Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandeee82

    tag

    Kinek milyen tapasztalata van a Samsung garanciális ügyintézéssel?

    Tavaly nyáron vettem egy 65Q95T tv-t, majd idén szeptember elején nem indult el, felvillant a háttérvilágítás és egy örök kikapcsolás-bekapcsolás ciklusba kezdett. Jelentettem a tv-t, csak két hétre rá vitték el a szervizbe, majd semmi infót nem kaptam. 30 nap után felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy megkérdezzem mi a helyzet, akkor azt mondták, hogy a szerviz szerint LCD törés van és fizessek 330+ ezer Ft-ot, és megjavítják. Egyrészt miért nem hívtak fel, másrészt nem is ezzel a hibával küldtük be, hanem mert folyton újraindult. Ha az LCD törve lenne, akkor még bekapcsolna, de nem ez volt a helyzet, és semmi csík, törés nem volt a képernyőn. Ha bármi történt a tv-vel, akkor a szerviz okozhatta csak, csak rám akarják kenni. (Ráadásul internetes keresések alapján ez a kikapcsolás, bekapcsolás dolog elég gyakori hiba, szó nélkül javítaniuk kéne.) Azt ígérték, hogy beszélnek a szervizzel és visszahívnak. Azóta persze senki nem hív, már emailt is írtam a központi iroda címére, majd utána hívtak, hogy megkapták az emailt és kivizsgálják, majd szólnak. Ennek is két hete... Több, mint 1,5 hónap telt el a semmivel. A törvény szerint, ha 30 napig nem kommunikálnak, akkor 8 napon belül kellene csere tv, vagy a vételárat vissza kellene fizetni. Gyakorlatilag minden határidőből kicsúsztak, egyáltalán nem kommunikálnak. Felháborító az egész... Most nem tudok mit tenni, mehetek a békéltető testülethez.

Új hozzászólás Aktív témák