-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Istyu74
aktív tag
válasz Aryes #158301 üzenetére
Nálam ezzel a módszerrel sikerült bekapcsolni: qn95b-n
Press Mute, 1, 1, 9, OK, you’re in the Service Menu
Press 1, 2, 3, 4 Go to Option -> OK
Go to Local Set -> Set to EU-Total
Go to MRT Option -> Language Set -> Set to EU
Back
Go to Region -> Set to PANEURO
Back
Go to PNP Language -> Set to ENG
Back,
Switch off TVÜdv, István.
-
rayoliviero
veterán
Vettünk egy Samsung Q60C tv-t és a kódolt csatornáknál azt írja, hogy kódolt jel. A conax modulban benne pedig a kártya, a kódot nem akarja kérni.
Másik tv esetén kéri a négyjegyű kódot és már működik is a kódolt csatorna, ott pedig annyit ír, hogy kódolt jel és nem kéri a kódot. -
blakey
titán
válasz rayoliviero #158303 üzenetére
Rendesen a helyén van a kártya? Esetleg nem fordítva helyezted be?
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
nagyúr
válasz rayoliviero #158305 üzenetére
Nem kell menüből engedélyezni? (Sosem volt még ilyen kártyám).
Próbáltad már esetleg a tévét kihúzni és úgy újraindítani? Ki tudja. -
rayoliviero
veterán
válasz rayoliviero #158307 üzenetére
Megoldódott. A kódkártyát kihúztam a CL modulból, majd visszadugtam és úgy felismerte.
Tudnátok írni képbeállítást egy Samsung QE65Q60CAUXXH-hoz? Netflixen nagyon "fakónak" tűnik alapból.
-
totti25
csendes tag
Sziasztok
Vettem egy QE55S90CATXXH tv-t. Sajnos csak a beállítások után derült ki, hogy régió korlátozás van a Timeshifting-re. Régió váltással aktiválható lenne? Ha igen, mire kellene átállítani? Okozna-e ez egyéb hiányosságot? -
NGA
addikt
A Samsung 65q60CAH tv-nek gigabites vagy 100 megabites a netje?
-
NGA
addikt
Azért kerdezem, mert kábelen 70/70 kb wifi 5g-n meg 70/230. Minden más eszközön 800/800 most.
-
Bandeee82
tag
Kinek milyen tapasztalata van a Samsung garanciális ügyintézéssel?
Tavaly nyáron vettem egy 65Q95T tv-t, majd idén szeptember elején nem indult el, felvillant a háttérvilágítás és egy örök kikapcsolás-bekapcsolás ciklusba kezdett. Jelentettem a tv-t, csak két hétre rá vitték el a szervizbe, majd semmi infót nem kaptam. 30 nap után felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy megkérdezzem mi a helyzet, akkor azt mondták, hogy a szerviz szerint LCD törés van és fizessek 330+ ezer Ft-ot, és megjavítják. Egyrészt miért nem hívtak fel, másrészt nem is ezzel a hibával küldtük be, hanem mert folyton újraindult. Ha az LCD törve lenne, akkor még bekapcsolna, de nem ez volt a helyzet, és semmi csík, törés nem volt a képernyőn. Ha bármi történt a tv-vel, akkor a szerviz okozhatta csak, csak rám akarják kenni. (Ráadásul internetes keresések alapján ez a kikapcsolás, bekapcsolás dolog elég gyakori hiba, szó nélkül javítaniuk kéne.) Azt ígérték, hogy beszélnek a szervizzel és visszahívnak. Azóta persze senki nem hív, már emailt is írtam a központi iroda címére, majd utána hívtak, hogy megkapták az emailt és kivizsgálják, majd szólnak. Ennek is két hete... Több, mint 1,5 hónap telt el a semmivel. A törvény szerint, ha 30 napig nem kommunikálnak, akkor 8 napon belül kellene csere tv, vagy a vételárat vissza kellene fizetni. Gyakorlatilag minden határidőből kicsúsztak, egyáltalán nem kommunikálnak. Felháborító az egész... Most nem tudok mit tenni, mehetek a békéltető testülethez.
-
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158315 üzenetére
Sajnos egyáltalán nem meglepő a sztorid. Sok elképesztő rémtörténet voltmár itt. Sajnos a samsung garanciális ügyintézés kritikán aluli. Jól s.ggbe kéne őket rúgni, de úgy tűnik bármit megtehetnek.
Szerintem már nincs 30 nap előírva csak valami gumiszabály. Ettől függetlenül az ügyfélszolgálatra és a szervizre borogatnám az asztalt. A békéltető testülethez eleve akkor mehetsz, ha kaptál választ, és azzal nem értesz egyet. Ráadásul az megint hosszú idő
Szóval hívogasd őket, kérd a főnöket, fenyegetőzz feljelentéssel, követeld a tv-d azonnali javítását vagy a vételár visszafizetését.A munkafelvételi lapon amúgy mi szerepel?
[ Szerkesztve ]
-
Bandeee82
tag
válasz Celtis #158316 üzenetére
Rengetegszer hívtam az ügyfélszolgálatot, semmi haszna. Az emailem előtt azt mondták, hogy várnak a szerviz válaszára, az email óta meg azt, hogy majd a központi iroda válaszol, várjak... Egyszer kértem, hogy küldjék el a fényképet, amit távolról készítettek a tv-ről telefonon keresztül, de azt sem küldték el.
A munkalapon csak a bejelentett hiba szerepel, hogy felvillan a háttérvilágítás és kikapcsol a tv. Akik elvitték a tv-t ők is látták, hogy semmi ilyen baja nincs.
Az biztos, hogy soha többet nem lesz Samsung tv-m, de gondolkodom a telefon cseréjén is. Volt már Samsung hűtőm meg porszívóm is, de ezek után messze elkerülöm majd a márkát. Nem azzal van bajom, hogy elromlik valami, ez benne van, de ahogy kezelik az ügyet és ahelyett, hogy szó nélkül megjavítanák, még velem akarja a szerviz kifizettetni, az nagy szemétség. Az se érdekelne, ha szétszerelés közben a szerviz eltöri a panelt és kicseréli, de akkor vállalják a felelősséget érte. 1,5 hónap eltelt a semmivel és ki tudja hol lesz a vége. Ez az egész sztori egy felesleges stressz csak az embernek. Plusz a sok kényelmetlenség, hogy a gyerekek nem tudják nézni, a játékkonzollal sem lehet játszani, stb... Ha netán visszakapnám a pénzt, abból meg nem tudok venni egy hasonló képességű tv-t, tehát mindenképpen bukok rajta.
Érdekes, hogy egy ekkora cég ezt megengedheti magának, főleg olvasva a google értékeléseket a szervizről. -
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158317 üzenetére
Sokadszor is meg kell állapítanom, hogy egy sunyi görény társaság.
milyen email címen levelezel velük?
seh.contactus@partner.samsung.com
vagy
sehsupport@samsung.com
Utóbbi a központi cím. Nekem is oda került a problémás ügyem. Na nem mintha azok jobbak lennének.
Én ilyet írtam nekik anno
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Meglehetősen abszurdnak tartom, hogy egy magát ügyfélszolgálatnak nevező szervezet hallgatásba burkolózik és nem hajlandó az ügyfél semmilyen megkeresésére reagálni.
Ettől függetlenül nekem van mondanivalóm.
1. Mivel a javítás határideje egyértelműen letelt, felszólítom Önöket, hogy a készüléket legalább egy azonos vagy jobb paraméterekkel rendelkező, hibátlan típusra kicserélni szíveskedjenek.
2. Mivel a tulajdonomat képező készüléket három hete vitték el egy párnapos kivizsgálásra, és azóta gyakorlatilag eltűntek vele, így sajnos már a rosszhiszeműség sem kizárható az Önök részéről. Ha továbbra is a hallgatást választják, hatósági feljelentést fogok tenni.
Apadó tisztelettel,
Erre másnapra megkaptam a csereutalványt. -
Bandeee82
tag
válasz Celtis #158318 üzenetére
sehsupport@samsung.com címre írtam kerek két hete. Pár nap múlva felhívtak (egyetlen alkalom a 1,5 hónap alatt), hogy majd írásban válaszolnak. Ha most felhívom őket megint, csak annyit mondanak, hogy majd válaszol a központi iroda, várjak. Írok is egy új levelet, egy hasonlót, amit Te is írtál, egyelőre nem tehetek mást. Ha az első levéltől számított 30 napig nem írnak semmit, vagy számomra kedvezőtlen választ kapok, akkor megyek a Békéltető testülethez, de simán be is perelem őket, most már nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158320 üzenetére
A békéltető az több hónap. A fogyasztóvédelmi hatóságnak bejelentheted, hogy nem válaszolnak. Ettől ugyan sokkal előbbre nem leszel, de talán megb.sszák őket.
Írjál megint és fenyegesd meg őket ezekkel. Minél konkrétabban írd meg, ne csak annyit, hogy a fogyvédhez fordulsz.
-
csonkadavid
tag
Sziasztok!
Feltűnt a Tv menüjében egy extra ikon ami leginkább semmit sem csinál. Dupla olyan széles mint a többi alkalmazás ikonja és hiába nyomok rá semmi sem történik.
Nem emlékszem mikor kerül oda. Az ikon háttere nagyon hasonlít arra a háttérre ami a menüben a képernyő felső oldalán van.
Ikonszerkesztéskor kiválasztani nem lehet így sajna törölni sem.
Mi lehet ez és mi célt szolgál.
A tv 75 q60b és a legfrissebb szoftver van rajta. -
lala666
senior tag
válasz Celtis #158321 üzenetére
Most történt letört egy pöcök a BOSCH kéziporszívóról ami pont rögzíti a fejet ami rohadt drága. Bevittem hozzájuk egyből sűrű elnézés és mondták van németbe raktáron és küldenék ingyen 3 napon belül a címemre.
Így is lehet, meg is jött harmadik napon...
Remélem a Samsung oledem bírni fogjaSaeco xelsis suprema 8889/00, Samsung 65S95B, Iphone 15 pro max, Apple watch9, Samsung galaxy Tab S8,. DELL Latitude 5501
-
bordi10
senior tag
válasz csonkadavid #158322 üzenetére
Ez engem is érdekelne. Érthetetlen a funkciója
Samsung QE65QN90B | Samsung Galaxy S23 ULTRA™ Green | Samsung Level On Wireless PRO Gold | Samsung Galaxy Watch5™ PRO | PlayStation®5 PRO | PlayStation Portal™ | PSN Id: bordi10
-
senior tag
válasz csonkadavid #158322 üzenetére
Nálam is megjelent nemrég. QN90B.
Először reklámra gondoltam, de mivel van reklámblokkolóm (Pi-hole), ezért a reklámnak csak az üres helyét látom.
-
-
kunokb
csendes tag
Sziasztok!
Kb. másfél hónapja használok már egy Samsung QE43Q60C TV-t, s egyre inkább zavar, hogy sehol sem látom a pontos időt. Annyira alapvető funkciónak gondolom ezt, nem is értem, hogy maradhatott ki vagy miért nincs ott alapból, a Smart Hub valamelyik sarkában simán elférne szerintem.
Mindenhol arról beszélnek/írnak, hogy hogyan lehet beállítani - csakhogy én látni szeretném! Lehetséges valahogy elővarázsolni az órát? -
bordi10
senior tag
válasz kunokb #158328 üzenetére
Nyomj TV-nézés közben 1 db OK gombot. A felső sávban ott lesz a vekker a jobb szélen. Mindig.
[ Szerkesztve ]
Samsung QE65QN90B | Samsung Galaxy S23 ULTRA™ Green | Samsung Level On Wireless PRO Gold | Samsung Galaxy Watch5™ PRO | PlayStation®5 PRO | PlayStation Portal™ | PSN Id: bordi10
-
boborján2
aktív tag
Helló!
Több márka mellet szemezgetem a Samu QE55Q80C modellel. Tényleg hozza azt amit az összefoglaló ír?
7-8-9 szériával nem lehet mellélőni?HDR HEVC mkv lejátszásnál mik a pro és kontra érvek?
1000 éves Samu ledem van , ez gyakorlatilag mindent is lejátszik , mármint ami h264 1080p. Nincs kínlódás semmivel.
Az említett modellnél is így van? Vagy van valami nyűgje amiről érdemes tudni váaárlás előtt?
Illetve a 24p 4K HDR tartalmak hogy muzaikálnak rajta?Esetleg van ebben az árban jobb választás samuból?
(Csak QLED érdekel)Köszi
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
kunokb
csendes tag
válasz bordi10 #158329 üzenetére
Egyedül akkor működik ez az opció, amikor a laptop van rákötve HDMI-n, ami egyrészt ritka eset, másrészt akkor már a tálcán is látható az idő.
A T-Home miatt a set-top-box is vezérelhető a távirányítóval, így az OK gombra nem a TV info menüje jön elő, valamint az általam használt streaming-szolgáltatók alkalmazásaiban sincs óra. A közös kiindulópont a Smart Hub, általában innen indítok mindent és ide is térek vissza, egyszerűen csak jó volna itt látni a pontos időt... -
SeatZola
őstag
Sziasztok!
Van egy QE65QN90 tévém. Mostanában olyat csinál, hogy a BT-on rácsatlakoztatott Apple AirPods Pro 2 fülesem megy tökéletesen a hang, de csak addig, amíg elkezdem a tv-t kapcsolgatni, van pl a Netflix-en belepörgetek a filmbe. Ilyenkor elkezd a fülesben a hang zajosodni, "pattogni" majd el is hallgat teljesen. Ha a tv gyorsmenüjében átállított a hangkimenetet egy pillanatra Optikaira vagy tv hangszóróra és utána újra a BT fülesre, akkor utána megont jó a hang a fülesben, amíg újra nem kapcsolgatok vagy tekerek. Ha csak simán nézem a filmet, akkor hibátlanul megy órákig is. Próbáltam egy JBL Tune 230NC bt fülessel, azzal is ugyan ez van. Ezt most kezdte 1-2 hónapja csinálni. Mi lehet a gond? Mit csináljak vele? Gariztassam, vagy van más ötlet? Esetleg vegyek egy optikai-ról BT-ra átalakítót és arra tegyem a bzt fülest? Ha igen milyen átalakítót érdemes?
Zoli
-
NGA
addikt
Egy furcsa dolog, ami zavaró. Adott egy Samsung 65Q60C tv és egy Pioneer DV 696 DVD/SACD játszó, aminek van hdmi kimenete. Ha bekapcsolom a dvd játszót, minden esetben hozzá akarja párosítani a tv smart távkapcsolójához. Mindegy neki, hogy a hdmi-cec ki vagy be van kapcsolva, minden bekapcsoláskor újból kezdi. Ha megtalálja, akkor sem menti el.
-
Piftuka
veterán
válasz Celtis #158316 üzenetére
"Szerintem már nincs 30 nap előírva csak valami gumiszabály. "
Éppen ellenkezőleg. Közel 20 év (mert előtte szintúgy nem az volt) "gumiszabályt" követően szűk 2 éve végre ismét a fogyasztók javára módosították a vonatkozó törvényt: AZ ÚJ JÓTÁLLÁSI SZABÁLYOK A MEGHIBÁSODOTT TERMÉKEK GYORSABB JAVÍTÁSÁRA KÖTELEZNEK /Forrás: https://kormany.hu
Egyébként nagy szerencse, hogy a SONY topic-ban említetted mindezt, és benéztem ide, mert éppen egy Samsung monitor-t készültem vásárolni. Hát most majd nem teszem.
Megdöbbentő, és elképesztő, amit itt olvasok... Szegény Bandee82!
Remélem, végül sikerrel jár a garanciális ügyintézésében!
"Aquila non captat muscas."
-
ghost66
újonc
Sziasztok! Qled tv kijelző. Lattatok már esetleg ilyet? Eddig nem volt ott. Olyan mintha egy bogár lenne, egyaltalan lehetsége valamilyen nagyon kis rovar bemasszon? Avagy kijelző hiba?
-
Roland861010
addikt
Sziasztok!
A hszket olvasgatva nem sok esélyt látok rá de garanciáztatni akartam a TV-t mert mióta felkerült rá a 1520.7-es SW egy rakás fos lett.
Egy QE65QN90B-ről van szó.
Sokszor eldobja a rá kötött Q600B-t igaz csak 1-2s-re de idegesítő és olyankor át vált csak a projektorra.
Sokkal lassabb lett és a képminőség is romlott. Nincs olyan fényereje mint régen. A másik nagyon idegsítő amikor a távirányítóját dobja el és másodpercekig nem érzékeli..
500ezer Ftos tv-től nem ezt várom el.. Főleg hogy kb fél éve van nálam csak. -
Celtis
veterán
válasz Roland861010 #158338 üzenetére
Nem irigyellek. Külünösen, ha ez nem egyedi meghibásodás, hanem általános szoftveres hiba. Mégis, ha bármelyik hiba szisztemetikusan reprodukálható vagy bizonyítható, akkor van esélyed. Nekem is mindössze 9 hónapba tellett - de akkor 9 évenk tűnt - hogy a tv tervezési hibája miatt a pénzemet a samsungtól visszakapjam.
-
Bandeee82
tag
válasz Roland861010 #158338 üzenetére
Amíg nem szedik szét, addig biztonságban vagy.
-
Milka 78
nagyúr
válasz Roland861010 #158338 üzenetére
Nem kell keseregni, majd jön update hozzá. Nekem is elcseszték a tv+m, de röpke 11 hónap alatt rendbehoztàk
Azóta frissítés off+on van -
herion
tag
válasz herion #158267 üzenetére
Elkészült a tv, pozitív csalódás az eMAG garanciáztatásban, hogy nem ültek rajta 1 hónapig. Pedig mint kiderült nem is az országban, hanem Romániában történt a javítás.
Érdekes, hogy a háttérvilágítás cseréje után sokkal, már-már zavaróan fényesebb lett a kijelző max. fényerőn. Összehasonlítva a másik tv-vel szintén max. fényerőn érezhető a különbség.
Remélem nem azért, mert a másikban is kezd lehalni a LED..Who Let The Dogs Out?
-
Bandeee82
tag
válasz Piftuka #158348 üzenetére
Megvárom, hogy az első írásos panaszomtól is elteljen 30 nap, ez jövő hét vége, és akkor indítom el a Békéltető és egyéb dolgokat. Akkora már az első bejelentés óta 2 hónap fog eltelni mellesleg. Van olyan internetes oldal vajon, akit érdekelhet a sztori? Jó lenne több nyilvánosságot adni az ilyen ügyeknek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest