Új hozzászólás Aktív témák

  • laca1944

    csendes tag

    Hátha valakit érdekel. Itt tartok EPG ügyben.
    vigyázat hátulról kezdődik.

    Megint a sztereotipia Elküldve: 2012. november 09.

    Tisztelt Uram!
    Az FW frissítés vonatkozásában megint nem kaptam igen-nem választ csak...
    Épp azért kéne, hogy feleslegesen ne frissítsek. A Rovi on screen időbeállítását is a szolgáltatónak kellene korrigálni, akkor miért jó a Samsung módnál???
    Más. Műszaki ember vagyok nem félnótás. Higyje el vagy próbálja ki CAM modul nélkül bekapcsolt készüléken is olvasható a csatorna EPG info képnélküli Kódolt csatorna felirat mellett is. Az EPG info nincs kódolva a TS-ben, nem kell hozzá a CAM modul, higgye már el végre!
    Kérem tiszteljen meg azzal, hogy konkrét választ ad, vagy leírja, hogy a gyártó nem engedi a nyilatkozatot.
    Válasz: Megint a sztereotipia Érkezett: 2012. november 10.

    Tisztelt Kispál László!

    Köszönjük, hogy hozzánk fordult.

    Az elektronikus műsorújság (EPG) információít a műsorszolgáltatók biztosítják.
    A műsorokra vonatkozó bejegyzések akár üresek vagy elavultak is lehetnek az adott csatorna állapotától függően.

    Kérjük küldje el nekünk a CAM modul tipusát, fényképet róla(http://www.samsung.com/hu/info/contactus.html), a TV készülék jelenlegi szoftver verzióját (menü-terméktámogatás-Samsung Ügyfélszolgálat)

    További kérdés esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal emailben vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-80/726-7864-es ingyenes számon. Ebben az esetben hivatkozzon az Ön nyilvántartási számára: BP number.

    Üdvözlettel,

    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat
    EPG kiegészítés Elküldve: 2012. november 09.

    Kérem mondják meg, hogy a 0014 óta történt-e valami EPG-t érintő változtatás a tv szoftverében. Mert a frissítgetés csak indokolt esetben ajánlott, mással pedig nincs gondom.
    Válasz: EPG kiegészítés Érkezett: 2012. november 09.

    Tisztelt Kispál László!

    Köszönjük, hogy hozzánk fordult.

    A tv készülékek firmware frissítése, ügyfeleink és a készülékeket tesztelő technikusaink visszajelzéseiből összegyűjtött - a készülék működése során tapasztalt - kisebb technikai hibák, minőségbeli eltérések javítását hivatott elérni.
    A készülék firmware-frissítése abban az esetben javasolt, ha a készülék képi-hangzási vagy jelerősségbeli minőségében hiányt, hibát tapasztal, külső eszközzel csatlakoztatva a tv nem vagy részlegesen ismeri fel a csatlakoztatott eszközt, illetve ha egyéb logikai hibát tapasztal (pl. valamelyik menü nem aktív). Amennyiben a TV megfelelően működik, a Samsung nem javasolja a szoftverfrissítést.

    További kérdés esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal e-mailben, online chaten vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.

    Üdvözlettel,
    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat
    EPG mondjanak végre igazat Elküldve: 2012. november 09.

    Megkaptam az újabb sztereotip választ, ami arra enged következtetni, hogy NEM OLVASSÁK VÉGIG a levelemet.
    Az EPG hez SEMMI KÖZE a CAM nak, ez mellébeszélés. Tárgyaltam a z EPG szolgáltató PORION KFT illetékesével is aki megerősítette az én véleményemet. Az inkompatibilitás az Önök készülékében és jószándékában van.
    Ha KIHÚZOM a CAM modult az EPG továbbra is működik.
    Válasz: EPG mondjanak végre igazat Érkezett: 2012. november 09.

    Tisztelt Kispál László!

    Köszönjük, hogy kérésével ismét hozzánk fordult.

    Tájékoztatni szeretném ismételten, hogy az EPG (elektronikus műsorújság - csatornák esetében) megjelenítését a CAM modul vételezi és kódolja ki, a tv készülék pedig megjeleníti. Amennyiben rendellenességet tapasztal az EPG működésével kapcsolatban, azt jelenti, hogy a kikódolás nem megfelelő. Ez esetben a Vidanet, mint szolgálató tud önnek segítséget nyújtani a hiba kivizsgálásban és javításában.

    További kérdés esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal e-mailben, online chaten vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.

    Üdvözlettel,
    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat
    2910570479 Elküldve: 2012. november 08.

    T SAMSUNG SUPPORT!
    Várható- e, hogy belátható időn belül választ kapok az EPG-vel kapcsolatos kérdéseimre. A kérdést már hetekkel ezelőtt feltettem. Remélem a hiba kijavításán dolgoznak, és nem a " tipusválasz" kikeresésével telik az idő mint legutóbb a Silverlight-nél.
    A digitális TV-k fontos szolgáltatása a műsorújság pontos idő és karakter szerint, ezzel már kéne valamit tenni. Miért nem lehet a SAMSUNG műsorújságnak beolvasnia a BARKER infót?? Miért nem lehet a ROVI on Screent setup-olni, mint ahogy az a rovi honlapon van (csak UKés UTP idő)
    Válasz: 2910570479 Érkezett: 2012. november 09.

    Tisztelt Kispál László!

    Köszönjük, hogy kérésével isméthozzánk fordult.

    Kérdésére válasozlva, ahogy az október 2-án megküldött levelünkben is tájékoztattuk, az EPG megjelenítésért nem a tv készülék, hanem a CAM modul felelős. Néha előfordulhatnak inkompatibilitási problémák, amihez a tv szoftver frissítés megoldást nyújthat, azonban, ha a jelenség tovább fentáll, az illetékes szolgáltatóhoz van lehetőség fordulni, aki jelen esetben a Vidanet. Kérjük, vegye fel velük a kapcsolatot.
    Az egyes alkalmazások a Smart HUb felüelten belül régiók szerint eltérőek és előfordulhat, hogy csak az adott régióban érhető el teljes működésében.
    A termék tulajdonságai megfelelnek a leírtaknak. Az Ön által leírt jelenség alapján a készülék az előírásoknak megfelelően működik.

    További kérdés esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal e-mailben, online chaten vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.

    Üdvözlettel,
    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat
    Silverlight 5 Elküldve: 2012. november 01.

    Telepithető-e a silverlight 5 a TV boneszojere? udv K.L.
    Válasz: Silverlight 5 Érkezett: 2012. november 02.

    Tisztelt Kispál László!

    Köszönjük, hogy hozzánk fordult.

    Kérdésére válaszolva, a Samsung tv-kben webkit böngésző van. A tv egy átlagos böngészési szokáshoz lett technikailag tervezve, nem rendelkezik adott szükséges erőforrással, azaz előfordulhat, hogy adott weboldalak megjelenítésére nem alkalmas és ez nem hiba.

    További kérdés esetén kérjük, hivja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.

    Üdvözlettel,
    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat
    2910570479 "A cam nak nincs köze az EPG-hez, ha kihúzom is működik" Elküldve: 2012. október 09.

    Ajánlatuk szerint felvettem a kapcsolatot a szolgáltató ügyfélszolgálatával, majd a neki szolgáltató PORION Kft-vel.
    A Porion tájékoztatott, hogy a Vidanetnek szolgáltatnak a 10-es TS ben(M1HD) BARKER csatornát, ami az összes csatorna EPG infóját adja.
    A Tv-t tovább próbálgatva felfedeztem, ha átkapcsolok Rovi módra és az adott csatornán (M1HD) kapcsolom be a TV-t akkor kis idő múlva megjelenik az összes csatornán az infó. Csak két óra hibával és egy csomó idétlen karakterrel az ékezetek helyén. A SAMSUNG módban NEM
    Ez sajnos TV hiba. Kérek erre magyarázatot és megoldási javaslatot.
    Üdvözlettel Kispál László
    Válasz: 2910570479 \"A cam nak nincs köze az EPG-hez, ha kihúzom is működik\" Érkezett: 2012. október 09.

    Tisztelt Kispál László!

    Köszönettel vettük érdeklödését.

    Továbbítottuk észrevételét illetékes technikus kollégáinknak, válaszig szives türelmét kérjük.

    További kérdés esetén kérjük, hivja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.

    Üdvözlettel,

    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat
    EPG működés 2910570479”. Elküldve: 2012. október 02.

    Fenti számon kaptam egy E-mailt a kérdésemre???
    A válasz? arról szól, hogyne frissítsek szoftvert ha nem muszáj, és utána leírja, hogy egyébként azt hogyan kéne csinálni.
    Egy szót sem ír az eredeti EPG problémáról, hogy a frissítés egyébként javítana-e a helyzeten.
    Most frissítsek vagy ne????
    Található-e leírás valahol arról, hogy az egyes FW frissítések milyen változtatást tartalmaznak (mint a BIOS-oknál)
    Köszönettel Kispál László
    Válasz: EPG működés 2910570479”. Érkezett: 2012. október 02.

    Tisztelt Kispál László!

    Köszönettel vettük észrevételét.

    Kérdésére válaszolva, az ön által tapasztalt jelnségre javasoljuk a gyári beállítások visszaállítását, valamint az újrahangolást a tv készüléken. A gyári beállítások az EXIT gomb 15 másodpercig tartó lenyomásával érhető el. Az EPG megjelenítésért a CAM modul a felelős, amennyiben a visszaállítás után is tapasztalja a jelenséget, kérjük forduljon a szolgáltató ügyfélszolgálatához.

    További kérdés esetén kérjük, hivja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.

    Üdvözlettel,
    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat
    EPG működése? Elküldve: 2012. szeptember 21.

    A Regisztrált TV készülékem CONAX adapterrel kiegészítve csatlakozik a VIDANET győri kábelhálózatához. Az EPG csak az aktuális Transport stream-hez tartozó információkatlátja. Amikor más TS-hez tartozó csatornára kapcsolok akkor azt a csoportot is beírja. aHHOZ, HOGY AZ EPG teljes legyen végig kell lépkedni az összes stream-on. Úgy érzem ez nem normális állapot.
    Kérem szíves tájékoztatásukat a témában.
    Üdvözlettel Kispál László
    Válasz: EPG működése? Érkezett: 2012. szeptember 22.

    Tisztelt Kispál László!

    Köszönettel vettük érdeklödését.

    Szeretném biztositani Önt, hogy észrevételét regisztráltuk és továbbitottam az illetékes kollégámnak.Mindent megteszünk annak érdekében, hogy válaszunk teljes körű megoldást nyújtson kérdésére.

    További kérdés esetén kérjük, hivja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.

    Üdvözlettel,
    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat

Új hozzászólás Aktív témák