget, akkor a szerviznek ki kellene mennie. Azután majd ha mégis valami felhasználói baki okozza a hibát, akkor kiszámlázzák a kiszállási díjat. De hogy képek alapján elutasítják a szervizzel való kapcsolatfelvételt, erre a saját garanciális feltételeik szerint sincs joguk.4.2 A termék meghibásodását és a jótállási igényt a vásárlás helyén (a
jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett kereskedésnél) vagy a Samsung
ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszá-
mán, vagy a fogyasztó választása szerint a fogyasztóval szerződést kötő
vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén és fióktelepén lehet beje-
lenteni, ahol tájékoztatják a jótállási igény intézésének menetéről (melyik
szerviz végzi a javítást, hová kell a hibás terméket beszállítani, stb). A
kijavítási igény a Samsung szerződött javítószolgálatainál (szervizeinél)
közvetlenül is érvényesíthető, ezekre vonatkozóan a Samsung ügyfél-
szolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán
vagy a http://www.samsung.com/hu/support/warranty weboldalon kaphat.codec project
-
wallace 234
őstag
válasz junior19 #149494 üzenetére
Rémlik, hogy a korábbi garancia levélen, volt ilyen ki tétel, hogyha szervizt küldik és mégse garanciás a probléma akkor ki számlázhatják. Gondolom ezzel a kép küldéses játékkal akarják ki szűrni az ilyen helyzeteket. Igen ha te be viszed a szervizbe a tvt, és úgy kéred a Garanciális javítást akkor más a helyzet! Akkor a szerviz kezébe a dolog. De ugye jogszabály szerint, ki kell jönniük. Próbáld meg a szervizt, hogy jöjjenek ki!
-
marinea2
addikt
Megvarom a mostani valaszukat. Ha az is elutasitos kikerulos fajta lesz, akkor felkeresek egy szervizt es beszelek veluk, vagy a fogyasztovedelemmel
Ne szurkaljatok meg a kerdesert, de az LG-nel is igy kezelik a problemakat?
Nalam egyebkent itthon minden haztartasi cikk samsung es eddig mindennel megis voltam elegedve..
[ Szerkesztve ]
"Régen" én voltam a rózsaszín maci - MVP Freak - Victory Royale - maFIA
-
Celtis
veterán
válasz marinea2 #149496 üzenetére
Az LG teljesen más világ. Ég és föld vagy annál is nagyobb a különbség. Csak sóhajtasz egyet és ott áll a szerelő az ajtóban az új panellel. Legalábbis az OLED tv-knél így van, illetve volt anno LG plazmám, ott is szinte a semmire cseréltek panelt (volt egy kis zaja a tv-nek)
-
wallace 234
őstag
válasz marinea2 #149496 üzenetére
Érdekes ez a Samsung dolog, mert nekem gondom volt, minden gond nélkül, küldték a szerelőt, alig látszó hiba esetén is bár én először telefonon adtam le a hibát, utána kérték a képet.
. De itt a topikba, egyre több hasonló dolgot olvasni.
LG egy teljesen más kategória, nagyon korrektül állnak a dolgokhoz. Tudnék mesélni, hogy olyat tettek, amit szerintem más nem tett volna meg!
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...